Gość WONSKI Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Witam klubowicze szukalem mojego problemu na forum ale nic takiego nie znalazlem. Chodzi o to ze szarpalo mi bardzo podczas jazdy i to tak jakbym stanal na chamulcu i nagle dal gaz w podloge. No i odwiedzilem mechanika ktory zaczal od komp. bledu w nim nie bylo wiec szukal dalej i wymienil swiece na NGK kable W.N. filtr paliwa i powietrza kopulke i palec no i jest duzo lepiej ale ja dalej czuje lekkie szarpania podczas jazdy zwlaszcza gdy jade na stalych obrotach stala predkoscia. A zle jest nadal rano jak auto jest zimne i chce go rozpedzic to wtedy jest mocne szarpniecie na 2 biegu a jak jest na 3 biegu to poprostu auto zostaje tak jakby przychamowane i szarpie i nie moge przekroczyc 3 tys. obrotow dopiero po nagrzaniu silnika to mija i wkreca sie na obroty dobrze. Jezdze na Castrolu i go jeszcze nie wymienialem bo do wymiany mam jakies 4 tys. POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Zamiast wymieniać pół samochodu zacznij od restartu komputera. Dziwne metody mechanika - jak nie ma błędu to od ręki cały zapłon do wymiany. Postaw auto odpięte od aku na kilka godzin podłącz zapal silnik i niech pochodzi na jałowym do włączenia wentylatora chłodnicy - ponoć ładuje się wtedy prowidłowo ECU. Jak to nie pomoże to szukaj dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 U mnie ABS przestał działać więc odłączyłem aku na noc, rano podłączyłem i wszystko działało i działa do dziś. ciekawe i..... skuteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skiborg Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 sprawdź i ewentualnie wymień - to prawdopodobnie sonda lambda. PS. Czy przy wciśniętym gazie do dechy problem znika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WONSKI Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 tak ten problem znika ale tylko na rozgrzanym silniku a na zimnym dzieje sie tak samo. Sprobuje odlaczyc ten aku ale dopiero koncem tygodnia bo narazie nie mam czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Gdyby sonda była uszkodzona to wywaliłoby błąd na kompie, zrób restart i zobacz co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skiborg Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 może i tak.. napisałem bo miałem w rodzinie dosłownie identyczny przypadek (tyle że w Mondeo) i wymiana sondy rozwiązała całkowicie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WONSKI Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 witam klubowicze mialem odlaczony komp. od aku przez noc ale po podlaczeniu go nic sie nie poprawilo nadal szarpie podczas jazdy :/ mam problem i to chyba dosc duzy odstawie auto do mechanika ktory zna sie na rzeczy zeby doszedl do tego co mu dolega. ale termin moze uda mi sie dopiero na przyszly tydzien bo straszne kolejki do niego sa. Mam dosyc tej japonskiej technologi chyba wroce do niemieckiej sprawdzonej juz przeze mnie NA vw oplu i BMW :diabel: :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Skupiliście się panowie na zapłonie a przeciez to może być równie dobrze problem z układem paliwowym. Podobne objawy dawał u mnie w starym aucie zapchany syfem filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DŁUGI76 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Mlody666 ale Wonski napisał ze filtr paliwa tez juz wymienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 stawiałbym na sonde. Najlepiej sprawdzic ja miernikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ajac Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Bardzo podobne objawy miałem jakiś czas temu. Sprawę załatwiło gruntowne czyszczenie przepustnicy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alpin Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Witam. Barykam się z bardzo podobnym problemem: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=46253 Obecnie problem się nasila, nawet zdarza się, że obroty po wysprzęgleniu spadają tak do 300 obr/min i silnik ma tendencję do gaśnięcia. Wczoraj miarka się przebrała i zaklepałem wizytę w ASO (Kraków Podgórze) celem diagnozy i prawdopodobnie naprawy. Jeżdżę z całą rodziną i nie chcę ryzykować nieprzewidzianych zachowań. O efektach, cenach i spostrzeżeniach poinformuję