Gość teczowa_tomek Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Na wstępie pozdrawiam wszystkich użytkowników forum , jestem nowym i jest to mój pierwszy post. Mam pytanko , czy wszystkie Primery tak się zachowują , czyli brak przyspieszeni np. z V biegu przy 120km/h auto rozpędza się jak totalny muł . Przed nissanem miałem BMW 325tds w porównaniu do Primery to samolot. Primera zachowuje się tak jak by miała bardzo niski moment obrotowy . Czy powinienem coś sprawdzić , a może wymienić ? Pozdrawiam teczowa_tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teczowa_tomek Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Silnik 2.0 140KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kramar Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 to sa auta wysokoobrotowe i maja maks. moment obrotowy cos przy okolo 4800 obr/min, a moc maksymalna przy 5700obr/min z tego co pamietam, wiec ja w 80% przypadkow redukuje bieg przy wyprzedzaniu, czy probie "depniecia". U mnie dodatkowo auto traci duzo na mocy przy wlaczonej klimie tak ze przy probie wyprzedzania juz ja odruchowo wylaczam. PS. przy 120 km/h na V biegu jest ok 3000 obr/min i juz powinien sie w miare zbierac (chyba ze ma wlaczona klime) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teczowa_tomek Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Czyli jednym słowem , należe ją wysoko kręcić. Posiadam klimatronik , który mam ustawiony na automat więc teoretycznie jeżdzę przez cały czas na klimie. Zobacze jaka jest różnica jak ją wyłącze. Dzięki za podpowiedż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kramar Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 No ja ci moge podac przyklad na maksymalnej predkosci jaka osiagnalem na jezdzie z klima i bez. Jazda z klima to 180 km/h, przy wylaczonej ok 220 km/h, oczywiscie nie po polskich drogach, wiec roznica jest spora i przy przyspieszaniu zawsze odczuwalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teczowa_tomek Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Więc chyba wszystko jest ok. W dniu kupna na A4 jechałem 200km/h . Martwiło mnie tylko to słabe przyspieszanie przy większych prędkościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 ... przy wlaczonej klimie tak ze przy probie wyprzedzania juz ja odruchowo wylaczam WOW czyli na trasie robisz to co srednio 5minut :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STi77 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Mam P11 z silnikiem 2.0 benzyna i faktycznie (to czyjś cytat) "życie zaczyna się powyżej 4000 obr/min". Nie ma co porównywać doładowanego diesla z wolnossącym benzyniakiem pod względem momentu, ale zakres użytecznych obrotów i przyjemność wkręcania benzynki - bezcenne . Też przesiadłem się z diesla i uczyłem się jeździć moją primerką. PS. Co do klimy mam dokładnie ten sam efekt tzn. odczuwam spadek mocy o jakieś -15 - 20% czego np. w służbowym Movano 2.5 CDTI zupełnie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Przed nissanem miałem BMW 325tds w porównaniu do Primery to samolot Nie ma co porównywać elastyczności przy niskich obrotach w benzyniaku i dieslu. Jak jeździłeś tylko 325 to nie dziwie się, że Primera z V biegu nie jedzie. Ale jest na to sposób redukujesz na 3 i już jedzie :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kramar Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 ... przy wlaczonej klimie tak ze przy probie wyprzedzania juz ja odruchowo wylaczam WOW czyli na trasie robisz to co srednio 5minut :?: No ja na szczescie wiekszosc tras robie na drogach 4 pasmowych wiec ten problem zadko mnie dotyczy, nie mowiac ze nie jestem zwolennikiem klimatyzacji wiec uzywam jej tylko latem i to tez nie zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 np. z V biegu przy 120km/h auto rozpędza się jak totalny muł Za to na trojeczce bardzo ladnie za***rdala Polecam przestawic sie na wyzsze obroty. Skok tloka jest mniejszy niz w 1.6 - SR20 sie po prostu lubi krecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 a moja p10 wydaje mi se że ładnie przyspiesza na 5tce tylko że jest za głośna a wł to brakuje 6 biegu by tak koło 100-120 km/h miec 1500 rpm i cisze .. 100 km/h na V biegu to ok 2800rpm a to już dużo a do 2.5 l TDI to może i faktycznie musi być różnica .... ale zato jak sie redukuje ma II bieg ,,,i jazda lewym pasem do 7000 rpm... bezcenne ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 a moja p10 wydaje mi se że ładnie przyspiesza na 5tce tylko że jest za głośna a wł to brakuje 6 biegu by tak koło 100-120 km/h miec 1500 rpm i cisze ..100 km/h na V biegu to ok 2800rpm a to już dużo a do 2.5 l TDI to może i faktycznie musi być różnica .... ale zato jak sie redukuje ma II bieg ,,,i jazda lewym pasem do 7000 rpm... bezcenne ,,,, oj to byś chyba szybko autko zarżnął....ten silnik musi mieć minimum te 2000 z hakiem, żeby jako tako jechał ;-) Benzynkę trzeba kręcić i tyle, utrzymując obroty pomiędzy 4-6 tyś to mu te 325 TDS nie podskoczy ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 No można wyprzedzać i Wyprzedzać :-) Jeżeli trzeba to zrobić dynamicznie to nie ma mocnych...4000 na obrotmierzu musi być. Oczywiście przy 140 km/h to będzie coś koło 5 biegu :-) Przy 200km/h jest względnie cicho...tylko wycieraczki coś ciężko chodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.