Gość arrow10 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Pomocy... - nie wiem co sie dzieje trzesie mi autem przy dodawaniu gazu od 80 km/h az do coraz slabiej az do 120 potem drgania jak gdyby ustaja. Autko jest z 2003 roku automat serwisowane okolo 100.000 km przebiegu zawieszenie wydaje sie byc ok ale sam juz niewiem. Wymienilem opony kola wywazone, trakjcja zrobona, ostatnio wymienilem nawet tarcze chamulcowe i nic tak samo. Najgorsze ze nie czuc ze bije kierownica ale ma sie wrazenie ze trzesie calym autem i tylko przy dodaniu gazu. Kolega mysli ze to poduszka pod silnikiem ale to by chyba znaczylo ze przy wolnych pretkosciach a duzych obrotach tez by trzeslo... ale sam juz niewiem jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 masz plywanie obrotow?jakies slady nierownomiernego zuzycia opon z przodu(np bierznik bardziej zuzyty od srodka)?co do posuszek silnika to fakt jest to duze prawdopodobienstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arrow10 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 gdy kupilem auto kazda opona byla z inna pomyslalem ze pewnie dlatego trzesie... teraz wszystkie sa nowe i nie widac na nich zbytnio sladu zuzycia, silnik pracuje bardzo rowno i w sumie nie moge nazekac na nic tylko na to trzesienie chyba naprawne wymienie te poduchy pod silnikiem. Ale moze ktos ma jeszcze jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 a moze zle oceniles i to amortyzatory?nie dzieje sie to samo na dziurach?ciezko powiedziec bez odbycia jazdy ,stad mozna tylko gdybac.A sprobuj na postoju podniesc maske i obserwowac silnik gdy w tym czasie ktos bedzie wciskal gaz. Troche to dziwne ze tylko trzesie sie w zakresie 80-120km/h bo w sumie jesli poduszki silnika bylyby zuzyte to powinno sie to dziac przy wyzszych predkosciach obrotowych (niezaleznie od predkosci),ale jak juz mowilem moge gdybac tylko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arrow10 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Dzieki za zainteresowanie. Wiec moge tylko powiedziec ze robilem juz test na poduszki podnioslem go na lewarku zaciagnelem reczny i normalnie mu wcisnolem az do 100 (tylko jedno kolo sie krecilo oczywiscie) po wcisnieciu hamulca troche trzeslo silnikiem ale dzili mnie to ze przy mniejszych predkosciach i durzych obrotach nie trzesie i jak chamuje to tez tego w sumie nie zauwarzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kargul Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 arrow10, jak wymienisz te poduszki to daj znac czy minely te drgania, bo ja wlasnie mam to samo.... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goto11 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Obstawiam wewnętrzne przeguby napędowe. trzesie mi autem przy dodawaniu gazu od 80 km/h az do coraz slabiej az do 120 potem drgania jak gdyby ustaja Jest to typowy objaw dla tego rodzaju uszkodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekT Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 sprawdz półosie, mi pomogło, miałem to samo od 60 do 80 km/h obojętnie na jakim biegu jechałem(rzucało autem) i prawa półoś do wymiany była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 arrow10, a na starych opanach trzęsło, czy dopiero jak zmieniłeś? Jak masz drugi komplet kół to przełóż i zobacz, czy sytuacja się powtarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Backyardbandit Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Obstawiam wewnętrzne przeguby napędowe. trzesie mi autem przy dodawaniu gazu od 80 km/h az do coraz slabiej az do 120 potem drgania jak gdyby ustaja Jest to typowy objaw dla tego rodzaju uszkodzenia Zajrzyj tu : http://motomax.pl/www/index.html i poszukaj na tej stronie sposobu diagnozy uszkodzenia przegubu. Ja w mojej P11 mam taki sam objaw. Byłem u mechanika - diagnoza - zużyty przegub wewnętrzny półosi (ta przypadłość przegubu jest dość ciekawa, bo występuje pod obciążeniem i "tradycyjne" metody sprawdzania luzów w układzie przeniesienia mocy nie dadzą rezultatów). Byłem również z tym w serwisie Nissana w Olsztynie, bo również podejrzewałem walnięte poduchy. Panowie je sprawdzili i okazało się że są "ok". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MefKM Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 ja miałem podobnie, jak kupilem autko stalo na jakichs badziewach, wymienilem na nowe kleberki i jak wczesniej usprawiedliwialem drzenie auta przy predkosciach 80, 100 i pozniej 120, to po wymianie opon myslalem, ze to ustapi niestety jezdzilam tak cale lato, od stacji do stacji i nikt nic nie wykryl - zbieznosc ok - dopiero przy zmianie opon na zimowe, zreszta tez kleberki, oponiarz zauwazyl, ze jedna felga jest jednym wielkim jajem - kupilem "nowa-stara" prosta felge i teraz nic sie nie dzieje, normalnie do 130km/h nic nie trzesie, wiecej nie mialem okazji narazie pojezdzic. niestety zere mi olej, 200ml na 1000km - napelniane do polowy wskaznika na bagnecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 A jak tylne opony sa niewywazone to tez bedzie telepalo autem i bedzie drzala kierownica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 (edytowane) Bedzie trzesło autem od samego tyłu. Kierownicą raczej niekoniecznie. Ale chyba nie jest to niemożliwe Edytowane 17 Kwietnia 2010 przez tmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Znalazlem juz problem-gwozdz 5cm wbity w przednia opone ale wbil sie w bieznik wzdluz opony-po wyjeciu jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Ja miałem ułamane jedno śmigło w wentylatorze klimatyzacji, potrafił wibrować cały samochód, tz było to czuć io słychać. Niby pierdoła a dawało znać o sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomaszkolasa Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam ja miałem dokładnie to samo w mojej P12 CVT 2003r. Problemem okazały się zużyte przeguby wewnętrzne. Po ich wymianie problem zniknął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość licho Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 (edytowane) Już raz odpowiadałem na dokładnie ten sam problem Wiem że odkopuję, ale proponuję dużo tańszy sposób na pozbycie się tych trzęsień. Też miewam taki problem a przyczyną okazała się kiepska droga dojazdowa pod domem Wystarczy umyć alfelgi od wewnątrz, najlepiej je zdjąć i wtedy dokładnie oczyścić z błota. Gdy miałem ten problem pierwszy raz też mechanicy chcieli mi wymieniać co się da, okazało się że firmowe alufelgi primery jakoś dziwnie są skonstruowane i łapią błoto od środka, a zwykłe mycie nie dociera tam. Edytowane 10 Czerwca 2010 przez licho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.