Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem z zaciskami tylnymi N14 + pomysł na regeneracje :D


Gość troll88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem na forum i nic konkretnego nie znalazłem. Muszę zmienić zaciski z tyłu, moje do niczego się nie nadają, szukałem dzwoniłem nic nie ma nigdzie, tylko w salonie a tu mi powiedzieli 2tyś za sztukę:o i tu się pojawia pytanie: Czy zaciski od jakiegoś innego auta pasują do N14 do tyłu ?? Może od jakiegoś innego modelu Nissana. Proszę o pomoc bo auto stoi u mechanika ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde dzwoniłem juz prawie do wszystkich z allegro. a zasicki dałem takiemu majstrowi powiedzaił ze spróbuje coś zrobić ale nic nie obiecuje, bo trzeba rozwiercić, nabić tuleje i rozwiercić znów na wymiar tłoczka.na allegro same bębny;/

yyy kurde podłamka;/

 

 

Zaciski zostały zregenerowane.

Wczoraj złożyłem już auto. Naprawa zacisków polegała na zrobieniu tulejki i jej nabicu w miejscu gdzie znajduje się to śmieszne łożysko rolkowe które się rozlatuje gdy dostanie sie do niego woda (o co nie trudno) które następnie rdzewieje rozlatuje się, blokuje ruch trzpienia i nie mamy ręcznego. Tulejki zostały wykonane z brązu, a całość została zaopatrzona w otwór zakończony kalamitką żeby zaraz na jakis czas przesmarować trzpień i pierścień. Brecha działa przepożądnie, bez problemu idzie zblokować koła:D a wiadomo zima tuż tuż. :diabel2:Jakby ktoś miał jakieś pytania dotyczące naprway chętnie odpowiem. :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

a wiec wszystko jest super !! brecha rewelka jakby była nowa. Wydaje mi się że od NX100. To nie logo mistubishi:P Wiesz co musisza dać je komuś kumatemu żeby rozebrał je całkiem, kup sobie gumki do naprawy bo będą potrzebne. Warto spróbować zregenerować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja nie wiem co bylo mojemuy ale nie bylo recznego wlasciwie to byl ale dzialal tylko na postoju i na niewielkich wzniesieniach ,ale od jakiegos czasu sam sie naprawil podkreslam SAM nie wiem jak to mozliwe ale teraz jak zaciagne reczny to odrazu kola blokuje , czym to moze byc spowodowane czy martwic sie tym ? pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobra pytanie za milion jestem w podobnej sytuacji muszę wymienić zacisk z tyłu i pytanie czy zacisk z sedana będzie pasować do hachbaka? konkretnie chodzi mi czy niema różnicy w mocowaniu itp zakładam ze powinno pasować ale wole się upewnić zanim kupie w ciemno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to widzę ,że tamacik bardzo interesujacy bo u mnie na tyle to jest masakra ;) i musze coś z tym zrobić jak już troche rozbiore to wstawie fotki i będę pytać :D pozdro a recznego mam brak linka to raczej napewno i drobny osad z rdzy na tarczach mowi sam za siebie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

ja wlewam do swojego juz chyba wiecej plynu hamulcowego niz benzyny :/. wszystko wylatuje wlasnie ta tuleka od recznego bo cieknie.

 

i teraz mam pytanko. czy zacisk od gti, gtir podpasuje? bo nowy zacisk kosztuje prawie 500 zl to szkoda mi tyle kasy bulic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

!!! :!!: Witam wszystkich. Mam niestety ten sam problem. Autko stoi a muszę w nim przegląd zrobić. bez ręcznego jest lipa. Mechanik mówi ze lewy tylny zacisk do wymiany. na allegro nie ma. Czy pasuje zacisk od jakiegoś innego modelu? jeśli regenerować, to gdzie i ile taka przyjemność kosztuje. Dzięki z góry i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

ponawiam pytanie poprzednika, czy do Sunny 1.4 tylny zacisk będzie pasował z np. z Almery N15 ? Bo do Sunny cięzka sprawa ,bo występowały tylko w wersji z ABS,których jest jak na lekarstwo.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ponawiam pytanie poprzednika, czy do Sunny 1.4 tylny zacisk będzie pasował z np. z Almery N15 ? Bo do Sunny cięzka sprawa ,bo występowały tylko w wersji z ABS,których jest jak na lekarstwo.

