Gość Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Witam. Kupiłem Almerę 1.6 z 1998 roku, 180 tyś. km. Wszystko OK poza strasznie topornym sprzęgłem, ciężko zmienić bieg żeby nie zabujać samochodem - aż strach puszczać sprzęgło na środku skrzyżowania. Wciskany pedał chodzi luźno tak do 3/4, potem jest duży opór i do końca wchodzi trzeszcząc, jakby gdzieś linka ocierała... z powrotem jest podobny efekt: początkowo zostaje, a potem odskakuje. Do tego, przy wciśniętym sprzęgle słychać jakby jakieś szlifowanie, bardziej słyszalne powyżej 3 kobrotów. Próbowałem sprawdzać poślizg sprzęgła na hamulcu ręcznym. Silnik stanął jak wryty. Dodam jeszcze, że w drugim samochodzie (Fiat Uno) sprzęgło nie ma żadnych oporów i mogę je puszczać z rajdową prędkością bez żadnych niepożądanych efektów... Inna sprawa, to tylny zderzak lekko "zwisa" z jednej strony, po boku jest taki uchwyt w który jak rozumiem krawędź zderzaka powinna wchodzić, próbowałem przykleić na silikon ale się nie trzyma - czym to przymocować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 dokładnie bombel ma racje wymień cały komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lauder Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 zderzaków sie nie klei tylko spawa zajrzyj na www.spawanie-klejenie.pl tam Ci wszystko bardzo dobrze naprawią Witam. Kupiłem Almerę 1.6 z 1998 roku, 180 tyś. km. Wszystko OK poza strasznie topornym sprzęgłem, ciężko zmienić bieg żeby nie zabujać samochodem - aż strach puszczać sprzęgło na środku skrzyżowania. Wciskany pedał chodzi luźno tak do 3/4, potem jest duży opór i do końca wchodzi trzeszcząc, jakby gdzieś linka ocierała... z powrotem jest podobny efekt: początkowo zostaje, a potem odskakuje. Do tego, przy wciśniętym sprzęgle słychać jakby jakieś szlifowanie, bardziej słyszalne powyżej 3 kobrotów. Próbowałem sprawdzać poślizg sprzęgła na hamulcu ręcznym. Silnik stanął jak wryty. Dodam jeszcze, że w drugim samochodzie (Fiat Uno) sprzęgło nie ma żadnych oporów i mogę je puszczać z rajdową prędkością bez żadnych niepożądanych efektów... Inna sprawa, to tylny zderzak lekko "zwisa" z jednej strony, po boku jest taki uchwyt w który jak rozumiem krawędź zderzaka powinna wchodzić, próbowałem przykleić na silikon ale się nie trzyma - czym to przymocować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Azarien masz do wymiany lozysko sprzegła Proponuje od razu całe wymienic i bedziesz mial spokoj A probowales przykrecic?? Bardzo wątpię żeby to było łozysko,ja po wymianie łożysk w skrzyni i kompletnego sprzęgła miałem dalej to chrobotanie i opór.Zaciera się ponoć ta łapa (uchwyt wychodzący ze skrzyni) do której przymocowana jest linka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.