Gość ams Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Witam Wszystkich Miesią temu kupiłem almere n15 1,4 z roku 1997. Wymieniłem w nim przeguby, sworznie. Problem mam taki ze jak chwyce półoś od strony pasażera i zaczne nią ruszać to ona sie rusza , ma luzy od strony skrzyni do koła, poprostu lata na dziurach, powodująć głośne stuki!!! Czym może byc problem spowodowany?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Rozumiem że chodzi o półoskę wychodzącą ze skrzyni? Czy o samą końcówkę przegubu. Jak pierwszy przypadek to TU masz machera od skrzyń biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Do regulacji - da się coś tym zrobić pod warunkiem, że przeguby (kulowe i trójramienne czyli wewnętrzne) nie są zużyte lub źle założone a zbieżność jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.