Gość abarth360 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Mam problem z odkreceniem korka wlewowego skrzyni biegow , tak zapieczony ze niech go szlag, jeszcze korek nietypowy bo kwadrat nie ma oryginalnego klucza. Ma ktos moze jakis patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tararam Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Spróbuj ze środkiem penetrującym, pokombinuj kluczem nastawnym- jeśli jest w miarę dostęp, może jakieś przedłużki. Oczywiście kręcisz w lewo? Trochę wyczucia i śruba powinna się poddać. Poprzednio przykręciły ja jakieś kowalskie łapy kompletnie bez wyczucia , no i masz efekty . Jeśli nie odkręcisz to chyba wizyta u fachowca Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 U mnie bynajmniej w P11 1,6 GA16DE spasował klucz dynamometryczy. końcówka właśnie kwadrat 1/2 cala... większość grzechotek tak ma. Korek prawdopodobnie jest stożkowy nieco i pewnie fabrycznie na uszczelnieniu klejowym skręcony. Trzeba troche siły i dobry klucz i ma iść hehe tak było u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Pomaga także rytualne obstukiwanie śruby młotkiem. I podstawowa zasada: Nic na chama, wiadomo, lepiej nie odkręcić za 1 razem, stukać, stukać, niż wyrobić otwór na okrągło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abarth360 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 panowie stukanie ,grzanie nie skutkuje .korek jest nietypowy bo kwadrat ale wypukly nie wklesly tak jak spustowy,. 17mm za cholere takigo klucza nie mozna dokupic.Dwie plaskie 17 juz zlamalem,a olej w skrzyni zdaloby sie wymienic przed zima.gdyby ktos widzial nasadke 17 kwadrat na necie to prosilbym o link bo w hurtowniach nie maja takigo wynalazku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tararam Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Mam problem z odkreceniem korka wlewowego skrzyni biegow , tak zapieczony ze niech go szlag, jeszcze korek nietypowy bo kwadrat nie ma oryginalnego klucza. Ma ktos moze jakis patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Upewnij sie że nie masz korka 1/2 ja też myslałem ze w moscie mam nietyp jakiś, ale poprosiłem kolege mechanika o pomoc w dobraniu klucza i okazało sie ze był tylko zaklepany spód, wbilismy zwykłą przydłużkę 1/2 i niestety klucz dynammetryczny 1 metrowej długosci i trochę siły, powodzenia :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Upewnij sie że nie masz korka 1/2 .korek jest nietypowy bo kwadrat ale wypukly nie wklesly tak jak spustowy.....17mm..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 .korek jest nietypowy bo kwadrat ale wypukly nie wklesly tak jak spustowy,. 17mmTeż tak mam. Dobry klucz do rur nastawny, taki z ząbkami, najlepiej 2", plus metr rury. Musi puścić. A jak nie to bierzesz impulsator kinetyczny z naprowadzaczem trzonkowym (młotek) i kilka razy zdrowo pier.... puknij, ale nie przesadź, skrzynia ma pozostać cała. Delikatne popukiwanie nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Mam problem z odkreceniem korka wlewowego skrzyni biegow , tak zapieczony ze niech go szlag, jeszcze korek nietypowy bo kwadrat nie ma oryginalnego klucza. Ma ktos moze jakis patent. Daj sobie spokój z odkręcaniem tego korka Ja podam inny patent stosowany przez mechaników, a mianowice wlewanie przez góre skrzyni, czyli przez otwór w ktory wchodzi linka predkosciomierza ...to jest najlepszy patent Potrzebna Ci będzie duża strzykawa albo szyjka od butelki plastykowej i zajmie Ci to chwilkę (sprawdzone w dwóch nissanach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 pod warunkiem że odkręci linke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 jak jest tak jak w parchu to tak nie wleje ,dojście jest tak dupowate,że lepiej lać od góry przez dziurę od gajgi zmiany biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Hehe powodzenia z patentem przez linkę. Trzeba by być człowiekiem-gumą, żeby tam się dostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abarth360 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 dalem rade z korkiem, grzanie lutlampa samego korka a nie tylko dookola korka i mocne pier...po nagrzaniu dalo skutek. Acha zainwestowalem w porzadny klucz nastawny tzw szweda. Dziieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.