niezwłocznie Szanowne Grono. Pozdrawiam, Alpin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezar216 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Spróbuj prościej np spray STR w gardziel, byle nie swój. Dokładnie jak to zrobić znajdziesz na opakowaniu tego środka. [ Dodano: Pią 24 Paź, 2008 22:00 ] PS. jest to specyfik do czyszczenia gażników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alpin Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Wczoraj miarka się przebrała i zaklepałem wizytę w ASO (Kraków Podgórze) celem diagnozy i prawdopodobnie naprawy. O efektach, cenach i spostrzeżeniach poinformuję niezwłocznie Szanowne Grono. Witam ponownie. Byłem w ASO, przy przyjęciu została zaproponowana diagnostyka komputerowa. Podczas diagnostyki stwierdzona została usterka zaworu IACV (elektrozawór wolnych obrotów) a dokładniej brak reakcji silnika na impulsy sterujące zaworu. Dostałem wstępny kosztorys naprawy: 1600 zł w tym 1300 za nowy IACV. Koszt diagnozy to odpowiednik 1 roboczogodziny czyli 199 zł. Po takiej diagnozie postanowiłem wymontować i wyczyścić w domowych warunkach przepustnicę i nieszczęsny zawór. Zawór faktycznie pozostawał w stanie zamkniętym pomimo dostarczana do jego styków napięcia 12V. Wyczyściłem wszystko w benzynie, wyregulowałem naciąg sprężyny zaworu i po zmontowaniu wszystkiego do kupy i regulacji wolnych obrotów silnik zaczął chodzić jak w zegarku. Płynnie przyśpiesza, równo chodzi, wolne obroty książkowe. Koszt ograniczył się do diagnozy i tubki uszczelniacza do misek olejowych (może to nieprofesjonalne rozwiązanie, ale nie wymieniałem uszczelek przepustnicy i zaworu IACV, silikon posłużył mi do pokrycia istniejących uszczelek) - 210zł. Od naprawy przejechałem co prawda zaledwie 200km ale wróciła przyjemność z jazdy w pełni sprawnym samochodem. Pozdrawiam, Alpin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 pytanie do Alpin . Jak sie reguluje naciąg sprężyny tego zaworu tzn. silniczka krokowego? i czy trzeba go regulować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alpin Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Jak sie reguluje naciąg sprężyny tego zaworu tzn. silniczka krokowego? i czy trzeba go regulować?? Miałem za mocno napiętą sprężynkę i zawór był przez cały czas zamknięty. Prawdopodobnie sprężynka mi się rozciągnęła przy wyciąganiu, ponieważ było w zaworze trochę osadzonego nagaru i faktycznie nie chciała za bardzo wyjść. Moja regulacja polegała na maksymalnym możliwym ściśnięciu i później dokładnej regulacji taką dużą plastikową śrubką widoczną na zdjęciu 2.: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...;highlight=iacv. Regulując osiągnąłem płynny ruch zaworu w pełnym zakresie pracy siłownika, oczywiście przy dołączaniu napięcia do styków elektrozaworu. Zobaczymy na jak długo to wystarczy, ale efekt jest rewelacyjny. Pozdrawiam, Alpin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WONSKI Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Witam klubowicze mialem samochod w serwisie sprawdzali co tam nie gra czemu szarpie przyspieszyli troche zaplon jest juz troche lepiej ale znowu padlo co innego po zapaleniu silnika obrotomierz wskakuje do konca skali albo czasami pracuje od tylu albo po calej skali i szarpanie wystepuje nadal :kosci: Ale po probach w warsztacie mechanicy doszli do wniosku ze to pada aparat zaplonowy i przypadkowa rozmowa ze znajomym ktory ma honde civic z tym samym silnikiem mial te same objawy i tez u niego bylo to samo i po wymianie aparatu jego honda jezdzi ok do tej pory. Juz wszystkiego probowalem i nie mam juz sil do tego i zabieram sie za szukanie i zakup aparatu do mojej almery. [ Dodano: Sob 01 Lis, 2008 23:46 ] a gdyby ktos slyszal o aparacie zaplonowym na sprzedarz prosze napisac i jesli jeszcze nie znajde to sie skontaktuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario113 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 (edytowane) witam mam problem z odpalaniem primery p 10 95 rok 2.0 benz.+lpg w tmp. ponizej zera gdy jest na plusie pali na dotyk bardzo dobrze prosze o pomoc czekam na odp na moj email mario1304@o2.pl lub gg 7348144 Edytowane 5 Grudnia 2009 przez mario113 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.