Ebook Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam.W kwestii pilota z jednym przyciskiem to miałem też spore z tym problemy. Mam P11 1,6 z 98r.Próbowałem różnych procedur dostrojenia centralki do pilota czy też odwrotnie i nic nie skutkowało, przede wszystkim brak "współpracy" mrugania kierunkowskazami. Dopiero gdy po kilku miesiącach rozłączyłem ako i załadowałem do pilota nową baterie udało mi się uruchomić jedno i drugie. Akumulator odłączyłem na jakieś 20 min i po podłączeniu gdy zacząłem po rozebraniu pilota przy nim wymieniać baterie, czerwona dioda zapaliła się w nim na stałe - dwa razy nacisnąłem przycisk i auto zamrugało, a centralny odpalił, działa normalnie.Wniosek - centralka musi zostać zresetowana.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krokopiesokot Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Potwierdzam, dziś to przeszedłem.. Kupiłem gablotę z dwoma zdezelowanymi pilotami bez przycisków, po ich dorobieniu, odłączeniu akumulatora i włożeniu nowych baterii wszystko zadziałało.. 180,- zł które chciał specjalista, zostalo w kieszeni, SZTOS Teraz z eletryki zostały do zrobienia wycieraczki-pierwszy bieg działa dyskusyjnie i elektyczne lusterka, ktore wcale nie reagują.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bingo363 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Potwierdzam, dziś to przeszedłem.. Kupiłem gablotę z dwoma zdezelowanymi pilotami bez przycisków, po ich dorobieniu, odłączeniu akumulatora i włożeniu nowych baterii wszystko zadziałało.. 180,- zł które chciał specjalista, zostalo w kieszeni, SZTOS Teraz z eletryki zostały do zrobienia wycieraczki-pierwszy bieg działa dyskusyjnie i elektyczne lusterka, ktore wcale nie reagują.. Witam Ja też dziś to przeszedłem, obyło się bez rozłączania aku, wystarczyło wymienić baterie w 1 pilocie i zastosować się do tej instrukcji: 1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy. 2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. Wszystkie punkty zadziałały oba piloty działają...mam centralny z pilota:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.