Gość Marek3190 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Witajcie jestem tu nowy i mianowicie prosze o porade bo troszke zielony w tych sprawach jestem ;> a mianowicie zakupilem Terrano II i nie wiem jak zlac wode z chlodnicy w nim czy kto by byl laskaw pomoc dziekuje z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 podstawiasz miske i odkręcasz opaskę ktura jest na gumowym wężu u dołu chłodnicy wyciągasz wąż i masz :kosci: pochlapane rękawy :diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 podstawiasz miske i odkręcasz opaskę ktura jest na gumowym wężu u dołu chłodnicy wyciągasz wąż i masz :kosci: pochlapane rękawy :diabel: I więcej płynu w butach niż w misce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 To niema spuszczokorka? Chcecie, żeby o forum zmienił zdanie? PS. JA myślę, że jak jest w "jedynce" to w "dwójce" też powinien być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek3190 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 heheh ;D podoba mi sie ze w zartach opisujecie :> nie takie smutasy ;> dzieki za odp tyle ze mi sie waz zapiekl i nie moge go wyjac :> z ktorej strony niby ten korek jest?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Le nie przesadzajcie w daf-ie Lf jest bul 25l płynu a korek tak umieszczony ze woda leje sie prosto na przednią podłużnicę i rozlewa ruwno po całej szerokosci samochodu :kosci: przeżycie nie do opisania :diabel: cała twarz rece i nogi w wodzie :one: tak że sie ni martwcie w T II jest luxus, moim sposobem zamoczyłem nadgarstek jednej ręki, a wąż nie ku..a zejsc musi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 74jarek Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Zanim wymieniłem płyn w swoim 2,7 wyczytałem, że ma wejść dycha. Cała! Zdjąłem wąż przy chłodnicy, wylało się tylko 5 :/ Tak więc pomny nauki, że przyrodzie nic nie ginie zacząłem szukać sławetnego kurkospuszczacza żeby nie utrudnić. Nie znalazłem. Nie zrażony niepowodzeniem, zdjąłem wąż zasilający nagrzewincę i doustnie zaaplikowałem jej mojego, co by nie powiedzieć świeżego oddechu (z nutą popielonego tytoniu i posmakiem jednego z krajowych browarów). Oddała się trochę, ale zbyt mało jak na jak na moje oczekiwania. Chwila zadumki i poprawa jakości oddechu zaowocowała nowym pomysłem. Za pomocą kawałka rurki o zbliżonej fi połączyłem wcześniej wspomniany wąż z ok. półmetrowym kawałkiem innego węża wykańczając go gustownym lejkiem. Wlewając poprzez uniesiony lejek świeży płyn spowodowałem wyparcie starego. W końcu osiągnąłem cel -> wlałem całą zalecaną dychę. Wcześniej nie wspomniałem, ale ułatwiłem sobie robotę wlewając płyn o innym kolorze od poprzedniego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Te kurki do spuszczania płynu z bloku powinny być po dwóch stronach silnika zaraz obok łączenia silnika ze skrzynią. Jeszcze płynu nie zmieniałem to nie szukałem. Ale wg. serwisówki powinny w tamtych okolicach być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.