Gość sejnowskikarol Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 witam, mam almerke z 98r. ma abs, i tarczowe chamulce na wszystkich kołach, przód działa elegancko, a problem jest z tyłem, nie zacina kół, i mam pytanie czy na tylnej osi też jest abs, bo na ręcznym koła zatnie, nie są zapowietrzone ani nic, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Abs działa na wszystkich kołach. Na ręcznym nie działa ABS - zapoznaj się z budowa hamulca a sam dojdziesz do wniosku dlaczego tak jest - tu działa linka a nie hydraulika Przednie koła zawsze lepiej hamują i często właśnie dlatego czujesz działanie abs tylko na przedniej osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Moim zdaniem jest wszystko ok. Przednie hamulce sa zawsze silniejsze niz tył i dlatego zauważasz działanie ABS na przednich kołach. Z tyłu praktycznie tego nie ma. Zauważ ze nawet na filmikach reklamujących ABS zawsze pokazują przednie koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 uklad hamulcowy jest tak zbudowany ze nie zablokujesz tylnej osi sluzy do tego reduktor sily hamowania a reczny halulec to calkiem inna sprawa. Tak wiec sie nie przejmuj wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sargoszyygy Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 tak jest zgadzam się z powyższymi, proponuje też przeczyszczenie hamulców z tyłu u mnie był taki problem że w ogóle nie zaciskały a tarcze miałem zardzewiałe, wymienione klocki i tarcze coś tam przedmuchane te tłoczki i coś jeszcze i śmiga jak ta lala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sejnowskikarol Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 tylko że u mnie jest taki problem że widać jak tylne tarcze są nieużywane, są poprostu cały czas zardzewiałe, a przednie aż się świecą, a właśnie chyba tył wogule nie chamuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sargoszyygy Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 tylko że u mnie jest taki problem że widać jak tylne tarcze są nieużywane, są poprostu cały czas zardzewiałe, a przednie aż się świecą, a właśnie chyba tył wogule nie chamujetył ma to do siebie że jak jest trochę nie używany to bardzo szybko rdzewieje. proponuje ci iść do zakładu i przeczyścić tłoczki nie tłoczki, sprawdzić układ czy działa. rozłożenie siły hamowania z tego co pamiętam to przód 65% tył 35 lu 40 % jakoś tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ajac Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 tylko że u mnie jest taki problem że widać jak tylne tarcze są nieużywane, są poprostu cały czas zardzewiałe, a przednie aż się świecą, a właśnie chyba tył wogule nie chamuje A klocki w całości to Ty masz aby z tyłu w ogóle, bo wygląda na to, że możesz je mieć dokładnie starte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sejnowskikarol Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 no własnie kurde klocki i tarcze w stanie bardzo dobrym, bede miał wolny czas to musze coś tam rozebrac, albo dzieś pojechać do szpeca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał...G Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Właśnie jak ktoś pare postów wcześniej wspomniał, jest na tylnej osi regulator siły hamowania, na 98% on jest przyczyną że tylna oś ma hamulce takie jak ma, są dwie szkoły odnośnie tego regulatora usunąć dziada i mieć cały czas taką samą siłe hamowania na tylnej osi, bo własnie ten regulator reguluje siłe hamowania zależnie od obciążenia tyłu pojazdu, lecz odrazu uprzedzam że wtedy tył może zaskoczyć kierownika szczególnie na zakręcie i może auto się innaczej zachować niż normalnie przykładowo tyłek zaczenie wyprzedzać przód. Lub udanie się do warsztatu i oni zależnie co się stało z regulatorem albo go zregenrują lub wymienią na nowy. Tak czy siak jeżeli się nie ma samodzielnego zaplecza garażowo/warsztatowego z należnym pojęciem na ten temat to polecam udani sie do mechanika on już będzie wiedział co zrobić aby było cacy rolą klienta tylko będzie dostarczenie $$ a następnie radość z jazdy :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Na hamulce warto wydać te parę $$ :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.