Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] Drążek KIEROWNICZY :) - wymiana - jak ?


komprez

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ..

 

Dzis mialem KLEPE ... heh nie zebym sie chwalil ale ... coz ..

 

Przywalilem prawym kolem prawdopodobnie w zderzak auta z naprzeciwka - malo wazne ale wazne co sie stalo .. otoz ...

 

Zgiął sie drążek skrętny po prawej stronie ... i kolo jest lekko wykrecone w prawo ....

widac pod autem jak drazek jest wygiety ... tylko pytanie ... co jeszcze moglo strzelic i

czy da sie wymienic sam drazek skretny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzic czy sie cofnelo ? :)

 

mysle ze chyba jest na swoim miejscu zwlaszcza ze klepa byla przy predkosci max 20-30km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komprez, drążek skrętny jest dostępny tylko w ASO lub w używkach. Raczej nie ma zamiennków. Chyba, że chodziło Ci o drążek kierowniczy ;). Wtedy kolega wyżej a rację :)

Dla sprostowania drążek skrętny w samochodzie to stabilizator a dokładniej stabilizator jest rodzajem drążka skrętnego (przenosi moment skręcający jak sama nazwa wskazuje).

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra - jasniej - jest to precik wkrecony do koncowki drazka przy kole hehe

nie znam sie dobrze na zawieszeniu ale majsterkowac umiem :P

 

Wiec co ? mam to zwyczjnie wykrecic ?

 

Looknijcie sobie na to (z pdf service manual)

 

 

 

jak sie do tego zabrac ? to sie wykreca ? czy jak ?3.jpg

 

[ Dodano: Pią 10 Paź, 2008 14:38 ]

Dobra :D na przyszlosc wymieniajacych to gowno ...

 

Zabralem sie troche nie tak jak powniennem no ale madry polak po szkodzie :)

nie sieglem kluczem zeby zlapac to gowno ... i musialem zwalic wachacz i stabilizator po czym sie jornolem ze kola sa zle skrecone ... no to skrecilem na maxa w lewo i patrze ze da sie siegnac hehe ale przy okazji wymienilem sobie gumki stabilizatorow :)

 

Takze wszytsko przebieglo bezbolesnie ;)

 

Natomiast mam pytanie od noscie sworznia przy wachaczu z dolu przy kole ...

probowalem go zwalic w celu wymiany bo cos sie tluklo (az sie doprosilo wymiany :D )

jak to zwalic najprosciej ? probowalem juz wielu metod :P

 

[ Dodano: Pią 10 Paź, 2008 18:35 ]

Naprawa skonczona :)

 

Bylem na diagnostyce i zrobili wszytsko pieknie ladnie :)

Co do sworznia to jednak chyba nie on .... gosc podejzewa ze to

luz na amortyzatorze ... mial ktos cos podobnego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzic czy sie cofnelo ? :)

 

a weź sobie metrówke taśmową zmierz odległość między środkami kół z prawej strony i z lewej strony. Wynik porównaj:P jak jak raz walnąłem kołem poprzednim autem cofnąłem koło o 3cm. jak puściłem kierownice to śmierć:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem na diagnostyce ;) sprawdzili mi laserowo tyl-przod i oba kola przednie

wychodzi na to ze jest prosto :)

 

Autko jedzie prosto i po puszczeniu kieronicy nie ucieka tak samo przy hamowaniu :)

 

FART JAK CH... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...