Gość pepe45 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Witam Wszystkich ... mam problem z hamulcami w swojej p10 2.0diesel ... podczas hamowania pulsacyjnego gwałtownie spada mi skuteczność hamowania. Nie daj Boże hamować awaryjnie po hamowaniu pulsacyjnym. Co sprawdzić? klocki i tarcze są w dobrym stanie. Cylinderki były czyszczone przed rokiem. Proszę o poradę wszystkich którzy mogą coś podpowiedzieć. Czy to może być wina serwa albo podciśnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy532 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Witam najprawdopodobniej masz nieszczelności przy układzie serwa porostu podciśnienie które znajduje się, podczas hamowania pulsacyjnego jest zużywane. Może to być spowodowane dużą nieszczelnością uszkodzeniem pompy podciśnieniowej powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 równie dobrze serwo hamulca może być uszkodzone, ewentualnie wężyk który idzie z silnika do serwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke11 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 A czy to normalne że pedał na chwile twardnieje przy wielokrotnym mocnym naciskaniu pedału hamulca i zaswieca sie wtedy na chwile kontrolka hamulca?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 jak twardnieje to najczesciej jest zapowietrzony. Jesli do tego zapala sie kontrolka po wcisnieciu to znaczy ze jest za malo plynu w zbiorniczku.Nie jest to normalne ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KUNI Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Witam Wszystkich, Ogólnie wszystkie porady są trafne jednak P10-tka zalicza się do samochodów o słabych hamulcach. Zjawisko występujące jest skutkiem małej efektywności ukł. Zakładam ,że problem występuje na postoju i przy wolnych obrotach. Sprawdź przy większej prędkości obrotowej silnika (powinno być lepiej lub w ogóle ustąpić).Hamowanie podczas jazdy należy wykonywać ze wspomaganiem silnika (nawet nie powinienem o tym wspominać). Problem jest mi znany mam to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pepe45 Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Kuni ... niestety to zjawisko występuje przy każdej prędkości. Kiedyś były bez zarzutu i spisywały się bez problemu. Teraz pozostawiają wiele do życzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 KUNI,ja nie mam takich problemow.Moge go naciskac i naciskac i nic sie nie dzieje.No chyba ze silnik nie pracuje,ale to oczywiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KUNI Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Posiadam p10 2.0d. Na wolnych obrotach silnika przy bardzo szybkim energicznym i stosunkowo mocnym (ok. 10 razy) zapali się kontrolka ręcznego, a przy wyższych obrotach (1500) nic takiego nie występuje (mogę dusić ile tylko chcę). Kilka dni temu byłem na okresowym przeglądzie hamulce są OK. Jeżeli macie diesl'a i zjawisko to nie występuje, to faktycznie w moim jest również usterka. Obstawiam nadmierny spdek podciśnienia w ukł. wspomagającym (serwo). Jeżeli macie diesl'a bez turbo to proszę dokładnie przetestujcie. pepe45 Diesel podciśnienie uzyskuje przez pompkę, która znajduje się z tyłu alternatora możliwe że ma już dosyć. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV_BTM Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Mam to samo 2.0 dSLX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Odpowietrzanie układu to kwestia 30min, warto poświęcić chwilę i wyeliminować jedną z potencjalnych przyczyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek_178 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 2.0dLX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 wszystko wskazuje na pompe vacu badz siadające juz serwo tylko zastanawia mnie ta kontrolka od ręcznego .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.