bosman73 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 WITAM POSIADACZY JAPOńSKICH WYMIATACZY!!!!! Jest mały problem,a własciwie potrzebna diagnoza posiadaczy N16 z silnikiem 1.5(90koni).....mam Alme od 4.miesięcy i wszystko niby jest spoko,jezdzi,pali w miare,ma fajny wyglad itd.....sprawa rozchodzi sie o jej przyspieszenie...wczesniej jeżdziłem Micrą(1.0 60 koni)chodziła jak ogień,równo z gazem.......w Almie jest zupełnie inaczej....cięzko przyspiesza na 1,2biegu...dopiero powyzej 5000obrotów zaczycza pomykać...nie wiem może chodzi o moment obrotowy....poza tym na 1 i 2 biegu przy mocniejszym wciskaniu gazu słychac z silnika jakis metaliczny dzwięk,własciwie lekki metaliczny pomruk....nie chce mantykowac po serwisach,moze ona tak po prostu ma,wiec jesli ktos z Was sie z tym spotkał proszę o jakąs rade...pozdrawiam _________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Almerka jest ciężka a to tylko 90 koni. Ale powinna się lepiej zbierać od około 3kRPM. Max moment w tym silniku masz przy 4kRPM, a max moc przy 6kRPM. Martwi mnie ten metaliczny dźwięk przy przyspieszaniu... Widzę, że jesteś z Wawy - podjedź na najbliższego stołecznego spota - porównasz sobie przyspieszenie z innymi i będziesz miał punkt odniesienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Z tego co wiem to maks. moment 128 Nm jest przy 2800 obr, a 90 km osiąga 5600. Dane biorę z głowy - ale jestem ich pewien na 99,9% Mój tata ma 1,5 90 koni i nic nie wiem o metalicznym dźwięku - ale sam nie wiem co to może być - może wraz z rosnącymi obrotami silnik ma większe drgania i jakaś luźna blaszka drży i hałasuje. A na trójce powinna "spokojnie" polecieć 140. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Może przepaliło się juz mocowanie niektórych śrub na osłonie katalizatora i dzwoni? Tym autem z takim silnikiem jednak się nie pościgasz - znam z autopsji, do 100km/h jakoś jeździ a potem to już cieniutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosman73 Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Dzięki Panowie za podpowiedzi......pogodziłem sie z tym,ze nie jest to jakis wymiatacz....w sumie jest ciężka i te 90koników daje i nie daje rady...tylko dziwnie sie ona zbiera.....jedynka gaz i ma taki dziwny moment'' zastanowienia ''i potem rusza ''z kopyta'' co w sumie jest denerwujące....potem daje rade....pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Odwdzięczy się małym zużyciem paliwa. A waga - bezpośrednio związana z tym, iż ma dużo wzmocnień - czyli daje ci Wysoki poziom bezpieczeństwa biernego. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość r.sandelewski Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Witam moja almerka też ma "moment zawachania" zanim ruszy (1,5 90KM) Za to rzeczywiście mało spala. Nawet przy włączonej klimie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michel Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 a moja 1.5 90 km pali w miescie 9 l nawet przy bardzo delikatnej jezdzie. Na trasie 7,5 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Moja paliła identycznie jak u"Michel-a" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DezMond Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Moja srednio spala 7,25km, zreszta mozna kliknac na spalanie z lewej i zobaczyc co i jak. Fakt, ze nie zbyt dlugo to prowadze, ale jakies wyniki sa. W trasie potrafi spalic kolo 5,5-6 litrow, a w miescie pozrec nawet 10 i wiecej, ale to przy bardzo dynamicznej jezdzie. Normalnie pali w miescie 7-8. Czasem nie rozumiem o co chodzi z tym spalaniem. Np. Za 50zl przejechalem 186km, srednie spalanie wyszlo 6,08, gdzie pierwsze 50km pokonalem przy 160km/h, nastepne 50km przy 110-120km/h, a pozostale 86km przy 70-90km/h Czasem mam wrazenie, ze lubi byc odkrecona na 1,2 i 3 do 6tys obrotow zeby odmulic, pozniej jakby zdecydowanie lepiej reaguje na gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrynkowy Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 witam mam podobny problem z almerka N16 ze zbiera sie wolno i to zawachanie sie "przyspieszyc czy nie przyspieszyc" wciskam ostro gaz a ona dopiero po chwili przyspiesza ... denerwujace. moze wymiana przepływomierza pomoże ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Zrób sobie test przepływki (opisane w temacie o braku mocy) o ile mówimy o wersji diesla, bo nie wiem jak jest z benzyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Nie wiem, czy moje odczucia są błędne (posiadam wersje 1.8), ale po usunięciu EGRu lag się zmniejszył.. i nie potrzebuje tyle "myśleć" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.