Gość zx10r Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Witam wszystkich mam problem. Po wymianie tloków na kute sonda lambda zeswirowala deko i auto nie chodzi jak powinno buja na wolnych i szarpie.Ma moc i odpala bez problemu sam nie wiem co robic.Czy ma ktos moze adres firmy niedaleko lubuskiego jestem ze świebodzina ktora sie tym zajmoje profesjonalnie??Albo powie czemu sie tak dzieje?? z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Mój SR20VE też wariuje, dopóki temperatura nie wzrośnie. Rossi miał dokładnie ten sam problem z VE. Sugerowałem Coobciowi silniczek krokowy, ale jeszcze się nie wypowiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zx10r Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Mój SR20VE też wariuje, dopóki temperatura nie wzrośnie. Rossi miał dokładnie ten sam problem z VE. Sugerowałem Coobciowi silniczek krokowy, ale jeszcze się nie wypowiedział. Silniczek krokowy jest ok to bankowo.Nie wiem moze ustawienia w kompie jakies musze zmenic (mam tam tyz kompa firmy apex model commander)JAk tak to czy ma ktos jak powinny byc te parametry tam zestrojone!! dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 W spawie tak rzadkich wozów to na NKP raczej dużej pomocy nie uzyskasz. Spróbuj na innych forach: streeracing.pl , nissantech.pl , turbokillers.com , oraz anglojęzycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Ogarnąć to idzie spokojnie ale nie wiem czy w lubuskiem, ja osobiście zapraszam do stolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zx10r Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 W spawie tak rzadkich wozów to na NKP raczej dużej pomocy nie uzyskasz. Spróbuj na innych forach: streeracing.pl , nissantech.pl , turbokillers.com , oraz anglojęzycznych Dzieki Proboje w takim razie dalej na tych forach ktore mi podales a dotego czasu zobacze jak sie sytuacja rozwinei tutaj moze a nuz widelec:) dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 to jakis bachor neostrady !! wymiana tłoków na kute ... spowodowała błedy sondy L , muahahhahaahha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 to jakis bachor neostrady !! wymiana tłoków na kute ... spowodowała błedy sondy L , muahahhahaahha może je przez wydech wymieniali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zx10r Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 to jakis bachor neostrady !! wymiana tłoków na kute ... spowodowała błedy sondy L , muahahhahaahha może je przez wydech wymieniali? Przez wydech nie ....W kanale je wymenialismy Ale sonda pasuje bo zegar od sady zeswirowal terz i pokazuje mi za duzy doplyw powietrza albo zamaly.Ktos wie jak to zestroic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 a od kiedy to seryjna sonda lamba co kolwiek pokazuje ?? Zawsze są na niej wachania i nic nie idzie z niej odczytać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zx10r Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 a od kiedy to seryjna sonda lamba co kolwiek pokazuje ??Zawsze są na niej wachania i nic nie idzie z niej odczytać... nie wiem czy orginalna czy nie na mechanice sie znam ale z elektronika juz nie jest tak latwo a tam tego jest deko.JAk ju pisalem wyzej auto ma dodatkowy komputer Apex comannder,zegar od temperatury oleju ,cisnienia oleju turba,no i ten od sady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 od sady może ekonomizer? :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zx10r Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 od sady może ekonomizer? :mikolaj: TA npewno To ma ktos pojecie co to moze byc i gdzie tego szukac??? Czy bedziemy sie tak przepychac??Przyszedlem tu po pomoc a nie zeby ktos kto pozycza auto od taty a za tuning uwaza naklejenie pasków na auto pisal jakies goloooty.Milo by bylo zobaczyc jakas fachowa porade.Dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Weź się zaloguj na forum http://www.nissantech.pl/ i pogadaj z kolesiem - Gelo Tutaj mało kto Ci pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 a od kiedy to seryjna sonda lamba co kolwiek pokazuje ??Zawsze są na niej wachania i nic nie idzie z niej odczytać... napisze po raz drugi bo tamten post usunoles!!! MOZE NIE POTRAFISZ JEJ ODCZYTAC I DLATEGO NIE WIESZ CO POKAZUJE!!!! [ Dodano: Sob 25 Paź, 2008 08:06 ] ZROB JAK MOWI FER, ZALOGUJ SIE NA WWW.NISSANTECH.PL ALBO NA http://www.gt-rforum.com/ badz tu http://www.gtrclub.org/ ale na moje oko masz nieszzelny oklad dolotowy, dlatego masz te objawy, a sonda wiaroije bo pewnie dostaje za duzo O2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zx10r Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Weź się zaloguj na forum http://www.nissantech.pl/ i pogadaj z kolesiem - GeloTutaj mało kto Ci pomoże... dziekuje tak zrobie [ Dodano: Nie 26 Paź, 2008 14:27 ] a od kiedy to seryjna sonda lamba co kolwiek pokazuje ??Zawsze są na niej wachania i nic nie idzie z niej odczytać... napisze po raz drugi bo tamten post usunoles!!! MOZE NIE POTRAFISZ JEJ ODCZYTAC I DLATEGO NIE WIESZ CO POKAZUJE!!!! [ Dodano: Sob 25 Paź, 2008 08:06 ] ZROB JAK MOWI FER, ZALOGUJ SIE NA WWW.NISSANTECH.PL ALBO NA http://www.gt-rforum.com/ badz tu http://www.gtrclub.org/ ale na moje oko masz nieszzelny oklad dolotowy, dlatego masz te objawy, a sonda wiaroije bo pewnie dostaje za duzo O2 Dzeki wlasnie wylazlem z garazu i eureka chodzi nie buja na wolnych ale zestroic i tak trzeba .Tyle zamieszania przez jedna glopotke a mianowicie kostka nie laczyla przy zaworze powietrza !!!! Dziekuje wszystkim za pomoc w nastepnym tyg porobie foty i tu cos podrzuce zeby nie bylo ze bachor neostrady:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.