Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] twardnieje pedał hamulca przy hamowaniu pulsacyjny


Gość pepe45
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich ... mam problem z hamulcami w swojej p10 2.0diesel ... podczas hamowania pulsacyjnego gwałtownie spada mi skuteczność hamowania. Nie daj Boże hamować awaryjnie po hamowaniu pulsacyjnym. Co sprawdzić? klocki i tarcze są w dobrym stanie. Cylinderki były czyszczone przed rokiem. Proszę o poradę wszystkich którzy mogą coś podpowiedzieć. Czy to może być wina serwa albo podciśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam najprawdopodobniej masz nieszczelności przy układzie serwa porostu podciśnienie które znajduje się, podczas hamowania pulsacyjnego jest zużywane. Może to być spowodowane dużą nieszczelnością uszkodzeniem pompy podciśnieniowej powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to normalne że pedał na chwile twardnieje przy wielokrotnym mocnym naciskaniu pedału hamulca i zaswieca sie wtedy na chwile kontrolka hamulca??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak twardnieje to najczesciej jest zapowietrzony. Jesli do tego zapala sie kontrolka po wcisnieciu to znaczy ze jest za malo plynu w zbiorniczku.Nie jest to normalne ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

Ogólnie wszystkie porady są trafne jednak P10-tka zalicza się do samochodów o słabych hamulcach. Zjawisko występujące jest skutkiem małej efektywności ukł.

Zakładam ,że problem występuje na postoju i przy wolnych obrotach. Sprawdź przy większej prędkości obrotowej silnika (powinno być lepiej lub w ogóle ustąpić).Hamowanie podczas jazdy należy wykonywać ze wspomaganiem silnika (nawet nie powinienem o tym wspominać). Problem jest mi znany mam to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam p10 2.0d. Na wolnych obrotach silnika przy bardzo szybkim energicznym i stosunkowo mocnym (ok. 10 razy) zapali się kontrolka ręcznego, a przy wyższych obrotach (1500) nic takiego nie występuje (mogę dusić ile tylko chcę). Kilka dni temu byłem na okresowym przeglądzie hamulce są OK. Jeżeli macie diesl'a i zjawisko to nie występuje, to faktycznie w moim jest również usterka. Obstawiam nadmierny spdek podciśnienia w ukł. wspomagającym (serwo).

 

Jeżeli macie diesl'a bez turbo to proszę dokładnie przetestujcie.

 

pepe45

Diesel podciśnienie uzyskuje przez pompkę, która znajduje się z tyłu alternatora możliwe że ma już dosyć.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...