Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

dziwna dziura mocy.prosze o opinie.


Gość MonteChristo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość MonteChristo

Witam

 

Czy u was tez powyzej 3,5 - 4 k obrotow wyczuwalna jest dziura mocy.Tak jakby silnik slabł ?

po zmianie biegu na wyzszy obroty 2,5 wzwyz do 3 jest ok.

Co może być przyczyną takiego zachowania? Paliwo ?

bylem zmuszony zatankowac na stacji NONAME :( tak pol na pol baku.

I teraz nie wiem co to moze byc, powiem szczerze ze nie za kazdym razem jest to wyczuwalne, bardziej przy szybkich redukcjach z 2 na 3 jak daje spod swiatel.

 

Ktos poradzi ?

 

[ Dodano: Pon 29 Wrz, 2008 12:56 ]

chyba to jednak kwestia paliwa i jego gorszej jakosci ! jak to w innym temacie ktos nazwał "PUSZCZA CZARNE BAKI :D " ale jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość danio_2006

ile czasu juz cos takiego sie dzieje? jaki to silnik? jesli to ten starszy diesel mozna sprawdzic przeplywke-czesto to ona jest przyczyna objawow zaniku mocy ,ale ja pewnie za malo sie znam na poprawna diagnoze;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2006 2,2 DCI

 

Czesc - czyli wskazywalo by ze masz 136 KM , pamietaj ze ten silnik ( diesel) ma ogranicznik na 4000 - 4200 obrotow mozliwe ze taaaaak sie rozkrecasz ze ci zadziala a wtedy jest tzw. dziura bo zjezdza na ok 3500 albo mniej - wszystko zalezy od ustawienia fabrycznego lub w warsztacie.

mam tylko pytanie PO CO ????? ja mam tez ta moc i jeszcze nawet na authobahn nie krecilem 4000 obrotow bo po co? a ok 190 km/ godz sie pomykalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MonteChristo

ja wiesz przyzwyczajony jestem z mojej Toyotki Corollki, gdzie dopiero jechala jak miala powyzej 3k obrotow ;), i jak wsiade do X-a to caly czas wydaje mi sie ze tak trzeba :)

Wczoraj caly dzien jezdzilem ladnie do 3k obr/min! Chyba ani razu nie przekroczylem.

Moze to i kwestia przyzwyczajenia i odpowiedniego wachlowania biegami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety dieselki maja waski zakres obrow efektywnych(nie pokrecisz go ,nie ma bata;p) ,wiec po przesiadce z benzyny tak bywa;]

szczerze mowiac nie myslalem ze on juz slabnie przy 3,5 tys ,bo znakomita wiekszosc diesli jakimi jezdzilem ciagnela przyzwoicie do 4 tys ,a nawet czasem i wyzej;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...