Gość tkt Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Auto: NISSAN ALMERA N16 2000r 2.2Di Od dluzszego czasu slysze stukanie z przodu auta. Tak jakby coś się przesuwalo pod wplywem siły hamowania. Dzieje się to głównie gdy puszczę pedał gazu przy różnych prędkościach (ale nie tylko, podczas normalnej jazdy także). Z poczatku myslalem ze to przguby więc wymontowałem i zawiozłem do polecanego przez Forumowiczow specjalisty od przegubów w Sulejówku. Niestety przegub okazał sie sprawny. Pojechałem więc autem do tego Pana aby on sie temu przyjzal i jak na zlosc kiedy jecha ze mna akurat wtedy nic nie stukalo. Wszedl pod auto i tez nic nie stwierdzil - jak mowi nie moze mi pomoc skoro nie widzi objawo . Myslalem ze cos sobie uroilem, ale wczoraj byłem na grobach z malzonka i w pewnych momentach balem sie ze cos mi odpadnie - stuki sa juz dosc glosne i do tego zaczela drgac dosyc mocno kierownica. W przyszlym tygodniu zmieniam kola na zimowe ciekawi mnie czy wtedy tez będzie 'bilo'. Jakies pomysly? Ktos sie spotkal z czyms podobnym? Moze jakis godny do polecenia spec w Łodzi? ps. opony ogladane przez fachowca - nie tnie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Mam to samo - diagnoza: zużyte łączniki i poduszki stabilizatora - takie 4-y gumy przy drążku stabilizacyjnym - oraz końcówka drążka kierowniczego (ale u mnie trochę oponę cięło). Po wymianie końcówki stuka dużo ciszej. Dodam tylko że byłem na przeglądzie na całej "ścieżce zdrowia" tydzień przed wizytą w warsztacie. Majster oprócz wymiany końcówki potwierdził moje domysły co do gum stabilizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krunch Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 ja mogę polecić mechanika na rogu zgierskiej i sasanek ( TUTAJ ) Tuż obok wymiany olejów, w bramie. Byłem u niego z problemami z zawieszeniem, i był to jedyny mechanik z którego byłem zadowolony Wymienił mi drążek kierowniczy, ustawił zbieżność i wyczyścił prowadnice w hamulcach. Wszystko działa do dziś, a skasował mnie całkiem niedrogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Witam, moja almera miała podobne objawy. Okazało się, że stukał mi aluminiowy przewód od podciśnienia, któy zamontowany jest w plastikowych uchwytach na grodzi silnika. Okazało się, że obluzował się ten uchwyt i to on tak stukał. Sprawdź tę opcję. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.