Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Chcek Engine - kod błedu 0202


Gość lechudyd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od kilku dni jestem posiadaczem Alemry z 2003r. Po przejechaniu kilkudziesięciu km zaświeciła się kontroloka Chcek Engine. W zakładzie diagnostycznym po podpieciu do komputera wyrzuciło komunikat o błedzie nr 0202 z opisem - kod nieznany.

Błąd został skasowany lecz po kilku km ponownie wyskoczyło to samo.

 

Czy szanowni koledzy spotkali sie z czymś takim a może jesteście w posiadaniu dokładnieszego opisu kodów błędów?

Dodam , że auto jeździ bez zarzutu wszystko działa idealnie.

 

Pozdrawiam[/code]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość gregorreda

W N16 z silnikiem QG15 kod błędu p0202 nie istnieje. !!!!!!!!

Proponuje podjechać do innej stacji diagnostycznej najlepiej do serwisu tam niema nigdy opisu błąd nieznany !!!!!!!! :rolleyes:

Wyślij więcej danych auta jaki silnik???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam silnik K9K (2003, 1.5 dCi od renault'a :(, common rail delphi, przebieg 150000 km). Błąd pojawia się podczas normalnej jazdy. Nie ma żadnych dziwnych objawów, po prostu włącza sie lampka. Kasowałem go wiele razy, kiedyś co 10 000 km, teraz co 250 km. Błąd sprawdzałem u kilku różnych elektromechaników-magików i zawsze wyskakuje P0202. Nie przeszkadzałoby mi to, ale w temperaturze poniżej 10 stopni celsjusza mam problem z odpaleniem zimnego silnika (komp nie włącza pompy common raila- dopiero przy kręceniu rozrusznikiem), jak błąd skasuję nie ma żadnego problemu aż do następnego włączenia się lampki check.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam ten sam problem w Almerze silnik K9K (2003, 1.5 dCi od renault'a , przebieg 137000 km). Na prostej drodze wlaczyla sie kontrolka kontroli silnika. OD tego momentu mam duze problemy z zapaleniem (temperatura powietrza jest ujemna) a jak juz sie uda silnik pracuje glosno. W stacji diagostyki blad nieznany 0202 i po wylaczeniu bledu wszystko wrocilo do normy (znowu normalnie zapalal). Niestety po 30 km jazdy ponownie pojawil sie blad. Mam ktos jakies doswiadczenia co z tym fantem zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...