Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Mój pierwszy Nissan. Primera P11.144


Gość Afordos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Tutaj zamieżam się dzielić z Wami moim czerwonym szczęściem :)

 

Od miesiąca jestem szczęsliwym posiadaczem Primery P11.144 2.0 16 V w wersji Elegance. Jest więc w niej chyba wszystko poza skórą, no chyba, że o czymś nie wiem :) Samochód przywiozłem z Niemiec, prawie z pod granicy Holenderskiej. Z Krakowa mialem w jedną strone 1050 km więc ryzyko było nie małe, jadąc po ten samochodzik taką trasę ale na dzień dzisiejszy wiem... OPŁACIŁO SIĘ! Samochodzik garażowany, po pierwszym właścicielu z metryką urodzenia 1954 :) Stan igiełka, jedynie przytarcie na lusterku ( prawie nie widoczne ) oraz pęknieta w jedym miejscu szarna folia na słupku B.

 

Poprzedni właściciel jak to nasi zachodni sąsiedzi mają zwyczaj, serwisował autko w ASO, więc wydech z nierdzewki od początku do prawie końća. Jedyne co mialem do roboty w Krakowie, to zmiana łącznika elastycznego ( 60 zlotych z wymianą ). Już na etapie zakupu w salonie, faceta poniosło więc doposażył wersje elegance, w akcesoria z oficjalnego katalogu Nissana. I tak oto mam szyberdach ze sterowaniem elektrycznym i listwy progowe z polerowanej stali 7.jpg ,drewnopodobne okleiny kokpitu i kierownicy, ktora 8.jpgdodatkowo jest skórzana a także skórzano-drewniany lewarek zmiany biegów [center:b7b4b8baca]. Jest też radio z obsługą 6 płytowej zmieniarki 11.jpg system NATS 12.jpg a także oryginalny hak 5.jpg .Pozatym podgrzewane fotele, ksenony fabryczne, podgrzewane lusterka. Całość wieńczą chromowane klameczki i "głębokie" tylne lampy czyli poprostu kwintesencja Eleganca!

 

Wnętrze pachnie i wygląda jak nowe. Plastiki nie porysowane, nie ma kudełków na welurze, nie ma rys, zmechaceń. Klameczki chromik, nic nie odskakuje. Wizualnie perfekt. A technicznie? Wydaje się, że wszystko jest teraz ok. Co prawda zaświeciło mi sie już Check Engine, ale samo zgasło po 5 dniach, potem 5 dni przerwy, kolejny raz mnie przez 3 dni postraszyło i mam spokój. Silnik mruczy, pali w cyklu mieszanym okolo 8l/100. Na Ocinku obwodnicowym, udało mi się na dystansie 25 km zejść do średniego spalania po wyzerowaniu komputera do 4,2/100. W zawieszeniu nic nie stuka, nic nie puka, podobnie jak w kokpicie. Nie ma trzasków, piszczenia. Nic :) Swojej Primerki szukałem jednak pieczołowicie przez kilka miesięcy regularnie co sesja przy koputerze odświeżająć Mobile.de. Jak się tylko czerwony bolid pojawił, w 20 minut był wydzwoniony do Niemiec i zarezerwowany dla mnie :D Miałbyć Liftback, bo sedan chociaż piękny to niepraktyczny, a kombi... jakby nie te światła z tyłu ;/

 

Słowem, warto nadłożyc trochę trasy i odżałować już tę podróź, gdyż podejście do samochodów w Niemczech, jeżeli chodzi o naprawy, przeglądy jest w stosunku do Polskiego rynku o jakies 15 lat do przodu a jakość dróg... chyba nie trzeba komentować. Najlepszy dowód na to, że czytam tu na forum o wszechobecnych problemach ze stukami w Waszych autach, czy to plastikow czy zawiasu. No, ale Polska to przecież Tor Testowy.

 

Co by nie zanudzać, zamieżam to i owo z czasem pozmieniać. Przeszedłem z bastionu Renault, po Clio i Megance. I nigdy więcej francuza :D Tyle powiem. No, ale wiem, że długo całkowicie seryjnie u mnie nie będzie. W planach miałem wrzucić instalację Landirenzo IV Generacji, ale benzynka tanieje aż miło patrzeć, więc może się wstrzymam.[/center:b7b4b8baca]

 

9dd1_27.jpg

 

9db7_27.jpg

 

9d97_27.jpg

 

9dc3_27.jpg

 

9d9a_27.jpg

 

9d8c_27.jpg

 

9d89_27.jpg

 

9dcc_27.jpg

 

9da1_27.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póżnawo kończyłem posta to nie napisałem :P

Rocznik otwierajacy nowe stulecie czyli 2000, sierpień :)

W tym momencie mam jakies 105 tysi.

