Gość piotras155 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Witam jestem nowym użytkownikiem i mam parę pytań: 1czy warto uturbiac ten silnik 2gdze dostane części np. Uszczelkę pod głowice odprężającą 3jakie turbo i gdzie skonfigurować kompa pod turbo kolektor pod turbo mam intercooler i takie tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Hmmm.przypuszczam że taniej by było chyba cały silnik CA18DET od 200sx-a przeżucic. Piotras155 ,Bombel powiedział ci zwięzle krotko i na temat ,jesli masz wystarczająco funduszy wybór nalezy do ciebie.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Hmmm.przypuszczam że taniej by było chyba cały silnik CA18DET od 200sx-a przeżucic ale w s13 silnik był montowany wzdłuż, a w n13 w poprzek - bedzie pasował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras155 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 dokładnie czy będzie pasował i czy skrzynia pasowała by od N13 do silnika od 200sx bo jak by pasowała to poszukam silnika od 200sx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Silnik bedzie pasowal. Dopiero sr20det z s14 nie pasuje do fwd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras155 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 czyli silnik by pasował od CA18DET ale co dalej jak skrzynia nie pasuje :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 piotras155,raczej bedzie pasował silnik do skrzyni którą posiadasz w b12,wkoncu to ten sam blok silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras155 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Tak teraz już wszystko wiem pogadałem z pewna osobą co zrobiła coś takiego jak elegancko poleci to wystarczy wstawić silnik od CA18DET + komputer i powinno śmigać mam nadzeje ze do nowego roku będzie sprawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras155 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Bombel zależy co masz na myśli kompa z silnikiem sprawnym technicznie na gwarancji koleś chce za kompa i silnik 1600zl do 6tys daleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 do 6tys daleko Blizej niz Ci sie wydaje Dolicz soobie wydech, turbine, orurowanie pod turbo i ic, wydajniesza pompe paliwa, wieksze wtryski i juz masz ladna sume Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras155 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 PO co turbo jak silnik CA18DET ma już turbo wydech mam dojście to tylko będę potrzebował materiał pompa paliwa to się zgadzam IC+orurowanie tak z tym się zgadzam czyli tylko wychodzi pompa paliwa i IC orurowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 PO co turbo jak silnik CA18DET ma już turbo A gdzie ma to turbo? Przykrecone jest na stale do bloku, glowicy czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras155 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 my sie chyba nie rozumiemy ja mam silnik CA18DE obecie a silnik z 200sx s13 ma juz turbo i ten silnik właśnie kupuje to nie musze kupowac turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 my sie chyba nie rozumiemy Chyba nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras155 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 No prawda najlepiej zmienić na T28 od CA20DET sprzęgło zobaczę jak będzie się sprawować jak coś to spieka jakiegoś pompa paliwa wydajniejszą narzazie muszę doprowadzić auto do tego żeby wo gule odpaliło a potem po kolei wydech IC dolot i jak będzie wszystko ok to wtedy na ulice ale tak czy siak nie mam zamiaru na serii śmigać moc docelowa 250/270km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras155 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Już kiedyś robiłem coś takiego tylko ze z gaźnikowca 1.3 na 1.8DOHC dorabiałem pompę paliwa całą stertę kabli do kompa i się udało dla chcącego nic trudnego a lodzę mówili ze to nie możliwe a jednak za gaźnika na wtryskowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras155 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 kurna mam problem niewiem jak ustawic rorzond ma ktos jakis schemat albo cos ??do nisana suny gti 1.8 ca18de n13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.