Gość Mroziu_84 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 witam klubowiczów piszę o swoim problemie bo coś jest nie tak otóż sprawa dotyczy centralnego zamka w 3 dzwiach posiadam kompler kluczyków z pilotami rano zimą przed jazdą do pracy zazwyczaj odpalałem auto i zamykałem z pilota tak żeby zię nagrzało oczywisćie inne autko bo w tym się tak nieda i pytanie dla czego co jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość master_pw Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 czy dysponuje ktoś może schematem sterowania centralnym zamkiem w almerze n15? mam niby książkę "sam naprawiam", ale akurat ten rysunek jest niekompletny i nic z niego nie wynika. bardzo proszę o pomoc. z góry dziekuję. mój mail : register1@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert1508 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Do: Mroziu_84 - Ja w swojej 3-drzwiowej almerce posiadam fabryczny zamek centralny, do którego dostawiłem centralkę alarmu z pilotami. Teraz juz mam dwa komplety kluczyków (kupilem samochód tylko z jednym kluczykiem i sobie dorobiłem) i czasem tez tak robię, że odpalam samochód jednym kompletem a zamykam drugim. I działa to u mnie bez problemów to zamykanie porzez kluczyk (tradycyjnie) zamykam centaralnym zamkiem oboje drzwi, a jak zamykam pilotem od alarmu, to również zamykam tylko centaralny zamek, bez uzbrajania alarmu, ponieważ alarm ma sygnał, że samochód jest odpalony. Ogólnie wszystko działa w jak najlepszym porządku. Do: master_pw - Napisz mi co chcesz zrobić a postaram się Ci pomóc. W takich ksiązkach nic nie znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazzak Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 do Robert1508 : Posiadam również almerke n15 3 drzwiową z fabrycznym centralnym zamkiem... Chciałbym sobie podłączyć otwieranie na pilota. Mógłbyś napisać w prosty sposób co i jak poklei podłączyć... Chcę kupić jakiś sterownik w granicach 70zł, zastanawiam się nad sterownikiem MIKRO-STER LUX, tylko co potem... jak to podłączyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert1508 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Na g-g do mnie: 1515981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Podlaczam sie do tematu, jako iz chcialbym otrzymac odpowiedz na kilka nastepujacych pytan; W Almerze ktora kupilem miesiac temu jest system NATS, niestety nie bylo wraz nim pilota. W jaki sposob mozna sprawdzic czy centralka jest wciaz zaktywna (podejrzewam ze poprzedni wlasciciel ja odlaczyl), lub tez w jaki sposob mozna stwierdzic ze samochod posiadal odbiornik pilota? Chcialbym dokupic pilota i zaprogramowac go, lecz na chwile obecna nie wiem jak sie do tego zabrac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 W Almerze ktora kupilem miesiac temu jest system NATS, niestety nie bylo wraz nim pilota. NATS to tylko immobiliser wbudowany w kluczyk. Nie ma do tego pilota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 W Almerze ktora kupilem miesiac temu jest system NATS, niestety nie bylo wraz nim pilota. NATS to tylko immobiliser wbudowany w kluczyk. Nie ma do tego pilota W Primerze ktora posiadalem wczesniej, kluczyk byl polaczony z pilotem takim jak na zdjeciu ponizej W Almerze kluczyk jest identyczny, oraz dodatkowo nalepka NATS raczej utrzymuje mnie w przekonaniu ze jednak samochod posiada immobilajzer. Dletego ponawiam pytanie - gdzie musze szukac centralki oraz jak to zdiagnozowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość master_pw Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Centralka od immo jest w miejscu, gdzie jest sterownik od centralnego zamka. Znajdziesz go odkręcając taki plastik pod kierownicą, który połączony jest z klapką od bezpieczników. Zdemontujesz go odkręcając 3 śrubki krzyżakowe na dole tego plastiku, na górze trzyma się na zatrzaskach. Jak już odkręcisz te śrubki to szarpnij niezbyt mocno, ale zdecydowanie i wyjdzie. Wtedy Twoim oczom ukaże się widok taki, że zaraz na pierwszym planie w białej puszce jest sterownik centralnego zamka, więc go omijasz i bardziej w prawą stronę za tym sterownikiem jest właśnie to czego szukasz. Dla ułatwienia podam, że jest tam jeszcze jedna płytka za sterownikiem centrlanego zamka po lewej stronie - jest to ten czujnik zapalonych swiateł przy otwartych drzwiach. Dodam, że do tych wszystkich trzech sterowników idą kable w jednym pęczku, tzn rozchodzą się z tego pęczka po kolei do odpowiednich urządzeń, ale to czego szukasz jest na końcu i to właściwie już w panelu środkowym prawie. Myślę, że jak odkręcisz, to będziesz wiedział gdzie szukać. W razie czego, jeśli masz książkę Sam naprawiam to na str. 213 jest rysunek, gdzie trzeba tego szukać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert1508 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Jestem na 99% pewny że system NATS w Almerach nie ma pilota, immobilizer jest wyłączany w momencie kiedy wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz, a włączany kiedy go wyjmujesz.Sensor od tego znajduje się przy kierownicy. Może tam właśnie powinieneś zacząć szukać. Jeśli masz ten sensor to by znaczyło, że masz immobilizer w kluczyku. Poza tym zobacz, czy w kluczyku masz taki kawałeczek czerwonego plastiku, bo jeśli masz, to znaczy że na pewno masz immobilizer w kluczyku. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi. A w samej centralce od immobilizera nie radze grzebać chyba, że ma się za dużo kasy na transport lawetą lub na holu do dobrego elektryka w mieście. Bo jak się tam grzebie, to trzeba się liczyć z tym, że auto może się nie odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 master_pw, Robert 1508 dziekuje za rzetelne i konkretne odpowiedzi. W najblizsza niedziele postaram sie dokladnie zdiagnozowac problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomK Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 NATS to zabezpieczenie immobilizerem, a pilot jest tylko do centralnego zamka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.