Gość lechudyd Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Witam, Od kilku dni jestem posiadaczem Alemry z 2003r. Po przejechaniu kilkudziesięciu km zaświeciła się kontroloka Chcek Engine. W zakładzie diagnostycznym po podpieciu do komputera wyrzuciło komunikat o błedzie nr 0202 z opisem - kod nieznany. Błąd został skasowany lecz po kilku km ponownie wyskoczyło to samo. Czy szanowni koledzy spotkali sie z czymś takim a może jesteście w posiadaniu dokładnieszego opisu kodów błędów? Dodam , że auto jeździ bez zarzutu wszystko działa idealnie. Pozdrawiam[/code] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajdek419 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Kod usterki wg OBDII: P0202,"Obwód wtryskiwacza, cylinder 2 - usterka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lechudyd Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Dziękuję za odpowiedź. Z czym może się wiązać taki rodzaj usterki ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milky Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Czy ktoś poradził sobie z takim przypadkiem, bo wyskoczyło mi to samo i nie mam pomysłu co z tym zrobić. Wymieniłem wtrysk i po 250 km znów to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregorreda Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 W N16 z silnikiem QG15 kod błędu p0202 nie istnieje. !!!!!!!! Proponuje podjechać do innej stacji diagnostycznej najlepiej do serwisu tam niema nigdy opisu błąd nieznany !!!!!!!! Wyślij więcej danych auta jaki silnik??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milky Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Mam silnik K9K (2003, 1.5 dCi od renault'a , common rail delphi, przebieg 150000 km). Błąd pojawia się podczas normalnej jazdy. Nie ma żadnych dziwnych objawów, po prostu włącza sie lampka. Kasowałem go wiele razy, kiedyś co 10 000 km, teraz co 250 km. Błąd sprawdzałem u kilku różnych elektromechaników-magików i zawsze wyskakuje P0202. Nie przeszkadzałoby mi to, ale w temperaturze poniżej 10 stopni celsjusza mam problem z odpaleniem zimnego silnika (komp nie włącza pompy common raila- dopiero przy kręceniu rozrusznikiem), jak błąd skasuję nie ma żadnego problemu aż do następnego włączenia się lampki check. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregorreda Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 W K9K ten błąd jest jako obwód 2 cylindra daj na pw twojego emaila puszcze ci dane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaraot Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Mam ten sam problem w Almerze silnik K9K (2003, 1.5 dCi od renault'a , przebieg 137000 km). Na prostej drodze wlaczyla sie kontrolka kontroli silnika. OD tego momentu mam duze problemy z zapaleniem (temperatura powietrza jest ujemna) a jak juz sie uda silnik pracuje glosno. W stacji diagostyki blad nieznany 0202 i po wylaczeniu bledu wszystko wrocilo do normy (znowu normalnie zapalal). Niestety po 30 km jazdy ponownie pojawil sie blad. Mam ktos jakies doswiadczenia co z tym fantem zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.