Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Nie pali P10 1992r 1.6 slx +gaz


Gość pejot2004
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:/ Witam Wszystkich. Z góry dziekóje za pomoc. Jestem fanem primerek, jednak z moja mam problem:

Kiedy postoi np. cała noc pali mi praktycznie na dotyk. Ale wystarczy ze przejade z 200 metrów i zgasze silnik to juz nie chce odpalic..... :zly: Dziwne to troche, nie wiem w czym może byc problem. Jeśli ktoś z państwa miał taki problem prosze o pomoc. Dodam jeszcze ze nie ma różnicy czy chce odpalic na gazie, czy na bezynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli po rozgrzaniu bedzie tak samo to praiwe na pewno zawory? Nie jestem mechanikiem wiec chyba sam zaworów nie sprawdze, a jak zaprowadze już do warsztatu to lepiej jak dam im konkretną podpowiedz co jest grane. Żeby mnie nie naciągali na koszty. :029:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie chce odpalić wcale czy musisz długo chełtać i w końcu zapala?

Czy po prostu zrobisz 200m i potem musisz czekac bardzo dlugo zeby odpalic wogóle.

 

 

Czy to jest tak, że gasisz i za minutke chełtasz żeby odpalić, czy nawet po 20 minutach jak przyjdziesz to nie odpali?

 

Moje teorie:

 

1. Zapłon - uszkodzona cewka po rozgrzaniu może sie tak zachowywać, jednak raczej po prostu po rozgrzaniu mocnym byś - tracił wolne obroty, lub zupełnie by zgasł.

- przejedz - i sprawdz czy jest iskra w czasie kiedy będą problemy.

 

2. Jeśli jest tak ze odpalasz po paru minutach, i odpala w końcu po chełtaniu - obstawił bym zawór w parowniku. Zakładam że masz instalke 1 lub 2 generacji.

Nie odcina gazu - jak odpalasz to zasysa gaz zamiast powietrza.

 

 

Musisz nam powiedziec troche więcej.

 

1. SIlnik GA16DS czy DE (gaźnik czy wtrysk)

2. Jaka instalacja

3. Co sprawdzałeś.

 

Jak bym nic w zaworach nie szukał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach