Gość pio_ta Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Witam posiadam primerkę z roku 1999 po liftingu i mam kilka pytań dotyczących przednich lamp z tego autka : 1- w jaki sposób zdejmuje się silniczek od regulacji elektrycznej. 2- czy przednie lampy są rozbieralne jeżeli tak to w jaki sposób to się robi. 3- co oznaczają te parametry 4-D SDN,5-D H/B ,są to parametry które oznaczają niby zastosowanie lamp ale chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej na ich temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wafel Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 4-D SDN - cztery dzwi, sedan 5-D H/B - pięc dzwi, hatchback Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazii666 Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Silniczek poprostu sie przekręca i wyciąga, trzyma sie na zaczepie odblasku i możesz mieć problem z zamocowaniem go ponownie. żeby rozebrać lampe musisz zdjąć klosz. naj łatwiej żeby klej zmiękł włożyć lampe do piekarnika i zagrzać, a dalej sam zobaczysz co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 pierwsze słyszę o takim patencie he he tylko napisz jeszcze koledze w jakiej temperaturze i na ile czasu ma włożyć lampy do tego piekarnika żeby mu się zbytnio nie spiekły albo żeby zakalec nie wyszedł :diabel: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 i bez termoobiegu hehe - wystarczyłaby chyba dobra suszarka albo z uwaga stosowana opalarka - tam sa cienkie przedmioty z plastiku - mogą się pogiąć w piekarniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazii666 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Pewnie że można opalarką. Tylko ze wtedy jest większe prawdopodobieństwo że pęknie klosz przez nie równe nagrzanie. Co do temp to nie ma rególy, trzeba sprawdzać kiedy klej puszcza. Macie inne patenty to napiszcie koledze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Incas Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Hmmm... Pio_ta - po co chcesz rozbierać przednie lampy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pio_ta Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Hmmm... Pio_ta - po co chcesz rozbierać przednie lampy? od roku posiadam primerkę, światła w tym aucie to tragedia, na krótkich widzę dobrze najdalej parę metrów próbowałem już wszystkiego ale nic nie pomaga,poza terenem zabudowanym używam halogenów ale wiecznie tak nie będę robił dwa dni temu wracałem z dłuższej trasy i tuż przed domem natknąłem się na porozrzucane opony na drodze , uwierzcie mi tyko cudem uniknąłem zderzenia z drzewem, gdybym miał normalne światła zauważył bym te opony w miarę wcześnie, zaraz po tym zdarzeniu zamówiłem nowe lamy ale chcę wiedzieć o ze starymi było nie tak, może uda mi się pomóc komuś z forum kto ma podobny problem ale najpierw muszę wiedzieć gdzie tkwi przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Incas Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Ja też miałem problem ze słabymi światłami, w nocy byłem ślepy jak nosorożec. U mnie problem jednak zniknął po zmianie żarówek. Ciężko jest dopasować żarówkę do naszych soczewek, ale mnie się udało trafić za namową kolegów z forum za pierwszym razem. Spróbuj może i Ty - polecam te żarówy: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=437673458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pio_ta Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Te osramy poświeciły u mnie miarowym światłem kilka miesięcy, potem znowu nastała całkowita ciemność, ale te miarowe światło i tak było nędzne, problem tkwi w samych oprawach są prawdopodobnie bardzo zniszczone,po wykręceniu lampy i jej obracaniu widać że jakieś kawałki emalii fruwają po całym kloszu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.