Gość MonteChristo Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Witam Czy u was tez powyzej 3,5 - 4 k obrotow wyczuwalna jest dziura mocy.Tak jakby silnik slabł ? po zmianie biegu na wyzszy obroty 2,5 wzwyz do 3 jest ok. Co może być przyczyną takiego zachowania? Paliwo ? bylem zmuszony zatankowac na stacji NONAME tak pol na pol baku. I teraz nie wiem co to moze byc, powiem szczerze ze nie za kazdym razem jest to wyczuwalne, bardziej przy szybkich redukcjach z 2 na 3 jak daje spod swiatel. Ktos poradzi ? [ Dodano: Pon 29 Wrz, 2008 12:56 ] chyba to jednak kwestia paliwa i jego gorszej jakosci ! jak to w innym temacie ktos nazwał "PUSZCZA CZARNE BAKI " ale jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danio_2006 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 ile czasu juz cos takiego sie dzieje? jaki to silnik? jesli to ten starszy diesel mozna sprawdzic przeplywke-czesto to ona jest przyczyna objawow zaniku mocy ,ale ja pewnie za malo sie znam na poprawna diagnoze;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MonteChristo Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 2006 2,2 DCI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vazaha Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 2006 2,2 DCI Czesc - czyli wskazywalo by ze masz 136 KM , pamietaj ze ten silnik ( diesel) ma ogranicznik na 4000 - 4200 obrotow mozliwe ze taaaaak sie rozkrecasz ze ci zadziala a wtedy jest tzw. dziura bo zjezdza na ok 3500 albo mniej - wszystko zalezy od ustawienia fabrycznego lub w warsztacie. mam tylko pytanie PO CO ????? ja mam tez ta moc i jeszcze nawet na authobahn nie krecilem 4000 obrotow bo po co? a ok 190 km/ godz sie pomykalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MonteChristo Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 ja wiesz przyzwyczajony jestem z mojej Toyotki Corollki, gdzie dopiero jechala jak miala powyzej 3k obrotow , i jak wsiade do X-a to caly czas wydaje mi sie ze tak trzeba Wczoraj caly dzien jezdzilem ladnie do 3k obr/min! Chyba ani razu nie przekroczylem. Moze to i kwestia przyzwyczajenia i odpowiedniego wachlowania biegami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danio_2006 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 no niestety dieselki maja waski zakres obrow efektywnych(nie pokrecisz go ,nie ma bata;p) ,wiec po przesiadce z benzyny tak bywa;] szczerze mowiac nie myslalem ze on juz slabnie przy 3,5 tys ,bo znakomita wiekszosc diesli jakimi jezdzilem ciagnela przyzwoicie do 4 tys ,a nawet czasem i wyzej;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.