Gość wiesiu9999 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 witam czy ktos wie jakim momentem dkreca sie glowice przy k10? z gury dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 jakim momentem dkreca sie glowice przy k10? 64-69 N-m. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Wszystko masz napisane w tym temacie: -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...3owic%EA#533737 i zacytuję samego siebie i Alfaboxa0266: nie zapomnij po 500 km dociągnąć głowicy bo będziesz kupował drugą uszczelkę , nie daj sobie wmówić że nie trzeba bo to się zemści a ogólnie pamiętaj, żeby używać opcji SZUKAJ Pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiesiu9999 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 serdeczne dzieki mam nadzieje ze teraz bedzie ok bo to juz nie pierwsza uszczelka pierwsza naprawe zrobil mechanik ktury klucil sie ze mna ze nie dociaga sie glowicy dwa razy no i po miesiacu wydmuchnelo i 450zl poszlo no i mechanik nie uznal gwarancji chcial zaplate za poprawke.nastepna uszczelke zmienilem sam niestety kupilem tani szajs.dzieki za pomoc pozdrawiam :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 ja kupiłem najtańszą uszczelke jaka była potraktowałęm ją hermetykiem i dociogałem głowice na 3 razy i nawet turbo jej nie ruszyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiesiu9999 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 sam uturbiles micruske? moja w wersji super s bez przerobek do setki w 5 sek teraz mam lx z silnikiem od tamtej super s lpg i do setki chyba z 1min heh pozdrawiam [ Dodano: Pią 31 Paź, 2008 09:00 ] hermetykiem? a wlasnie moze ja tez powinienem czyms przetrzec uszczelke przed zalozeniem?widzialem w niekturych autach sylikon pod glowica ale to chyba nie zbyt dobry pomysl do moze nam zapchac uklad smarowaniajesli nadmiar sylikonu sie wycisnie i pujdzie w olej [ Dodano: Sob 01 Lis, 2008 19:28 ] podpowiedzcie czy trzeba uszczelke czym przetrzec przed dokreceniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 jako tako ważne żeby głowica i blok był dobrze oczyszczony i odtłuszczony zaś sama uszczelka pod głowice jest już pokryta odpowiednimi środkami ale dla pewności można dać odrobinę hermetyka do okuła cylindrów na pewno nie zaszkodzi Turbo sam montowałem micrus śmigał wyłącznie na LPG 2 generacji wiec to nie był szczyt tego co bym oczekiwał :/ już mailem sprowadzać megasquirta jednak plany się zmieniły i teraz jestem posiadaczem MX5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiesiu9999 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 fajne autko napewno ma kopa ja kupilem pastucha 2.0 automat niestety trafilem na oszustow w silniku zamiast panewki byly dwie sklepne wyprofilowane blaszki jutro bede montowal drugi silnik powinno byc ok [ Dodano: Pią 07 Lis, 2008 07:38 ] jeszcze jedno pytanie jakie powinny byc luzy na zaworach? [ Dodano: Pią 07 Lis, 2008 07:39 ] jeszcze jedno pytanie jakie powinny byc luzy na zaworach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.