Gość Kubek Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Wiec tak witam wszystkich forumowiczów przede wszystkim to mój debiut na tym forum. Problem jest znaczący ponieważ mam wrażenie ze ślizga mi się sprzęgło jest coś takiego na 1 30km/h gaz w podłogę a samochód jakby stawał, 2- ok 50 i znowu gaz a tu nie nabiera prędkości na wyższych biegach go nie testowałem bo nie ma takiej drogi. Powiecie pewnie sprzęgło do wymiany heh ale zostało ono wymienione ok 12.09.2008 czyli trochę ponad miesiąc cały komplet założone nowiutkie luka czyli co jest grane kosztowało mnie to 600zl plus 300 za wyjecie skrzyni plus olej syntetyk itd itd. i teraz już w ogóle nie wiem co zrobić. a i jeszcze jedno pytanie czy w takim silniku jest ERG? http://moto.allegro.pl/item447974531_silni...2_0_diesel.html :/ aha no i jeszcze jedno jest taki pułap obrotów ze słychać taki świst jakby był dziurawy tłumik czy to normalne jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 W tym silniku nie ma EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Witam Jeżeli miesiąc temu robiłeś sprzęgło, to jedź do tego mechanika i niech poprawia. Przez miesiąc nic się nie mogło zmienić. A jeśli nie było prawidłowego luzu i brało przy samej górze, to trzeba ten luz wyregulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubek Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 WitamJeżeli miesiąc temu robiłeś sprzęgło, to jedź do tego mechanika i niech poprawia. Przez miesiąc nic się nie mogło zmienić. A jeśli nie było prawidłowego luzu i brało przy samej górze, to trzeba ten luz wyregulować. a powiedz mi jeszcze bo czytałem gdzie ze sprzęgło gdy jest ok to na zaciągniętym ręcznym na wysokim biegu np. 3 przy puszczeniu pedału powoli to powinien gasnąć silnik ja tak zrobiłem i faktycznie gaśnie ale przy całkowitym puszczeniu no i jeszcze jedno ruszyłem z 3 wogule bez gazu i silnik mi nie zgasł to dobry czy zły znak? :?: [ Dodano: Wto 21 Paź, 2008 18:28 ] W tym silniku nie ma EGR dzięki za info :030: ladna primerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Jeśli przy dodaniu gazu w zakresie obrotów odpowiadających najwyższemu momentowi zaczyna ślizgać się sprzęgło to do mechaniora na poprawkę. Ja w zeszłym tygodniu wymieniłem łożysko i tarczę (wyzionęły ducha) i teraz jest wszystko oka. Jakby coś to pewnie będę w Lublinie na weekend to mogę obadać sprawę... tel. do mnie 5065 31 314. Aświst to może być dziura w rurze idącej od filtra do kolektora ssącego (dość częsta przypadłość...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 ruszyłem z 3 wogule bez gazu i silnik mi nie zgasł Na 1 i 2 bez gazu to ok. powoli powinien się rozbujać ale 3 bez dodawania gazu nigdy nie próbowałem. [ Dodano: Sro 22 Paź, 2008 07:41 ] czytałem gdzie ze sprzęgło gdy jest ok to na zaciągniętym ręcznym na wysokim biegu np. 3 przy puszczeniu pedału powoli to powinien gasnąć silnik Przy ruszaniu bez gazu z rękawa i przy dobrze działającym ręcznym tak. Nawet na I biegu i dopiero po całkowitym puszczeniu sprzęgła, do puki trzymasz sprzęgło to silnik nie ma całkowitego obciążenia i dla tego nie gaśnie. Tak najprościej tłumacząc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubek Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Przy ruszaniu bez gazu z rękawa i przy dobrze działającym ręcznym tak. Nawet na I biegu i dopiero po całkowitym puszczeniu sprzęgła, do puki trzymasz sprzęgło to silnik nie ma całkowitego obciążenia i dla tego nie gaśnie. Tak najprościej tłumacząc. tak z tym się zgodzę bo próbowałem tak w innym samochodzie i tez nie zgasl dopiero jak puscilem do końca. a powiedz mi czy u ciebie bylo cos takigo ze przy pewnym pulapie obrotow bylo slychac taki swist jakby byl dziurawy tlumik a jak sie doda jeszcze wiecej gazu to nie slychać tego juz. [ Dodano: Sro 22 Paź, 2008 17:24 ] Jakby coś to pewnie będę w Lublinie na weekend to mogę obadać sprawę... tel. do mnie 5065 31 314. Aświst to może być dziura w rurze idącej od filtra do kolektora ssącego (dość częsta przypadłość...). he he pewnie ze skorzystam zadz. w pt to sie mozemy ustawic to bys podpowiedzial co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 przy pewnym pulapie obrotow bylo slychac taki swist jakby byl dziurawy tlumik a jak sie doda jeszcze wiecej gazu to nie slychać tego juz. Na obrotku w przedziale 2500do 2700rpm. i rzeczywiście miałem dziurę w wydechu a dokładniej środkowy tłumik był przelotowy ze względu na wiek i miał malutką dziurkę średnicy cienkiego papierosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wacmaku Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Moj mechanik natomiast sprawdzal slizganie sprzegla na 5 biegu. u mnie jest juz masakra ze sprzeglem ale jezdze. ostatnio nawet mialem taki przypadek ze zaciagnąlem reczny i wbilem pierwszy bieg no i oczywiscie chcalem spalic gume ale spalilem tylko sprzeglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubek Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Moj mechanik natomiast sprawdzal slizganie sprzegla na 5 biegu. u mnie jest juz masakra ze sprzeglem ale jezdze. ostatnio nawet mialem taki przypadek ze zaciagnąlem reczny i wbilem pierwszy bieg no i oczywiscie chcalem spalic gume ale spalilem tylko sprzeglo heh to rzeczywiste jest masakra u mnie pali dobrze ale rzadko bo mi szkoda opon bo kopiłem 2 nówki. no i auta szkoda bo ze względu na mój wiek zasobność portfela to następne auto będzie ok roku 2020 hehe chyba ze w lotka skasuje ze 3 baniaki :diabel: a wracając do tematu to u mnie były popękane sprężyny aż kawałki powypadały po wyjęciu skrzyni a tobie radze to wymienić tylko nie w tym warsztacie co ja to robiłem heh [ Dodano: Pią 24 Paź, 2008 19:26 ] czy mógł bym poprosić o linka do książki napraw nie chce zaczynać nowego tematu a w wyszukiwarce to ciężko znaleźć :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1987 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Też miałem sproblem ze ślizgającym się sprzęgłem i doszło do tego ze szczególnie na 3 i 4 ale jestem już po wymianie sprzęgła i różnica jest spora w jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.