Adams Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 (edytowane) Hej, wiele razy miałem zamiar opisać mój mały, chałupniczy projekt i nareszcie się udało - oto on: Auto na drogi trafilo w grudniu 1999 roku, a kupiłem je w listopadzie 2005 w pełnej serii z 34tkm na liczniku. Nigdy nie było puknięte, a poprzedni właściciel nie używał go nawet w zimie /z resztą ja praktycznie też.../. Obecnie, po 3 latach mojego użytkowania, samochód ma 60tkm i jak dotąd nigdy mnie nie zawiódł. Auto ma docelowo być w pełni uliczne z zacięciem na zakręty. Od tego czasu powoli, ale systematycznie wprowadzam w nim małe modyfikacje, oto ich lista: Pod maską: Horsham Developments Stage 2 Chip Przelotowy układ wydechowy 3"-2.5", dwa tłumiki, nierdzewny by GMS & El-tec Kolano turbiny 3" ze stali nierdzewnej Intercooler APEX Performance Type 1 Wtryski Nismo 555cc Filtr stożkowy K&N K57i Obudowa termiczna stożka z dolotem zimnego powietrza Zawor upustowy HKS SSQV2 (recyrkulowany) Podniesione doładowanie (2 ustawienia - w oparciu o MBC Hallman'a) Actuator Forge (9-15psi) Boost: low: 0.6-0.9bara, high: 1.2bara Pompa paliwa Walbro GS-341 255l/h Świece irydowe NGK BKR7EIX Catch tank Olej Silkolene Pro-S 10w50 / Motul 300V 15w50 Redline WaterWetter Filtr oleju K&N Korek chlodnicy Blitz 1.3 bara (+ WaterWetter) Korek oleju Nismo Cooling panel EFL Lifty maski Akumulator w bagażniku, tacka wycięta spod maski Walbro podpięte "na krótko" Zawieszenie: Pineapple rings Peak Performance (usztywnienie tylnej ramy) Sprezyny progresywne Tein S-Tech (-37mm/-29mm) Nacinane tarcze Brembo 330mm na przodzie Klocki przednie Project Mu B-force Klocki tylne EBC Blackstuff Usunięta pompa i chłodnica oleju szpery Przeniesienie napędu: Lekkie koło zamachowe Fidanzy Sprzęgło ACT XTSS Nismo clutch release pivot Twarde mocowanie skrzyni Apex'a Wnętrze: Turbo timer Blitz DTT DCIV ze wskaźnikiem doładowania /peak & warning/ EGT Apexi EL2 /peak, warning, replay/ Centralka Apexi EL2 Short shifter Fidanza G-tech PRO RR Konsola przełączników Pomiar temperatury w dolocie /peak hold/ Warning light temperatury dyfra Wygłuszenie w tylnych błotnikach Dwustopniowe sterowanie doładowaniem (0.5-0.7bara ; 1.2bara) Na zewnątrz: Podkładka pod przedni zderzak lakierowana w kolorze nadwozia Białe migacze boczne i przednie JDM'owy emblemat "S" na masce Grill JDM kouki Xenonki Zdjęta podkładka pod rejestracje Zdjęta tylna wycieraczka i spoiler Opony: chwilowo Federal 225/35R18 w indeksie Y Felgi OZ Ultraleggera 18"x8" Lakierowane na srebrno/czarno zaciski hamulcowe Naklejki zaprzyjaźnionych forów ;] To by było chwilowo na tyle - planów jest sporo, ale studenckie realia nie przyspieszają przebiegu prac Poniżej wrzucam stary wykres (ostatni jaki mam), niższy wynik to seria +dolot i -2 cat'y, wyższy to skok po zrobieniu pełnego wydechu: Obecnie moc szacowana no około 300kuni ale dopóki nie przehamuję to się pod tym nie podpiszę Tak czy inaczej auto objeżdża 306 konnego Caymana S z pakietem chrono, więc jak na seryjne turbo źle nie jest Fotek aktualnych i przyzwoitych chwilowo za bardzo nie mam -> jak jakieś zrobię to na pewno wrzucę. Chwilowo daję trochę starsze: Pzdr Edytowane 16 Listopada 2009 przez Adams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Jedno z najładniejszych aut w klubie. Gratulacje !!! A projekcik też niczego sobie, zwłaszcza jeżeli chodzi o zakręty!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeru Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Jak napisałeś przebieg to pomyślałem, że jakaś ściema, ale jak oglądam zdjęcia to jak nowe z salonu. Piękne. Jak znaleźć takie cudo? Prezentuje się kozacko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Nooo... ładniutki. :one: Bardzo P.S. (osobiście nie znosze wykonczeń drewnopodobnych, zwłaszcza w samochodach z "CHARAKTEREM" - ma sie to nijak do wizerunku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Jak znaleźć takie cudo? Długo szukać i mieć przygotowany grubiutki woreczek pieniędzy Autko naprawdę fajne, widziałem rok temu na zlocie w Borsku i przepięknie wyglądało, a cały czas do przodu prace idą :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 No faktycznie auto kozak! A na zywo robi jeszcze wieksze wrazenie. Brakuje mi w opisie jakiegos wykresiku. Ostatni jaki widzialem byl na ok 250km a od tego czasu pewnie jeszcze troche sie zmienilo Świece irydowe NGK BKR7EIX Jak sie takie swiece sprawuja? Irydowe sa lepsze od platyn? Sory za male OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Bardzo P.S. (osobiście nie znosze wykonczeń drewnopodobnych, zwłaszcza w samochodach z "CHARAKTEREM" - ma sie to nijak do wizerunku Autko bajera - jednak zgadzam się z kolegą co do drewienek - choc jest to oczywiście kwestia gustu i upodobań. W każdym razie gratuluje bolidu :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Piękna maszynka. W zeszłym roku w Borsku nawet wlazłem do środka Miodzio. Co do drewna wewnątrz -kwestia gustu ale tutaj pasuje idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Dzieki za konstruktywne