Tomaszo Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Witam serdecznie! Dzisiaj miałem dziwne zachowanie mojej Primerki. Podczas jazdy ni ztad ni z owad poprosty zgasł silnik (nagle spadly obroty), lecz po odpaleniu wszystko bylo ok. Przejechałem jakies 10km i na progu zwalniajacym zgasł znowu (ta sama sytuacja) i nie zabardzo chciał odpalić! (rozrusznik krecil i kapa). Zajrzalem pod mache, podotykalem kabeli, pobujalem bryka i odpalila odrazu, zapalil sie natomiast "check engine". Pytanko brzmi co to mogło/może być??? Jak narazie wszystko jest ok obroty nie faluja, przyspieszenie i inne funkcje ok Prosze o porade i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekjacenty Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 zresetuj kompa jesli dalej sie pali to sprawdz sonde lambde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomP11 Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 czesc ja mam cos podobnego w mojej primierce p11 2.0TD tylze ze mi sie "czek" zaswieca ale jak dodam gazu to zaraz gasnie nieweim jak się tego pozbyc trosze mnie to martwi;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 28 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 a jak mam tego kompa zresetowac zeby nie namotaj jeszcze bardziej? I jeszcze jedno czy z tym zapalonym chek engine mozna normalnie jezdzic? Wczoraj zrobilem jakies 15 km, poza kontrolka wydaje sie wszystko ok, tylko nie wiem czy nie zgasnie znowu i chce to jak najszybciej wymienic!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Poszukaj na forum zanim o coś spytasz Konpa resetujesz przez odpięcie klem od akui zwarcie przewodów(tylko nie na aku) Jak to nie da to min 12 godzin ze zdjętymi U mnie stał 48 i nic to nie dało z tym że mam diesla, Odczyt tylko czytnikiem. W OBD2 drutem nie pogrzebiesz. Niby komuś się udało zgasić lampkę zwierając 1 i 16 pin, ale jak to poszukaj na forum bo nie pamiętam peocedury. TomP11 zajżyj tutaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=18527 u ciebie akurat powalczy drucikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Tomaszo, jedź do mechanka z kompem (KTS) albo do ASO i niech sprawdzą ci błąd - to, że go wykasujesz może nie pomóc, lepiej sprawdzi co się stało i czemu zapalił check. Jak to będziesz wiedział wtedy możesz "działac" i wyeliminowac przyczynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniutek Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 mam podobny problem z primera gasnie po zdjeciu nogi z pedalu gazu przy wysokich obratach silnika lub przy zmianie biegu Po ponownym odpaleniu swieci sie lampka serwisowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 maniutek, Jaki masz silnik. Najlepiej jedź do serwisu z KTS'em i niech ci zdiagnozują błąd albo do ASO na Consulta - droższa sprawa. Wtedy będziesz wiedział gdzie szukać i co ewentualnie naprawiać/wymieniać. Tak to możemy zgadywać. PS. Wyżej to samo praktycznie napisałem a ty założyłeś nowy temat czekasz, aż potwierdzi to jeszcze z 10 osób? Silnik jaki silnik masz !!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 To że 2,0 to wiemy . Diesel czy benzyna i czy gazowany. Jak pali się check to tylko diagnostyka. Te 50 zeta niestety trzeba zostawić. W ASO 120 za sam wydruk, bez wytłumaczenia co tam pisze, bo sięgnięcie do manuala to robią jedynie jak u nich naprawiasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 1 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 No i wszystko jasne. Problem zdiagnozowany czyjniki polozenia walu i lancucha. Wymienione (250pln komplet) i dalej jazda. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 No i wszystko jasne. Problem zdiagnozowany czyjniki polozenia walu i lancucha. Wymienione (250pln komplet) i dalej jazda. ja miałem to samo i okazało się, że łańcuch się rozciągnął i dlatego pokazywało błąd czujnika położenia wału korbowego i wałka rozrządu. -Wymieniłem łańcuch i napinacz, a nie czujniki i pomogło .Oby ci czujnik siadł nie łańcuch. Aha skasuj kompa, żeby od nowa się uczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Hmm no tez tak mowili wlasnie o wyciagnientym lancuchu ale dlatego zmienili wlasnie czujniki bo podobno Nissan wprowadzil czujniki o szerszym polu kontroli lancucha i dlatego wymienili mi czujniki a nie lancuch (czujniki sa ok tylko sczytuja wezszy zakres). Podobno Primerki z tego okresu wlasnie mialy problem z tym czujnikiem bo jak sie lancuch naciagnol troszke to sygnalizowaly blad. Nissan podobno poprawil to wlasnie w nowych czujnikach. mam nadzieje ze bedzie ok A jaka jest BULI cena lancuszka?? Komp oczyswiscie skasowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.