Gość Sony Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Witam Jestem nowy i nie wiem jakie tu panują zwyczaje, ale mam nadzieje, że szybko się rozkręce. Mam mały problemik. Postanowiłem w końcu coś zrobić z moją almerką (zderzaki, spojlery, wydechy itp), jednak po obliczeniach wyszło mi, że jeśli zakupie zderzak, który mi się podoba, zostanie mi 8 cm. prześwitu z tyłu. Jest to wina instalacji gazowej, a raczej jej wagi. Po zamontowaniu gazu, tył strasznie opadł. W związku z tym poszukuje sprężyn o podobnej wielkości do standardowych, lecz trochę bardziej twardych, by almerka się troszke uniosła. 8 cm. nad ziemią na Katowickich drogach to pewna śmierć dla zderzaka. Chyba, że się myle. Znacie jakiegoś producenta, który produkuje takie sprężyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 a co to za zderzak kupujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Ja bym proponował obniżać auto sprężynami nie zderzakami. Np. -35/-35. Oprócz wyglądu polepszy się też prowadzenie. Do tego jakaś ładna felga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Do tego jakaś ładna felga. albo od razu cztery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Oj obawiam się że nasz nowy kolega woli pożeźbić w stylu Pana z wątku "primera taxi" i jego obładowanej plastikiem p10 Tak więc zamiast oblepiać auto zbędnymi kliogramami plastiku i żwicy epoksydowej lepiej posłuchaj statrszych stażem kolegów obniż autko na spręzynach, dorzuć ładne felgi na niskim profilu i od razu samochód nabierze rasowego wyglądu (o który Ci chyba chodzi). No chyba że wolisz zrobić dyskotekowy burakowóz ale do tego sa golfy II i III Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cuban49 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 ale do tego sa golfy II i III Amen ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sony Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 hmmmmmmm zanstanowie sie jeszcze nad tym, lecz i tak chcialem dorzucic jakies przyjemne zderzaki. Tamte zderzaki sa dluższe o 15 cm od standardowych Obecnie mam 23 cm prześwitu, a z przodu powyżej 30. Wszystko przez to dociążenie bagażnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsri Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Ten prześwit który podałeś to jest na tych sportowych sprężynach czy na standardowych ?? Standardowe są dużo miększe od jakichkolwiek sportowych (obniżających) i może się okazać że mimo założenia niższych sprężyn to przy obciążeniu tył i tak będzie wyżej niż na standardzie. Co do sportowych musisz szukać w specyfikacjach sprężyn które mają jak największe możliwe obciążenie. Wtedy przynajmniej w teorii powinny jak najmniej siadać. Ale najlepiej znaleźć ludzi którzy takie mają bo producenci lubią przesadzać ze specyfikacjami. Inne rozwiązanie to szukanie dłuższych sprężyn z innego samochodu. Najlepiej wziąć amortyzator i oryginalną sprężynę udać się na jakiś szrot i poprzypasowywać co tam mają. Jeśli coś przypasuje z innego modelu to poszukać później takich sportowych. Ważne żeby mocowania były podobne i można montować. Inna metoda to w zależności od tego jak wygląda górne mocowanie amortyzatora to zastosowanie podkładek dystansowych pomiędzy górnym mocowaniem a karoserią. Coś w rodzaju dystansów montowanych na kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sony Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Wszystko jest na standardowym zawieszeniu. Przed wrzuceniem butli do bagażnika, almerka ładnie wysoko stała. Śmialem sie, że to prawie terenówka. Odnośnie sportowych krótszych sprężyn, przypuszczam, że mogą podnieść troche auto, gdyż są twardsze, lecz obawiam się co jeśli nie. A odnośnie samochodu to jestem w szoku. Posiadam go od maja zeszłego roku, Przejechałem już około 35000 km. (oczywiście kontroluje cały czas olej, płyn chłodniczy itp.) i z samochodem nie ma żadnych większych problemów, a samochód ciekawi moich znajomych, gdyż dużo takich po drodze się nie porusza, a stylistyke ma piękną. Chyba najpierw zainwestuje w sprężyny, a potem bede dopasowywał zderzaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Na sportowych na pewnie nie będzie wyżej niż na oryginalnych. Poza tym butla nie waży 100kg, żeby auto poszło aż tak w dół. Jeszcze jeden pomysł to wywalenie zapasu i kupno koła w sprayu. Zapas to dodatkowe ~20kg. Poszukaj kita -40/-30 (przód/tył) tylko możesz mieć problemy z krawężnikami ale skoro chciałeś dać niższe zderzaki to musiałeś się z tym liczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sony Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Zapas to była pierwsza rzecz która wyleciała z bagażnika. (musze to koło sprzedać, bo mi przeszkadza) Pytanie co do koła w sprayu. Kupiłem już dawno takowe. Jak to się zpisuje, gdy rzeczywiście coś się przydarzy. Czy opona później nadaje się jeszcze do użytku? Macie jakieś namiary na dobre sprężynki? Preferuje -30/-30, lub -30/-20 (przód/tył) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.