Gość Cybul66 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Troche brakuje mi momentu (3.0 v6 manual 1989) i myślę nad wstawieniem mocniejszego motoru np. maxima v6 albo pathfinder ? Moze już ktoś coś takiego robił albo wie coś na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 ekm. w Maximie i pathfinderze jest ten sam motor co ty masz. Jak ci brakuje momentu to se zmień na dizla. Tylko wtedy ci będzie mocy brakowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Ok tylko czy silnik fwd (np z maximy) podejdzie do 4x4 (terano). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cybul66 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 myslalem raczej o VQ30de bo tu juz 220 Nm i 190 PS. troche byloby lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 O VQ zapomnij bo na swapa wydasz wiecej niz jest teraz warte Twoje terrano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Nie dostaniesz do tego skrzyni Jest szansa ze z nowego pathfindera by podeszla jest tam w koncu VQ40DE ale to tylko przypuszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Jasne ze koszty beda duze. Napisalem zreszta o tym juz wczesniej. Odnieoslem sie tylko do: Nie dostaniesz do tego skrzyni Mozliwe ze dalo by rade zeswapowac VE30DE. Wystepowal w maximach j30 se i mial parametry zblizone do VQ30DE. Jedyny problem to mala ilosc tych silniczkow. Inna ciekawa opcja bedzie silnik z z32 ale tu problemem moze byc znalezienie zdrowego silnika. Najprostsza opcja bedzie silnik z maximy tylko nie wiem czym i wogole sie roznil od tego w tyranie. Przypomnialo mi sie ze byly jeszcze VG33DE wystepowaly min w Nissan Quest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cybul66 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Dzieki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky1001 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Terrano 2.4 z 88 roku autko sprawuje się nieźle ale silnikowi zaczyna brakować mocy i stąd moje pytanie czy 3.0 v6 będzie pasował do skrzyni 2.4. Może ktoś robił już taką podmiankę. Edytowane 22 Lutego 2013 przez Lucky1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Ja wiem że przeguby od 3.0 są mocniejsze. by trzeba było wymienić. popatrz jeszcze jak wygląda sytuacja w wałami do mostów bo nawet jak spasuje skrzynia to ci poukręca wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky1001 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Na wymianę przegubów jestem przygotowany w moim i tak trzeba by wymienić chodzi mi tylko o spasowanie skrzyni i jak z mocowaniem silnika w ramie czy jest to samo czy trzeba robić wiele przeróbek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 nie będzie pasował, pasuje chyba tylko reduktor, ale też nie jestem pewien, skrzynia na 100% jest inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam. Podepne sie pod temat. Mam takie pytanie szukam silnika powyzej 200 kM do zmoty ostra jazda w terenie topienie itd Prosta konstrukcja jak najmniej elektroniki najlepiej zeby komplecik z jakas mocna skrzynia.. Od razu zaznacze ze silniki BMW mnie nie interesuja chce zbudowac potwora czysto japonskiej krwi. Bede wdzieczny za porady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 benzynowe 3,0? z nissana? takie DOHC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 4l jeepa, tylko nie wiem od czego skrzynię i reduktor bo jeepowe nie szczególne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 koszernie miało być japońsko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Tak dla podrażnienia wrzuciłem. Choć z drugiej strony to chyba jedyny element warty uwagi w jeepie. Mocny, żeliwny i jak na benzynę dość odporny na topienie. Sporo zmot na nim widziałem. Jak koszerne to 3.0 z maximy przerabiane na 2 gaźniki podobno do nissana da się wsadzić ale nie wiem co ze skrzynią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 VG30e w zupełności by wystarczył, ale on nie pływa no i skrzynia do tego też niedana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 No wlasnie myslalem o takim 3.0 ten z32 tylko ilosc tego na rynku zastraszajaco niska. A wiadomo ze wtym sporcie zawsze cos kleknie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 wysłałem Ci numer do gościa od którego brałem altka, miał patha 3,3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) a to aby nie jest tak że słupek ten sam to wszędzie? tylko czapka się różni? Ja tak w sumie w tym temacie tylko powtarzam zasłyszane... ale fama niesie że dużym plusem jest też to że da się do tego założyć miskę która dogaduje się z dużymi pochyłami... a te wszystkie VG z maxim są złe? dużo tego i po taniości... 6 garów, 200 koni, tony tuningowych tajli można nawet uturbić... Fazi kiedyś pakował kiedyś do parcha VH45 z automatem... robiło to obłędnie, tylko że byde... i rzeźba... Edytowane 25 Lutego 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 wysłałem Ci numer do gościa od którego brałem altka, miał patha 3,3 nie stety nie aktualne. a to aby nie jest tak że słupek ten sam to wszędzie? tylko czapka się różni? Ja tak w sumie w tym temacie tylko powtarzam zasłyszane... ale fama niesie że dużym plusem jest też to że da się do tego założyć miskę która dogaduje się z dużymi pochyłami... a te wszystkie VG z maxim są złe? dużo tego i po taniości... 6 garów, 200 koni, tony tuningowych tajli można nawet uturbić... Fazi kiedyś pakował kiedyś do parcha VH45 z automatem... robiło to obłędnie, tylko że byde... i rzeźba... No tak przegladam sobie wlasnie i faktycznie rozbitek nawet za 1600 pln wiec juz pelen swap by byl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 (edytowane) a nie lepiej podkręcić nasze niezawodne 2,7 TD? Przecież można wyciągnąć jeszcze ze 30kucy bez problemu. Przy dieselku to już sporo. Swojego dziadka podkręciłem i lata jak szalony. Kolega z wranglera 2,5benz założył się, że objedzie terrano i.... bardzo się zdziwił Edytowane 1 Marca 2013 przez zakula81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 a nie lepiej podkręcić nasze niezawodne 2,7 TD? Przecież można wyciągnąć jeszcze ze 30kucy bez problemu. Przy dieselku to już sporo. Swojego dziadka podkręciłem i lata jak szalony. Kolega z wranglera 2,5benz założył się, że objedzie terrano i.... bardzo się zdziwił Pisz co zrobiłeś!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 podkręcić dawkę i turbinę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.