Gość Mateo821 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Wszyscy piszecie o tych 2,8 a ja chcialbym sie dowiedziec cos na temat 4,2 TD Y60 dlugi 1990 - 1998 oczywiscie GR :one: Z gory dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Marzenie wśród Patrolowców Dużo Anglików Rodzynek w Europie Można ściągnąć z Japonii Silniki kupują też w Australii [ znam taki przypadek ] Motorek pancerny i idiotoodporny Czekam aż mi się skończy gwarancji i ściągam nowy z Australii Części zamienne dostępne w Anglii Nikogo nie zaskakują przebiegi 800 i więcej tyś Nie dostępny w europie ze względu na emisję spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateo821 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 A mozna go zarejestrowac w polsce ? A jak inne podzespoly?? Ja wlasnie kupilem takiego w anglii i ma 207 km :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 A mozna go zarejestrowac w polsce ? Nie wiem .... nie znam się A jak inne podzespoly?? Idiotoodporne ... znaczy pancerne , ciężko coś popsuć Siadają łożyska z przodu silnika od katowania w terenie trzeba pilnować chłodnicy żeby się błotem nie zakleiła Ja wlasnie kupilem takiego w anglii i ma 207 km :one: 207 czego :?: przebiegu - tyś , milionów czy kilometrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.