Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] utrata mocy na 5000 obr. i duszenie na 1500-2000


Gość paweltekla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problem z utrata mocy na wolnych obrotach jest wszystko ok gdy dodaje gazu dlawi sie miedzy 1500-2000 obr./min podczas jazdy ma problemy powyzej 5000obr./min. poprostu traci moc jakby mial odciecie wymienilem przewody WN i swiece i dalej to samo podejrzewam ze moze to byc problem z podawanie paliwa ale nie jestem pewien. bede wdzieczny za pomoc bo chcialbym zrobic to jak najszybciej

z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich forumowiczow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To często spotykana awaria na średnich obrotach bak ciągu może by spowodowana wieloma czynnikami takimi jak awarią pompy ,przepływomierza lub po prostu złym funkcjonowaniem eccs najlepiej udaj się najpierw do jakiegoś znachora tylko żeby miał odpowiedni program ,zrób diagnostykę jeśli nic nie wyjdzie to dopiero kombinuj ,to może by błahostka ,czasem wystarczy zresetować kompa.Powodzeni .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robilem reseta dwa dni teum i nic nie dal i to po nim on tak tracic moc zaczal ok 2000 a przy 5000 to jak go kupilem ale bylem pewien ze to przewody WN bo juz ich prawie nie bylo

 

[ Dodano: Nie 05 Paź, 2008 12:55 ]

wymienilem filtr paliwa i na ciplym juz nie szarpie jeste elastyczny lecz na zimnym nadal to samo. rozmawialem z mechanikiem i podpowiedzial mi ze moze to byc wina aparetu zaplonowego ale juz sam nie wiem co mam z tym zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
wymienilem filtr paliwa i na ciplym juz nie szarpie jeste elastyczny lecz na zimnym nadal to samo.

Czyli masz punkt zaczepny - uklad paliwowy. Najpierw tam bym szukal. Oprocz tego skontroluj napiecia na przeplywomierzu - na forum znajdziesz prawidlowe zakresy. Czynnosc prosta, a wiele moze powiedziec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie same objawy i wszystko sam zrobiłem; mianowicie zaczołem od wyczyszczenia przepływomierza, i już była duża poprawa następnie zatkałem ZAWÓR EGR, i tutaj duża poprawa silnik przestał sie dusić, wszystko wróciło do normy, następna sprawa to zatkany katalizator, zatkany tłumnik końcowy, po wymianie tłumnika końcowego jeszcze sie polepszyło, katalizatora nie ruszałem i tak do dzisiaj jeżdzę, a jeszcze jedno dokupiłem taki dodatek do paliwa który ma za zadanie wyczyścić wtryski. :sindbad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobny problem tylko ze jak auto jest zimne to przy ruszaniu przez chwilke się dławi potem jest już ok jak jest zagrzany nie ma problemu, zastanawiam sie czy nie jest zapchany filtr paliwa. A gdzie jest on w ogóle zamontowany??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprobuje sie dostac do tego przeplywomierza i zatkam ten zawor jesli zauwaze poprawe to zrobie pokolei to samo dzieki wielkie

 

[ Dodano: Sob 24 Sty, 2009 11:18 ]

ju sie uporalem z moim problemem i mankamentem okazal sie przeplywomierz teraz to zwija asfalt wymienilem takze katalizator na strumienice bo troche byl przypchany ale za drogi nowy :( strumienica daje cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...