Misiek Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Od pewnego czasu walczę z przednim zawieszeniem mojej almerki. Obecnej kierowniczce, czyli mojej żonie to nie przeszkadza, ale jak ja tylko wsiąde aby umyć lub zatankować stukanie doprowadza mnie do szewskiej pasji. Prawy przód stuka na śpiących policjantach, studzienkach itd. Zawieszenie nie ma żadnego luzu - sprawdzane w ubiegłym tygodniu. Samochód był już w ASO, u dwóch znajomych mechaników i według nich jest wszystko w porządku. A wcale tak nie jest. Zastanawiam się czy może stukać sam amortyzator - ale znowu jest sprawny w 75%. Może ktoś miał podobny problem albo ma jakieś sugestie do sprawdzenia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Witam, u mnie występuje identyczny problem. Stuka prawy przód... Zawieszenie było przeglądane dość szczegółowo już kilkukrotnie przy różnych okazjach i nic :/ Amortyzatory sprawne (robiłem badanie), elementy gumowe zawieszenia całe i nikt nie wie o co kaman. A zawieszenie stuka. Szczególnie na wybojach typu piaszczysta droga z dołkami lub leżący policjanci czyli takie "lekko bujające" zawieszeniem (przy ulicznych dziurach lub przejeżdżaniu przez torowisko tego odgłosu nie słychać). Może ktoś już zwalczył taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Witam I ja mam taki sam problem. Tak samo w prawym przodzie cos mi stuka. Wszystko jest sprawne bo bylo sprawdzane. Na nierownych drogach slysze jak stuka. Rowniez chcialbym sie dowiedziec co moze byc tego przyczyna. Tak zastanawiam sie Czy to moze sprezyna tak skrzeczy. Czy to jest prawdopodobne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 łączniki albo gumy mocujące drążek stabilizatora do nadwozia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Ewentualnie stary problem almery-wyrąbana przekładnia kierownicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 19 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Ewentualnie stary problem almery-wyrąbana przekładnia kierownicza. Ale wtedy chyba stukałyby obydwie strony? Męczy mnie sprawa amortyzatora, może warto wszystko rozebrać i zobaczeć czy jest z nim wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Jeśli stuka na drobnych nierównościach-0 - najczęściej stabilizator - końcówka. - jak stuk pojawia się przy spadnięciu koła w dół - raczej gniazdo amortyzatora. Końcówki stabilizatora bym wymienił - zwłaszcza , że idzie zima jak temperatury spadną stuki będą większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dex88 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 To normalne, że amortyzator stuka.. Ktoś tu już na forum pisał kiedyś w poście i nawet, ze trzymały mu dobrze amory to stukały. tak jak napisał flori - gniazdo amortyzatora.. Bardzo czesto sie to spotyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 No to chyba warto rozebrać prawy przód i obejrzeć każdą cześć dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Zawieszenie nie ma żadnego luzu - sprawdzane w ubiegłym tygodniu. Samochód był już w ASO, u dwóch znajomych mechaników i według nich jest wszystko w porządku.Jeżeli tylu mechaniorów sprawdzało podstawowe elementy zawieszenia które można sprawdzić bez rozbierania to należy szukać tam gdzie raczej nie sprawdzali ( łożysko amortyzatora,amortyzator ale po demontażu).Jeśli chodzi o przekładnie to może stukać jedna strona.Przerabiałem to w 2 Toykach.Wyrobione były tulejki teflonowe a w 1 dodatkowo sworzeń drążka kierowniczego(wewnętrzny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielc81 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 u mnie też coś stukało po prawej stronie i okazało sie, ze to ... dolny zawias drzwi. Łatwo sprawdzić - otwiera sie drzwi i nimi rusza góra-duł - jeżeli jest luz to zawiasy do wymiany lub regulacji. W ASO 170zł na allegro po 20zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Zawias drzwiowy nie wchodzi w grę to napewno coś w zawieszeniu. Musze ją odstawić do rozebrania zawieszenia, wtedy wszystko się wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.