Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chłodnica. Terrano II


Gość Marek3190

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie jestem tu nowy i mianowicie prosze o porade bo troszke zielony w tych sprawach jestem ;> a mianowicie zakupilem Terrano II i nie wiem jak zlac wode z chlodnicy w nim :) czy kto by byl laskaw pomoc :) dziekuje z gory :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawiasz miske i odkręcasz opaskę ktura jest na gumowym wężu u dołu chłodnicy wyciągasz wąż i masz :kosci: pochlapane rękawy :diabel:

I więcej płynu w butach niż w misce :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niema spuszczokorka?

 

Chcecie, żeby o forum zmienił zdanie?

 

PS. JA myślę, że jak jest w "jedynce" to w "dwójce" też powinien być :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Le nie przesadzajcie w daf-ie Lf jest bul 25l płynu a korek tak umieszczony ze woda leje sie prosto na przednią podłużnicę i rozlewa ruwno po całej szerokosci samochodu :kosci: przeżycie nie do opisania :diabel: cała twarz rece i nogi w wodzie :one: tak że sie ni martwcie w T II jest luxus, moim sposobem zamoczyłem nadgarstek jednej ręki, a wąż nie ku..a zejsc musi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim wymieniłem płyn w swoim 2,7 wyczytałem, że ma wejść dycha. Cała!

Zdjąłem wąż przy chłodnicy, wylało się tylko 5 :/

Tak więc pomny nauki, że przyrodzie nic nie ginie zacząłem szukać sławetnego kurkospuszczacza żeby nie utrudnić. Nie znalazłem.

Nie zrażony niepowodzeniem, zdjąłem wąż zasilający nagrzewincę i doustnie zaaplikowałem jej mojego, co by nie powiedzieć świeżego oddechu (z nutą popielonego tytoniu i posmakiem jednego z krajowych browarów). Oddała się trochę, ale zbyt mało jak na jak na moje oczekiwania. Chwila zadumki i poprawa jakości oddechu zaowocowała nowym pomysłem. Za pomocą kawałka rurki o zbliżonej fi połączyłem wcześniej wspomniany wąż z ok. półmetrowym kawałkiem innego węża wykańczając go gustownym lejkiem. Wlewając poprzez uniesiony lejek świeży płyn spowodowałem wyparcie starego. W końcu osiągnąłem cel -> wlałem całą zalecaną dychę.

Wcześniej nie wspomniałem, ale ułatwiłem sobie robotę wlewając płyn o innym kolorze od poprzedniego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kurki do spuszczania płynu z bloku powinny być po dwóch stronach silnika zaraz obok łączenia silnika ze skrzynią.

 

Jeszcze płynu nie zmieniałem to nie szukałem. Ale wg. serwisówki powinny w tamtych okolicach być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...