meridion Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Witam, mam problem z mrygającą kontrolką poduszek. Z wczesniejszych postów-porady dotyczace N15 nie działają (klikanie 5 razy w ciagu 7 sek. wyłącznikiem krańcowym podczas wł. zapłonu), nie pomogło odłączenie akumulatora. Pomocy!!! ASO usmiało sie z próby odłączania akumulatora i powiedzieli, że tylko komputer za 121 zeta. Czy ktos ma namiar na fachowca w Warszawie lub wie jak to poprawic w N16 po lifcie. Z góry dziekuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość porcupine Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Prawdopodobnie zruszyłeś czujnik poduszki bocznej pod siedzeniem kierowcy albo pasażera. W grę wchodzi tylko kasacja błędu. To dosłownie 1 min roboty w ASO i za to wołają 120zł?! Już ich całkiem popier.... :/ Jeżeli Ci sie chce to powinieneś sam sobie z tym poradzić poczytaj tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=41621 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dex88 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Polecam poczytanie tej instrukcji.. W mojej almerce zadziałało bez problemu. http://www.nicoclub.com/articles.php?id=226960 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bol3k Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 u mnie 5-krotne przekrecanie pomoglo... wlasnie wracam z auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Hehe, przetłumaczyłem z angielska tekst-wyszło mi, że: 1. dajemy kluczyk na ON zapalaja sie kontrolki czekamy az zacznie mrugać AIR 2. w ciagu sek. cofamy na ACC kluczyk i czekamy ok 3 sek. Potem to samo razy 3. Następnie kluczyk na OFF i uruchamiamy powinno być OK. Ale nie jest, dalej mruga i nie reaguje na powyższą kombinację-czy ja to dobrze zrozumiałem i wykonałem? [ Dodano: Wto 28 Paź, 2008 20:29 ] Ludziska pomogło , własnie wracam z N16 2005 uwaga istotne jest aby: przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie :one: Dzięęęęęę ki za poooomoc-zaoszczędziłem 121,- w ODYSSEYu, 180-200 zeta w ASO na Toruńskiej, 50 zeta w JAPAN AUTO. Dobra butelka dla autora czyli DEXa88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bol3k Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Sprobuje jeszcze raz Tvoja metoda Norbert bo u mnie jednak nie pomoglo - po kolejnym odpaleniu samochodu znowu mruga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Hmmm jeśli znowu się pojawia to znaczy, że dalej masz usterke jakąś. Ja przed zabawą kluczykiem posprawdzałem (poruszałem podociskałem) wszystkie połączenia pod fotelem kierowcy i pasażera, przy okazji poprawiłem mocowanie tapicerki na fotelu kierowcy a mocowanej tuż nad tym ustrojstwem od poduszek. Jeśli ta tapicerka zejdzie z prowadnicy to twardym rantem przy np. wsiadaniu na fotel obija o przewody AIR BAG. U mnie po skasowaniu już 3 razy odpalałem, na razie OK ale będę czujny zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.