Gość medal Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Mam problem z moim sunny. Na LPG jest wszystko OK. Na benzynie niestety pojawil sie niedawno problem. Samochod normalnie sie rozpedza do jakichs 2500-3000 obrotow i koniec..obroty sie nie zwiekszaja Ja gaz do dechy a ten jedzie ze stala predkoscia i stalymi obrotami silnika na kazdym biegu Czyzby padla pompa paliwa? Z gory dziekuje za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Predzej jakies zanieczyszczenia w gazniku i zapchana dysza czy cos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Świece i kable dobrze żeby były dobre, ale na pewno nie są one w tym przypadku przyczyną problemu. Gdyby coś było nawet z nimi nie tak, nie objawiałoby się to w postaci nagłego załamania mocy silnika przy ściśle określonych obrotach. Wygląda na to, że trzeba zrobić przegląd gaźnika. Rozebrać, wyczyścić, co trzeba nasmarować. Może też być pompa paliwa teoretycznie ALE gdyby to była pompa, mógłbyś zaobserwować następujący objaw: załóżmy że jedziesz na piątce przy tych 3 tys obr i auto już nie ciągnie. Wtedy odpuść gaz na np 5 sek i znowu do dechy. Jeśli po tym przez parę sekund będzie ciągnął dobrze, to by wskazywało na niewydolną pompę paliwa. A jeśli od razu kicha to przyczyna jest gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medal Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 A jak to sprawdzic czy pali na wszystkie gary? No jezdzi jak jezdzil na LPG i jest OK ale na benzynie tak jak opisalem. Wiec jesli to kable albo swiece ktore sa czysciutkie (rok temu wymieniane) to problem powinien byc takze przy zasilaniu LPG a nie ma. Moze to cos z gaznikiem rzeczywiscie, sam nie wiem bo w sumie wtedy na LPG tez powinno byc cos nie tak? Moze dolac do benzyny jakis preparat udraniajacy gazniki itp? Sam nie wiem co robic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Przy pracy na lpg cały gaźnik (oprócz oczywiście przepustnic) jest zupełnie bezczynny. Z preparatem czyszczącym możesz spróbować, choć ja nie bardzo wierzę w takie wynalazki. Palenia na gary nie sprawdzaj, w tym przypadku to nie ma nic do rzeczy, skoro chodzi dobrze na lpg to jak pisałem wcześniej tylko gaźnik (lub pompa pal.) może być przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Czesto przeplywomierz daje takie efekty jak juz pada ... Mialem klienta ktory kupil u mnie interfejs i wlasnie zdiagnozowal taki problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 moze tez sonda jest wypalona i sie zaalewa przy 3k obr.. filtr paliwa moze byc mega zapchany i do 3 tys jakos daje rade ale powyzej juz paliwo nie nadaza przez niego przelatywac ale to tylko takie bajery najbardziej prawdopodobny jednak jest gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medal Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 dzieki za informacje. No nic z gaznikiem bedzie problem gdyz nikt sie nie chce za to brac Prawdopodobnie zaczne od filtra paliwa gdyz napewno nie byl dlugo wymieniany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 ostatnio składałem Fiata X1/9. Założyłem słabszą pompkę Paliwa i niestety tak sie zachowywał właśnie. Miała za małą wydajność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medal Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Dzis dolalem do benzyny preparat do czyszczenia gaznikow. Niestety niewiele to pomoglo. Samochod zbiera sie fajnie ale tak jak pisalem do konkretnej liczby obrotow na kazdym biegu (chodz im wyzszy bieg tym szybciej/tym mniejsze obroty/ ta dysfunkcja wystepuje). Zapewne pompa :/ Ale przedtem chcialbym wymienic filtr paliwa. Gdzie go mozna znalezc i czy trudno sie wymienia? Dzieki za wszystkie opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 pod maską w okolicy serwera wspomagania kierownicy czy pompy hamulcowej. Zamontowany na ścianie pod szybą, zwykły baniaczek (zapewne aluminiowy) [ Dodano: Czw 16 Paź, 2008 11:12 ] BTW: Akurat cisnienie paliwa mozna sprawdzic odpowiednim manometrem - w lepszych warsztatach mają. takie sprawdzenie zajmuje chwilke, koszt ok 20-30zł (przynajmniej ja tyle płaciłem) Jak będzie dawac odpowiednie cisnienie to gdzie indziej problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 filterek moze byc tez plastikowy i przyczepiony na uchwycie do prawego kielicha (patrzac od strony przednich swiatel) czyli wlasnie kolo pompy hamulcowej tyle ze troche ponizej jak kupisz nowy to pewnie kupisz w metalowej obudowie taki filtr jest dobry tyle ze mniejszy i troche ma inny ksztalt przez co trzewa wtedy zmienic wezyk od paliwa (filtr->silnik) bo pozniej nie siega ladnie i trzeba kombinowac i nie mozna zamocowac w oryginalnym mocowaniu tylko trzeba jakimis opaskami zaciskowymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medal Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Dzieki za rady. Widze ze wymiana filtra paliwa nie jest taka prosta. A ja sie w ogole nie znam na samochodach od strony technicznej :/ Wczoraj przeprowadzilem maly test..a mianowicie: jesli silnik nie chce sie wkrecic na wyzsze obroty to zredukuje bieg i bedzie na wyzszych obrotach. Tak wiec przy 50km/h (na 3-ce max mozna jechac 60kmh ) wrzucilem 2gi bieg i efekt nastepujacy: ostre hamowanie silnikiem i po paru sek. jak juz osiagnal obroty maxymalne obecnie dla 2giego biegu slychac normalny tryb pracy silnika. Porazka :/ czeka mnie wizyta u mechanika :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 wymiana filrta to banalna sprawa na wezykach doprowadzajacych paliwo od zbiornika do filtra i od filtra do silnika sa metalowe opaski zakrecane sruba krzyzakowa odrecasz srube tak zebys mogl zsunac opaske mocujesz sie chwile z wezykami i je zsuwasz paliwo wylewa sie ale nie przejmujesz sie tym idziesz ze starym filtrem do sklepu i prosisz o taki sam jesli nei maja i dadza ci mniejszy metalowy to kupujesz do tego odpowiedni wezyk tak ze 10cm dluzszy niz ten stary idacy od silnika do filtra starego wezyka najprawdopodobniej nie zsuniesz z krucca przy silniku wiec go musisz rozciac a pozniej kruciec wyszlifowac papierem sciernym zakladasz wezyk zakrecasz opaske i gotowe filtra nie musisz napelniac paliwe rozruch potrwa chwile dluzej bo silnik bedzie musial zassac paliwo ale to nic i gotowe nie dziekuj [ Dodano: Nie 19 Paź, 2008 14:13 ] aha cala operacja trwa moze z 15 mainut ewentualnie chwilke dluzej jsli doliczy sie czas na wypicie cieplej herbaty i poprawianie bluzy ktora sie zsuwa z dolnej czesci plecow na srodkowa przez co ci wieje w plecy a przechodzacy spomsiedzi widza twoj rowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 mocujesz sie chwile z wezykami i je zsuwasz ja się kiedyś prawie poddałem, ale zagotowałem nieco wody, polałem wężyki i zeszły gładziutko. NIE PODGRZEWAĆ OTWARTYM OGNIEM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medal Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Jam: serdeczne dzieki za dokladny opis. Znalazlem ten filtr, jest plastikowy i wyglada jak pojemnik na .... Narazie nic nie bede grzebal gdyz nie mam kasy nawet na filtr (a jak go wymienie, to nie wiadomo czy cos to da :/). Narazie bede jezdzil na gazie, uzbieram kase to pojade do mechanika aby ustalic przyczyne. Oczywiscie napisze w tym watku co to za dziadostwo blokuje ze na 3cim biegu moge jechac max. cale 55kmh Dzieki wszystkim za pomoc, Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.