Gość arektoja Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Wszędzie spotykam informacje o konieczności stosowania sekwencji do silnika 2.0 w P11 z 2000 r, a co sądzicie zakupie auta z podobno bezawaryjną instalacją II gen. Na gazie ma przejechane ok. 40 tys. km i nic się z nim nie działo. Czy jest ktoś na forum, kto ma podobne doświadczenia? Przejrzałem dział LPG i wszędzie polecana jest sekwencja - rozumiem to oczywiście. Sam jeżdżę Passatem B5 1998 1.6 z plastikowym kolektorem i inna instalacja niż sekwencyjna nie wchodzi w grę. Chcę w końcu kupić Primerę P11 z automatyczną skrzynią biegów. Znalazłem, (http://moto.allegro.pl/item470403910_okazja_primera_p11_automat_tiptronic.html) lecz z instalacją II gen. Założona w 2005 roku podobno chodzi bez żadnych problemów. Jest się czego obawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Jesli jest porzadnie zrobiona to da sie jezdzic. Na minus beda napewno osiagi (automat+lpg IIgen) troche zmula ten samochod. Jak nie jestes z 3city to sie do mnie odezwij na priv to moge na dniach podjechac i oblukac to auto chociaz wsteonie czujnikiem lakieru objechac co bys na darmo nie jezdzil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 przydała by się fota z pod maski :/ sporo by powiedziała :/ Dobrze zamontowana 2 generacja jeszcze jakoś pohula no ale jak chcesz czegoś więcej od autka (osiągów na LPG) to radze Blos lub sekwencja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho_16 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Zawsze można przerobić taką instalkę na sekwencję... cały przód zmienić. Nie wiem jakie koszty - może zadzwoń do jakichś dobrych gazowników i wypytaj o szczególy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arektoja Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Kolega z forum obejrzał auto, nawet się nim przejechał. Wygląda na to, że wszystko OK. Chciałbym jednak znaleźć kogoś kto ma w tym silniku starszą instalację i na niej jeździ. Chociaż wygląda na to, że sam ją wypróbuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian86 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Hej. Ja mam u siebie zamontowana instalację II gen. w WP11.144 2.0 z 2001r. tylko że mam manuala. Zrobione mam na niej jakieś 70 tyś. w tym sam zrobiłem już ponad 20tyś narazie odpukać wszystko jest OK. Jeden minus to osiągi na gazie nie są zachwycające ale na benzynie wyszło mi 137KM ze zwężką w dolocie, czyli całkiem nieźle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arektoja Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Damian86 Dzięki Damian, o taką odpowiedź mi chodziło! O osiągach słyszałem, bo kolega z forum przejechał się tym autem i mówił , że to niestety nie to samo co na sekwencji, ale daje radę. A jaki masz przebieg swojego auta, jeśli jesteś go pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian86 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Mam zrobione 137tyś i przebieg jest w 100% oryginalny. Samochód sprowadził mój wujek z Francji jak miał rok i ok. 30tyś a ja go odkupiłem od niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja mam instalacjie 2 gen w p11 16v i jest wszytko OK. Wiesz jesl ijest dobrze założona to musi chodizc i nie powinno sie z nia nic dziać pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Nie ma technicznych przeciwskazań aby montować II gen. Według mnie jednak II gen plus automat to kiepski interes... Palić będzie jak smok a osiągi mizerne. Lepiej poszukać manuala, no chyba że koniecznie chcesz mieć automat. Mi SRDE na sekwencji pali niecał 0,5 l gazu więcej niż paliło benzynki (średnio 11,5 80% miasto) czyli dokłądnie tyle ile moja dawna ALmerka 1.6 na II gen ;-). Jeżeli zależy Ci na ekonomice to lepszą opcją w tym przypadku będzie dieselek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Nie ma technicznych przeciwskazań aby montować II gen.Według mnie jednak II gen plus automat to kiepski interes... Palić będzie jak smok a osiągi mizerne. Lepiej poszukać manuala, no chyba że koniecznie chcesz mieć automat. Mi SRDE na sekwencji pali niecał 0,5 l gazu więcej niż paliło benzynki (średnio 11,5 80% miasto) czyli dokłądnie tyle ile moja dawna ALmerka 1.6 na II gen ;-). Jeżeli zależy Ci na ekonomice to lepszą opcją w tym przypadku będzie dieselek. mike ty głupoty trochę piszesz 1) palenie jak smok, przy poprawie ustawionej mieszance i dobranych elementach nie występuje, zagwarantuj mu iż na sekwencji spali 0,5 litra więcej gazu niż benzyny 2) lepiej poszukać sobie automata, komfort nie porównywalny, miałem 2 automaty i kilka manuali, wiem co lepsze 3) wydaje mi się iż jednak LPG jest tańsze niż diesel, a dynamika nieporównywalna, nissan w tych latach nie posiadał dobry diesli, były to stare technologie, np. VW miał pompowtryskiwacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Nie ma technicznych przeciwskazań aby montować II gen.Według mnie jednak II gen plus automat to kiepski interes... Palić będzie jak smok a osiągi mizerne. Lepiej poszukać manuala, no chyba że koniecznie chcesz mieć automat. Mi SRDE na sekwencji pali niecał 0,5 l gazu więcej niż paliło benzynki (średnio 11,5 80% miasto) czyli dokłądnie tyle ile moja dawna ALmerka 1.6 na II gen ;-). Jeżeli zależy Ci na ekonomice to lepszą opcją w tym przypadku będzie dieselek. mike ty głupoty trochę piszesz 1) palenie jak smok, przy poprawie ustawionej mieszance i dobranych elementach nie występuje, zagwarantuj mu iż na sekwencji spali 0,5 litra więcej gazu niż benzyny 2) lepiej poszukać sobie automata, komfort nie porównywalny, miałem 2 automaty i kilka manuali, wiem co lepsze 3) wydaje mi się iż jednak LPG jest tańsze niż diesel, a dynamika nieporównywalna, nissan w tych latach nie posiadał dobry diesli, były to stare technologie, np. VW miał pompowtryskiwacze Nie no, nie wmówisz mi, że automat nie weźmie więcej niż manual (oczywiście proporcjonalnie więcej zarówno beny jak i LPG), jak dla mnie to minimum 14-15l/100 w ruchu miejskim dla automatu i max. 12l/100 km manual Jak podliczysz wszystkie koszty to okaże się, że diesel wypada korzystniej (odpada paliwo na rozruch, dodatkowe przeglądy i filterki). Przewaga LPG polega na tym, że ewentualne naprawy silnika benzynowego są dużo tańsze (chociaż P11 ma starego sprawdzonego dieselka). A jak już mówimy o kosztach, to skrzynia manualna będzie tańsza w ewentualnej naprawie od automatu, zwłaszcza że CVT Nssana nie było zbyt popularne. Jeśli chodzi o komfort to oczywiście masz rację, ale mnie chodzi o koszty - dla automatu wyższe niż manuala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.