Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Nie moge odpalic primierki


Gość TomP11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Dziś rano chcialem jechac do pracy moja primierka 2,0 Td wsiadam przekrecam kluczyk czekam az zgasnie kontrolka swiec i odpalam a tu zonk silnik wkrecil sie na 2 tys obrotow odrazu zadymil i zgasl;/ szczeze to sie przestraszylem troszke sprobowalem 2 raz i to samo ;/ za 3 razem krecil tylko rozrusznik a silnik nie zaskoczyl i niemam pojecia co to moze byc prosze pomozcie:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek rozrzadu byl wymieniony we Francji z tamtad sciagnolem ten samochodzik mozliwe ze zostal rozlegulowany zaplon?? ale wsumie prze ostatni tydzien uzytkowania(tyle mam samochodzik) odpalal super dzis mi taki numer wyciol a moze to cos z odcieciem zaplonu sam juz nie wiem;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek rozrzadu byl wymieniony we Francji

Ten od pompy też?

Z resztą jeśli chodzi o mnie to w takich przypadkach nie uwierzę póki nie zobaczę lub sam nie zrobię. :D

Mógł jeszcze czujnik położenia wału się popsuć, a nawet i pompa. Jedno i drugie statystycznie szwankuje po tylu latach w tych autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek pompy tez jest nowy przed kupnem pojechalem do warsztatu i mi przeglad zrobili paski sa nowe tak mowil mechanik a stare paski znalazlem w bagażniku :) kurcze droga jest taka pompa albo ten czujnik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

siwy532, czy mogł bys opisac za co odpowiada czujnik polozenia walu? Bo mam taki sam problem jak kolega. I brak napiecia na pompie (kompletny brak zasilania)

 

[ Dodano: Pią 14 Lis, 2008 21:26 ]

TomP11, mam pytanie do ciebie. Czy rozwiazales juz problem ze swoim samochodzikiem? A jak tak to co bylo tego przyczyna bo mam taki sam problem jak Ty i jak narazie nikt nie moze mi pomoc. Magicy rozkladaja rece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Berni pytasz o ten czujnik w 3 tematach nawet jarkk jeden ci zamknął, a ty dalej jak dziecko. Zamknoł to co, założę drugi. Ręce opadają, jak to powiedział jarkk

 

Czujniki to koszt 450-480 zeta. Regeneracja pompy to ze 2 tysiaki. Naprawa samego nastawnika(elektronika) niewiele mniej

 

W BENZYNIE

Czujnik położenia wału daje impulsy do centralki sterowania zapłonem i tam dobierana jest charakterystyka zapłonu, ( rozpoznaje prędkość obrotową silnika). Czujnik ten to cewka więc można sprawdzić czy nie ma przerwy

 

http://www.auto-online.pl/elektron/silnik/...iki/cz_polo.htm

 

w dieslach steruje pompą wtryskową

http://www.turbo-tec.eu/pl/diesel/pompy_wtryskowe

 

Brak sygnału z czujnika jest brakiem możliwości uruchomienia silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...