opinie i mile slowa Ano co do drewna to powiem szczerze ze nawet spojnie sie z reszta autka komponuje IMHO, ale tez nie ukrywam ze najchetniej bym je wywalil razem z jasna skora i zrobil cale wnetrze od poczatku - tylko jak sobie policzylem ile by to kosztowalo /zrobione porzadnie/ to raczej w realnej przyszlosci taka robota sie nie zapowiada Wykresiku z obecnej chwili niestety nie mam ale postaram sie to naprawic (akurat Grabowski musial sie zwinac z hamowni obok mnie...) Generlanie ten stage ktory obecnie katuje powinien dawac w granicach 290-300ps (znajomy z takim samym na hamowni mial 295ps) - ale dopoki nie zobacze swojego wykresu to nie bede nic deklarowal @Smeru - pomimo ze w aucie z drugiej reki nie mozna nigdy byc w 100% pewnym przebiegu, tak przy zakupie i po nim przetrzepalem sx'a /razem ze znajomymi/ na kazdy sposob i wszystko pasuje do ww. przebiegu. A znalezienie go trwalo chyba z 14 miesiecy.... Normalnie szkoda gadac ile za tym autem chodzilem :029: @Dylson - ciezko rzec cos zlego o swiecach dopoki dzialaja Iryd wybralem poniewaz w teorii daje lepsza iskre - ma jeszcze wyzsza temp. topnienia od platyny przez co mozna zrobic mniejsza elektorde. Minus taki ze nie sa tak wysoko przebiegowe jak platyna. Ale znam wiele osob ktore mowia ze roznica w praktyce zadna i kupuja dobre miedziaki zmieniajac je w zalecanych odstepach... Tak naprawde bez doladowanego silnika gdzie przy pewnym ciesnieniu trzeba walczyc o dobry zaplon, nie pchal bym sie w iryd tylko wzial platyne i mial spokoj na 100tkm [ Dodano: Czw 09 Paź, 2008 16:39 ] Wszystko piknie tylko stwierdzam ze waz do recyrkulacji bov'a sie zalamuje i jest golab... Narazie calosc idzie do demontazu i stad pytanie: moze ktos wie gdzie moge dostac waz gumowy o srednicy wewnetrznej rzedu 28-31mm i sciance cos kolo 1mm (2mm mam i jest zbyt malo elastyczny)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 kurczę jest sklep gdzieś w wawie z wszelakimi wężami.. na jutro będę wiedział... Emblemat silvia dopisz an zewnątrz;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Dodany A jakbys mogl wyszperac ten adres bylbym bardzo wdzieczny - objezdzilem wszystkie obi/praktikery/lokalne sklepy motoryzacyjne i takiego wymiaru dostac nie moge :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Adams, spory wybór węży takich mają na ul. Warszawskiej, w Piastowie zaraz po prawej stronie za torami jak jedziesz od str. Ursusa (jakies 200-300m) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 O to za***iscie - czyli mam juz 2 firmy namierzone - na poczatku tygodnia sie przejade i cos zmontuje! Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Do wtorku założysz? warto zmierzyć brykę przed przyszłym sezonem. Wtedy wiadomo co i jak? Wpadaj na hamowańsko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 No bardzo chetnie bym przehamowal ale jak narazie nie moge dojsc do porozumienia z mbc... I problem w tym ze juz przy tym troche grzebalem - najpierw peak a potem nie trzyma ile powinno. Szczerze mowiac ciezko moze byc z wyrobieniem sie na wtorek a tak jak jest nie ma co jechac :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 No bardzo chetnie bym przehamowal ale jak narazie nie moge dojsc do porozumienia z mbc... I problem w tym ze juz przy tym troche grzebalem - najpierw peak a potem nie trzyma ile powinno. Szczerze mowiac ciezko moze byc z wyrobieniem sie na wtorek a tak jak jest nie ma co jechac :/Jak chcesz to moge znow pozyczyc MBC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 no jak grzebanie nic nie da to bede sie musial usmiechnac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 No to będziesz u coobcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Niestety nie :/ Zaluje ale nie ma to dla mnie sensu jezeli doladowanie nie jest ustawione jak powinno, musze poczekac, ogarnac i wtedy zmierzyc. Ale wysokich wynikow zycze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 To wpadaj się ziomowac - będą grupowe... zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Nie dalo rady Kuba - musialem dzis inne sprawy zalatwiac (ruszyly mi studia rownolegle ;( ) Ale do nastepnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 hehe to może i swojego SX do tego czasu uruchomię, szkoda że automatów nie hamują ;/ PS. poradziłeś sobie z gumkami od wtrysków ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Z gumkami zawsze sobie radze :diabel: Wzialem z h-dev i koniec, tylko szkoda ze tyle to trwalo (ale najwazniejsze ze juz auto jezdzi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmer Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 ooo to dopiero performance - fotka numer 2 +25hp - stoi obok skaja gdybys dopisal jeszcze co bylo po drodze lista bylaby 2x dluzsza natrysk wody na IC SMIC z s15 itd itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Cala robota polega na ciaglym ulepszaniu i nie zawsze da sie wszystko od poczatku zrobic na pelnym wypasie ;-) Zreszta caly fun w grzebaniu hehe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.