nestio_vip Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Witam. Mam pytanko. Co to za elementy na zdjeciu?? Od czego jest ten "mokry" kabelek(1), oraz dlaczego to miejsce (3) jest mokre?? Przypuszczam ze to olej ale nie mam pojecia dlaczego sie tam znalazl... Numer 2 to oznaczenie miejsca gdzie jestr filtr oleju. Dodam ze chodzi mi o Almere 1.8:/ Pomoze ktos?? Bede bardzo wdzieczny!! Foteczki Czujnik?? Zamieszczam nowe dwie fotki i tu moje pytanie. Czy ten mokry kabelek jest od czujnika cisnienia oleju?? Dlaczego jest mokry?? Jest tam jakas uszczelka czy cos?? Bo od gory nie zauwazylem zeby byl mokry:/ To ten element zaznaczony w koleczko na 2 fotcefotka nr 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Jakbys zrobil jeszcze zdjecie z oddali to by było super. Domyslam sie ze, 1 to czujnik ciśnienia oleju. Nie pisales czy Ci olej ucieka. Jesli chodzi o olej to bierze standardowo, bo podobno ten typ tak ma...A fote z oddali to niestety bede musial w inny dzien zrobic, bo nie mam kanalu, a dzis bylem wymieniac olej wiec zrobilem taka:/ Te miejsca mialem mokre, przetarlem je szmatka i zobacze jak sie beda zachowywac dalej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Wg szwagra: a mokre jest bo z góry albo mu cieknie spod pokrywy zaworów albo po prostu było polane olejema przy cyfrze 2 jest na 90% cz spalania stukowego na przewodzie nr 1 olej znalazł się z miejsc nr 3 a w miejscach nr 3 znalazł się z góry po prostu albo z góry "poci" mu sie uszczelka pod pokrywą zaworów albo po prostu ktoś polał kiedys olejem gdy wlewał olej do silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Tak jak napisał Teres wygląda mi to na czujnik spalania stukowego ( 2przewody).Czujnik ciśnienia oleju będzie miał 1 przewód.Jeśli chodzi o olej to silnik zamiast go przepalać raczej go gubi(jak na foto ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.