A kolor :) Ja nie wiem, jak Oni to zrobili że On tak się świeci, jednak garaż robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo tak. Clio kupilem na 13 i chyba 145 :D Skonczylo sie na 15 i 205, a to w Clio bylo juz nawet za duzo, profil albo 40 albo mniej :) Felgi od Wiliamsa, bylo niezle. W Meganie seryjna 14 zatapic mialy 17 wlasnie. No, tyle, że musialem sie tego pozbyc bo raz na tydzień byl warsztat. W przeciagu 40 tys km, wpakowalem w naprawy jakies 10 tys!!! Drugi silnik, 3 kolektory, 2 skrzynie biegow...no 2,5! Moglbym wymieniac... silniczek do spriskiwacza, centralny, wszystkie czujjniki w silniku jakie sie tylko dało!!! Swiatla przednie, tylne, kierunkowskazy. Masakra. No... odchodzac od tematu. No to jak w Primce jest seryjnie 15, to mysle, ze 17 albo 18 w koncu wskoczy i lekka gleba tez :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 w koncu wskoczy i

 

:/ to nie 350Z .... 215/40/17 i jakieś lajtowe springi np. eibach -30 wystarczą

jeśli chodzi o silnik

tutaj masz wszystko:

 

http://g20.net/forum/showthread.php?t=16497

 

i wersji polskiej tu :)

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2677

 

jak czegoś nie będziesz wiedział pytaj Coobcia on Ci pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:!!: No i procentuje mi juz obecnosc na forum. Dzieki za miłe słowa, poczułem sie trochę próżny, ale tylko troszkę :)

Wszelkie wskazowki analizuje, nie ma co :) Społecznośc fachowa! Na obecną chwilę zakup samochodu, plus opłaty skutecznie wypompowały ze mnie resztki gotówki, a teraz brak pracy, trzeba sie za magisterkę brać... no, ale te 18... kuszą :) Moze przez zimę, przesiądę sie na BUSa i zaoszczędze zamiast na zimowki, to wydam na jakis uroczy komplecik oponkowo felgowy na wiosenny sezon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, wrocilem po półrocznym pobycie w Los Angeles dopiero co i może trochę zaszalałem z tym rozmiarem, ale tam 18 to są małę felgi :) Widok Altimy czy nawet Sentry na 20 to jest codziennosc. Powiem więcej, w samym Los Angeles, ciężko trafić na coś co nie stoi na chromach 21 cali i nie jest karetką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy widzisz uśmiechniętą ksenonowymi oczkami czerwoną Primerę P11.144 na lewym pasie, ustąp miejsca. Nadlatuję... :)

Wybacz, ale nie ustąpię :D, ale na lotnisku, na drodze tak :diabel:

Widok Altimy czy nawet Sentry na 20 to jest codziennosc. Powiem więcej,

w samym Los Angeles, ciężko trafić na coś co nie stoi na chromach 21 cali i nie jest karetką

Czy to się nazywa po polsku szpan ;) Może lepiej i szybciej jeżdzą od tego.?

Na pewno się błyszczą, ale ładne alusy dopasowane do autka robią swoje :one:

Ale rozmiar trzeba dobrać gustowni. 17 xkarola są O.K :) polecam ten rozmiar, może dezenta cusik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Afordos, kogo 4.2 na 100 km sraty taty ja mam p11gt i min to 7.1l na 100km

oczywiście da radete 4.2 tylko ze na 5biegu ze 140km/h puszczenie gazu hehehe

 

kolego 4.2 hehehhe jaja jak bereety diselkiem cięzko zrobić takiwynik a co dopiero 140KM konnym autem ważącym ponad 1300kg

 

[ Dodano: Sob 25 Paź, 2008 23:53 ]

Afordos, ale piękne autko masz i już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam Cie kolego i gratuluje Ci ślicznej czerwonej strzały, będziedz pewnie długo smigał i tylko lał paliwko.

P.S. Gdybyś miał namiary na prawy halogen do tego modelu w dobrej cenie daj znać.

W łodzkim trudno kupić lub są bardzo drogie. Pozdrawiam - Sylvester 668-236-554

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...