MRC Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Dzisiaj wywaliłem zwężkę w postaci miksera od gazu i nagrałem filmik z przyspieszeniem od 0-160km/h jak myślicie trzyma serie czy trochę mu brakuje? osobiście nie mam jak porównać osiągów z innym podobnym nissanem... link do filmiku: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Powiem, że ładnie ciągnie. szkoda, że nie widać obrotomierza, bo wtedy wiadomo kiedy zmieniasz bieg. Ja w 1,4 75 koni wrzucam trójkę przy 90 - oczywiście jak mu przypałuje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 no ogólnie filmik lipny nagrany komórką biegi zmieniałem powyżej 7tys obr licznikowo 7100-7200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Z mojego doświadczenia wynika że zawsze warto przeciągać... Przykład to xTomek jego prawie 200Konny SR20VE moc maks ma w okolicach 7000 a najlepsze czasy robi jak przekręca go do 8300... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Ja w 1,4 75 koni wrzucam trójkę przy 90 - oczywiście jak mu przypałuje. nie lam sie...ja w swoim SXie tez przy 90 musze zapiac juz IIIjke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 U mnie automacik przy ok 130km/h zapina 3 bieg a jak było ledwo dyszące turbo to do 140km/h dokręcał II przed zmianą na III Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Z mojego doświadczenia wynika że zawsze warto przeciągać...Przykład to xTomek jego prawie 200Konny SR20VE moc maks ma w okolicach 7000 a najlepsze czasy robi jak przekręca go do 8300... mi też się wydaje że lepszy wynik wykręci się przeciągając nieco wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Kręcąc na każdym biegu do odciny osiąga się gorsze czasy, testowane wielokrotnie na streetach. Ja na biegach od 3 w górę kręcę maks 7000 i to jest optimum. 1-7500, 2-~7300, 3-~7000, ... . W ten sposób zyskuję ok. 0,5 długości auta. Co innego VE, gdzie krzywki są wyższe, tam trzeba kręcić wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Posiadając wykres momentu danego silnika i znając przełożenia skrzyni biegów, można wyliczyć sobie funkcję momentu obrotowego na kołach w zależności od obrotów dla każdego z biegów. Moment na kołach - czyli rzeczywistą siłę która ciągnie budę Wtedy wystarczy porównać odpowiednie wartości i wiemy kiedy optymalnie zmienić bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 trzeba tak wysoko kręcić żeby utrzymać się w zakresie najlepszego momentu obrotowego, reasumując nasze sr20 jeżdżą dopiero powyżej 4500... więc najlepiej zmieniać bieg na ułamek sekundy przed odcinką tak, żeby spaść powyżej 5000 w praktyce 5000-5300 w zależności od biegu [ Dodano: Pią 10 Paź, 2008 19:42 ] MRC z tego co widze, to ok. 8 s wg licznika do setki, co z tym silnikiem powinno byc ok. Biegi zmieniaj troche szybciej, bo max moc masz chyba przy 6200 obr / min, a przeciaganie jest dobre tylko na 2 jak sie do 100 rozpedzasz jest poniżej 8 sekund czyli dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Ja tez uważam że warto ciągnąć na biegach i zmieniac tuż przed odcinką-ogólnie widać że masz zdrowiutką serię,od 110-160 ciągnie bardzo ładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 trzeba tak wysoko kręcić żeby utrzymać się w zakresie najlepszego momentu obrotowego, reasumując nasze sr20 jeżdżą dopiero powyżej 4500... więc najlepiej zmieniać bieg na ułamek sekundy przed odcinką tak, żeby spaść powyżej 5000 w praktyce 5000-5300 w zależności od biegu [ Dodano: Pią 10 Paź, 2008 19:42 ] MRC z tego co widze, to ok. 8 s wg licznika do setki, co z tym silnikiem powinno byc ok. Biegi zmieniaj troche szybciej, bo max moc masz chyba przy 6200 obr / min, a przeciaganie jest dobre tylko na 2 jak sie do 100 rozpedzasz jest poniżej 8 sekund czyli dobrze Bez zwężki jest różnica teraz planuje zhmować almerke.. zobaczymy ile koników się ustało:) wcześniej się zorientuje czy nie będzie jakiegoś rabatu jak się zhamuje kilka aut na raz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Troll_88 Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 8 sekund to dobrze ! myśle że wiele nie uciekło skoro taki czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.