Gość krzys1001 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Turbiną kręciłem, efekt nie zauważalny, przynajmniej przeze mnie. Wróciłem do ustawienia pierwotnego. Być może do fachowca trzeba podjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Pisz co zrobiłeś!!!! 1/ intercooler IVECO 2/ wieksza dawka paliwa na pompie 3/ skracasz ciegno od zaworu upustowego turbiny lub całkowicie odcinasz jej podciśnienie i zaślepiasz, a przewód podciśnienia kierujesz do pompy. 4/ no i usuwasz EGR u mnie pomogło i to bardzo PS dobra rada: nie wkrecaj silnika na jałowym! tylko przy obciążeniu! no i jak mówie u mnie działa. Robisz to na własne ryzyko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Jakby Ci się chciało wrzucić zdjęcia instalacji intercoolera...byłbym wdzięczny:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 warto by jeszcze wspomnieć że ingerencje w turbo bez podniesienia dawki, dają efekt na krótko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 tak bo potem przestaje w ogóle być jakikolwiek efekt dlatego jaki już wstawie turbo to doczepie EGT co by to z sensem zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 w senie że ten zegar z temperaturą spalin? wyjaśnisz proszę o co w tym chodzi? mnie w sumie bardziej kusi "szpanerskie" pssssssssssyt........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Dmuchniesz za dużo powietrza to na wylocie za ciepło się robi i jak tego nie kontrolujesz to długo się nie nacieszysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 dżem już wyjasnił, więcej powietrza zwiększa temperaturę spalania EGT masz po to żeby sobie ustawić dawkę paliwa w tym przypadku - i ogólnie do kontroli blow off to do benzyny w dieslu nie bardzo jest sens poza samym psssyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 tu bardziej chyba chodziło o to żeby przy odjęciu gazu nie hamować tak drastycznie turbiny... tylko ze ciśnienie schodziło bokiem a turbinka się "luźno" zwalniała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 a masz gaźnik który zamyka przepustnicą dolot żeby tam sie naglę ciśnienie robiło ? (nie mówie o tej od EGR) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 myślałem raczej o zmianach ciśnienia po stronie wydechu... u konkurencji kiedyś była długa dysputa na ten temat... "Podniesienie ciśnienia doładowania 2,7TD" mądrzy ludzie pisali tam mądre rzeczy esencja była taka że to fajne jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 ale psssyty sie montuje na wdechu za turbiną ? więc nie kumam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 w sumie racja... ehh... a plan był dobry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Po analizie tematu na razie przyjmuje za opcje zamontowanie jednostki VG30DETT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 a do czego to podpinasz? skrzynia z 2,7? z 3.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Witajcie. tak ogrzeję trochę temat po wielu wielu perturbacjach mam auto na dawce i tak mam pytanie. Czy są jakieś duże problemy z spięciem VG30e z maximy do VG30i terranko? Jako że ubogo z materiałami na ten temat. Wrzucam info odnośnie wymiany silnika. Skrzynia od terrano 3.0 V6 VG30i do maximy 3.0 V6 V30E automat jak najbardziej kompatybilna plug&play;-) Graty jakie są potrzebne od VG30i to koło zamachowe, rozrusznik, mocowania kielicha skrzyni do bloku silnika, miska olejowa, smok, mocowanie skrzyni z manualna ( podkładka z mocowaniem rozrusznika która przychodzi między blok a skrzynie biegów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thestursky Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Czesc. Zmiescil ci się koletor dolotowy przy scianie grodziowej? Tez wkladalem silnik z maximy ale wg moich pomiarow brakowalo przy grodzi 10cm. A jak towyszlo u ciebie, silnik juz włożony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Czesc. Zmiescil ci się koletor dolotowy przy scianie grodziowej? Tez wkladalem silnik z maximy ale wg moich pomiarow brakowalo przy grodzi 10cm. A jak towyszlo u ciebie, silnik juz włożony? wiem ta wystająca rura od cieczy ale zmodyfikowałem to i dałem obudowę termostatu od VG 3.0i tam wszystkie wyprowadzenia masz na przodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 (edytowane) Przeróbka dosłownie wszystkiego wycinanie grodzi albo przesunięcie całego swapa do przodu ale konsekwencje tego są zbyt daleko idące. Wybraliśmy ciecie grodzi do tego wymiana nagrzewnicy na zewnętrzną relokator filtra olejowego opuszczenie mocowania łap silnika o 5 cm jeżeli można powiedzieć o totalnej przeróbce to właśnie w tym wypadku ma ona miejsce. Edytowane 25 Grudnia 2018 przez Gramek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.