 

pozdr.

 

Oj przyłączam się do pytania. mam taki sam problem i właśnie odstawiłem nissana do naprawy. Boję sie, że zacisku się uratować nie da..

A problem jest na tyle duży, że przez zapieczone tarcze i ręczny odczuwam wręcz spadek mocy(w tym sensie że ciągle mnie hamuje :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na kilku szrotach i każdy tam gratulował mi pomysłu na znalezienie tylnego zacisku do sunny. ale zauważyłem że w stojącej tam starej micrze zaciski z przodu wyglądają podobnie (tarcza nie była wentylowana) wie ktoś może czy by to pasowało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Mam pytanie jak zmienić bębny na zaciski w sunnym 1.4? Zrobiłem swapa na 2.0 i czas zająć się porządnymi hamulcami, a nie mam pojęcia jak się za to zabrać..

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukas.nis
Witam wszystkich.

 

Mam pytanie jak zmienić bębny na zaciski w sunnym 1.4? Zrobiłem swapa na 2.0 i czas zająć się porządnymi hamulcami, a nie mam pojęcia jak się za to zabrać..

 

Pozdrawiam.

 

Potrzebujesz zwrotnice tylne,pompę hamulcową,korektory siły hamowania+wahacz poprzeczny z uchwytem do mocowania dźwigni korektora i instalacja do ukł. abs, to tak jak byś chciał to zrobić w przybliżeniu do oryginału.

Proponuję zająć się też przednimi hamulcami. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Musisz przód też zrobić i polecam zaaplikować całość od GTI. W wersji bez udoskonaleń będziesz miał heble konkret, które dają radę nawet przy większej mocy niż fabryczne 143KM;o) Moim zdaniem korektory to zbędny balast(już dawno się ich pozbyłem). Lepiej złożyć przód na tarczach brembo i klocach ferodo(mogą delikatnie popiskiwac przed samą prędkością 0km/h), a tył na poczciwym lucas'ie i masz w miarę dobrze rozłożoną siłę hamowania. Trzeba uważać przy dużej prędkości z hamowaniem w zakręcie, bo lubi troszkę tyłeczkiem zarzucić, ale to kwestia przyzwyczajenia.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

kurde dzwoniłem juz prawie do wszystkich z allegro. a zasicki dałem takiemu majstrowi powiedzaił ze spróbuje coś zrobić ale nic nie obiecuje, bo trzeba rozwiercić, nabić tuleje i rozwiercić znów na wymiar tłoczka.na allegro same bębny;/

yyy kurde podłamka;/

 

 

Zaciski zostały zregenerowane.

Wczoraj złożyłem już auto. Naprawa zacisków polegała na zrobieniu tulejki i jej nabicu w miejscu gdzie znajduje się to śmieszne łożysko rolkowe które się rozlatuje gdy dostanie sie do niego woda (o co nie trudno) które następnie rdzewieje rozlatuje się, blokuje ruch trzpienia i nie mamy ręcznego. Tulejki zostały wykonane z brązu, a całość została zaopatrzona w otwór zakończony kalamitką żeby zaraz na jakis czas przesmarować trzpień i pierścień. Brecha działa przepożądnie, bez problemu idzie zblokować koła:D a wiadomo zima tuż tuż. :diabel2:Jakby ktoś miał jakieś pytania dotyczące naprway chętnie odpowiem. :diabel2:

 

Witaj.

powiedz czy poszlo by zrobic podobny manewr przy zacisku do n15 ktory jak taki palant wcisnelem zamiast wkrecic. poprostu tloczek sie zablokowal i ...ani w tamta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...