Gość zgierak Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Witam! Mam problem z X-trail 2004r. silnik 2,2 DCI który wygląda tak że moj samochód jak postoi chwile na wolnych obrotach to później nie ma siły jechać. Na światłach muszę go co chwilę przygazowywać bo inaczej by jechał ale bardzo wolno i nie maił by wogle mocy. Czy ktoś z państwa może spotkał sie z czymś takim? Albo wie co jest tego przyczyną. Bardzo proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rodrigo Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Mam coś podobnego w Renault Master silnik 1.9 dci 82km. Rano jak go odpale (gdy jest chłodno na dworze) nie ma siły ruszyć ani jechać. Trzeba mu mocno depnąć żeby jako tako ruszyć. Dopiero po paru minutach gdy troszke sie nagrzeje to normalnie idzie. Nie mam pojecia czego to wina. Bardzo jest to wkurzające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 zgierak, pierwsza sprawa to podłączenie do komputera i sprawdzenie błędów. druga sprawa... to może być wina przepływomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgierak Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Tylko ze auto jeździ normalnie odpala tez i ma siłe jechac zaraz po zapaleniu problem sie zaczyna jak poracuje 2 minuty na wolnych obrotach wtedy nie ma nim jazdy na światłach musze delikatnie gazowac i jedzie potem normalnie tak jak nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jan Ślusarz Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Tylko ze auto jeździ normalnie odpala tez i ma siłe jechac zaraz po zapaleniu problem sie zaczyna jak poracuje 2 minuty na wolnych obrotach wtedy nie ma nim jazdy na światłach musze delikatnie gazowac i jedzie potem normalnie tak jak nowy Mam dokładnie to samo. Opiszę to co udało sie już sprawdzić. Objawy były takie, że auto pali normalnie, przejechać nim można cała Polskę, byle nie stanąć na wolnych obrotach. Wystarczy wtedy minuta i po dodaniu gazu autko nie wykręci więcej niż 2,5-3 tyś obrotów. Po wyłaczeniu silnika i ponownym odpaleniu problem znika, aż do następnego zatrzymania. I tak jak Kolega pisze trzeba go przygazowywać. Na serwisie po podpięciu komputera wyskoczył błąd zaworu wysokiego cisnienia pompy paliwowej i obserwacja wskazań rzeczywistych (Parametrów pracy silnika) pokazała, że po krótkim czasie od zejścia na wolne obroty następuje spadek ciśnienia wytwarzanego przez pompę paliwową. I teraz sedno sprawy. Wymienione zostały 2 zawory - w pompie (wersja 136 km z jednym zaworem, czyli przetestowano ogółem 3 zawory) i 1 czujnik na listwie. Nie pomogło. Wymieniono pompę paliwową - objawy te same. Co jeszcze może być przyczyną. Czy jest mozliwość, żeby taką pompę założyć na jakieś stanowisko diagnostyczne i w 100% wykluczyć jej awarię . Może komuś udało sie już taki problem rozwiązać, albo ma namiary na dobrego fachmana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Calvados Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Witam przechodziłem to : http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=49792 Sprawdż czy wymieniane zawory były od odpowiedniej pompy . Może być sytuacja jak z wtryskiwaczami dobieranymi do konkretnej pompy.W serwisach mają procedurę na okoliczność takich objawów .(odłączenie zaworu przy podłączonym kompie serwisowym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jan Ślusarz Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Witamprzechodziłem to : http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=49792 Sprawdż czy wymieniane zawory były od odpowiedniej pompy . Może być sytuacja jak z wtryskiwaczami dobieranymi do konkretnej pompy.W serwisach mają procedurę na okoliczność takich objawów .(odłączenie zaworu przy podłączonym kompie serwisowym) Byłem w autoryzowanym serwisie. Po sprawdzeniu na komputerze wyszła im pompa. Na podstawie objawów stwierdzili, że może to być zawór ale na 100% nie gwarantują. Nawet nie chcieli zamówić bo za drogi (570 do ściagnięcia z Warszawy). innych procedur chyba nie stosowali. A co z tym odłaczeniem zaworu przy podłaczonym kompie? Co wtedy ma się dziać lub pokazywać na kompie? Jeśli możesz to przybliż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Calvados Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Skoro servis wie o czymś takim jak ta częśc i zna jej cenę to powinien mieć jakąś dokumentację na temat jej stosowania . Wyszło to jakiś rok temu i z nieba to się nie pojawiło.Servisy dostają co jakiś czas dodatkowe procedury na temat najczęściej pojawiających się usterek. Nieprawidłowy sygnał z zaworu powoduje włączenie się trybu awaryjnego na sterowniku(kompie) i silnik pracuje w tym trybie. Jeżeli go odłączymy to tryb awaryjny nie powinien się pojawiać (tak na chłopski rozum ) 570 + wymiana przy cenie pompy (w serwisie ponad 10tys) to można jeszcze strawić Jeśli w servisie będą chcielipogrzebać w korespondencji z Nissan Poland to napewno to znajdą albo niech się skontaktują z sewisem w Białymstoku (tam robiłem swojego X-traila) Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
automedg Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Witam!Mam problem z X-trail 2004r. silnik 2,2 DCI który wygląda tak że moj samochód jak postoi chwile na wolnych obrotach to później nie ma siły jechać. Na światłach muszę go co chwilę przygazowywać bo inaczej by jechał ale bardzo wolno i nie maił by wogle mocy. Czy ktoś z państwa może spotkał sie z czymś takim? Albo wie co jest tego przyczyną. Bardzo proszę o pomoc ja wymieniłbym filter paliwa miałem taki przypadek były wymienione zawory potem pompa a co się okazało to był filter chociaż był nowy też bywają wadliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość norni Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 witam widze ze nie tylko ja mam problem z tą utratą mocy . u mnie pojawił sie przed świętami tydzień gdy temp spadała do -20 a wóz musiał stać właśnie pod chmurką myślałem ze to filtr sie zasmolił parafiną wymieniłem filtr na jakis polski zamiennik ale na nic ,w poniedziłek mam dostać niby oryginalny i zobaczymy jeszcze zapaliła sie kontrolka byłem dziś na komputerze i wyskoczył kod błedu 0089 bodajże ,ze niby pompa wysokiego ciśniena czy jakiś zawór który jest w niej sie popsuł hmm. ciekawe jak silnik zgasze i zapale problem znika do momętu gdy znowu sie zatrzymam .... naprawił ktos juz ten problem i co było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek134 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Witam wszystkich Od miesiąca mam ten sam problem. Po podłączeniu pod komputer wykazało błąd zaworu na pompie paliwowej W serwie wymieniono już: 1. filtr paliwa 2. przepływomierz 3. Zawór na pompie paliwowej 4. listwę na common railu 5. zawór ciśnienia paliwa ...i się poddano. Przyczyna nieznana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oklat Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Ja ten temat przerobilem. Wymienilem zawur . na nowo w serwisie wcztali ten zawur.Koszt zworu 150 euro.Tylko serwis musi umiec wczytac .TO JEST CZESTA WADA W TYM MODELU> Wtmienialem w holandi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.