Gość paweltekla Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 witam mam problem z utrata mocy na wolnych obrotach jest wszystko ok gdy dodaje gazu dlawi sie miedzy 1500-2000 obr./min podczas jazdy ma problemy powyzej 5000obr./min. poprostu traci moc jakby mial odciecie wymienilem przewody WN i swiece i dalej to samo podejrzewam ze moze to byc problem z podawanie paliwa ale nie jestem pewien. bede wdzieczny za pomoc bo chcialbym zrobic to jak najszybciej z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich forumowiczow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy532 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Nie wiem na czym jeździsz? trzeba pisać dokładniej jeżeli na gazie to sprawdź filtr gazu niezależnie od km powinno się go wymienić raz w roku ja tak robię cena 5 zł to chyba nie koszty?Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweltekla Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 sorry za buraka jezdze p11 1.6 16v na benzynie niewiem co mu dolega a zanim go oddam do znachora chcialbym wiedziec co mu jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 paweltekla, poszukaj na forum - takie objawy jak ty masz były opisywane wiele razy. Zanim coś napiszesz użyj wyszukiwarki. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=33740 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweltekla Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 szukalem w archiwum sa podobne problemy ale nie ma rozwiazania ani jakichkolwiek wskazowek. wiec temat nie jest zamkniety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy532 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 To często spotykana awaria na średnich obrotach bak ciągu może by spowodowana wieloma czynnikami takimi jak awarią pompy ,przepływomierza lub po prostu złym funkcjonowaniem eccs najlepiej udaj się najpierw do jakiegoś znachora tylko żeby miał odpowiedni program ,zrób diagnostykę jeśli nic nie wyjdzie to dopiero kombinuj ,to może by błahostka ,czasem wystarczy zresetować kompa.Powodzeni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 a bulii to potrafi tylko jedno pisac użyj wyszukiwarki zanim cos napiszesz heeeeeeeee jak nie chcesz pomagać to wcale nie wchodz na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweltekla Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 robilem reseta dwa dni teum i nic nie dal i to po nim on tak tracic moc zaczal ok 2000 a przy 5000 to jak go kupilem ale bylem pewien ze to przewody WN bo juz ich prawie nie bylo [ Dodano: Nie 05 Paź, 2008 12:55 ] wymienilem filtr paliwa i na ciplym juz nie szarpie jeste elastyczny lecz na zimnym nadal to samo. rozmawialem z mechanikiem i podpowiedzial mi ze moze to byc wina aparetu zaplonowego ale juz sam nie wiem co mam z tym zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodykulka Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 witam. Pisałeś ze czasem wystarczy zresetowac kompa. Na jakiej zasadzie reset? odłącznie klem od akumulatora? czy jest jakas inna metoda? i czy pompa paliwa jest pod siedzeniem odrazu w baku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 wymienilem filtr paliwa i na ciplym juz nie szarpie jeste elastyczny lecz na zimnym nadal to samo. Czyli masz punkt zaczepny - uklad paliwowy. Najpierw tam bym szukal. Oprocz tego skontroluj napiecia na przeplywomierzu - na forum znajdziesz prawidlowe zakresy. Czynnosc prosta, a wiele moze powiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Miałem takie same objawy i wszystko sam zrobiłem; mianowicie zaczołem od wyczyszczenia przepływomierza, i już była duża poprawa następnie zatkałem ZAWÓR EGR, i tutaj duża poprawa silnik przestał sie dusić, wszystko wróciło do normy, następna sprawa to zatkany katalizator, zatkany tłumnik końcowy, po wymianie tłumnika końcowego jeszcze sie polepszyło, katalizatora nie ruszałem i tak do dzisiaj jeżdzę, a jeszcze jedno dokupiłem taki dodatek do paliwa który ma za zadanie wyczyścić wtryski. :sindbad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ace_3 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 ja mam podobny problem tylko ze jak auto jest zimne to przy ruszaniu przez chwilke się dławi potem jest już ok jak jest zagrzany nie ma problemu, zastanawiam sie czy nie jest zapchany filtr paliwa. A gdzie jest on w ogóle zamontowany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweltekla Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 sprobuje sie dostac do tego przeplywomierza i zatkam ten zawor jesli zauwaze poprawe to zrobie pokolei to samo dzieki wielkie [ Dodano: Sob 24 Sty, 2009 11:18 ] ju sie uporalem z moim problemem i mankamentem okazal sie przeplywomierz teraz to zwija asfalt wymienilem takze katalizator na strumienice bo troche byl przypchany ale za drogi nowy strumienica daje cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.