nestio_vip Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Panowie piszcza mi klocki z przodu. Nie dziwilo by mnie to, gdyby nie fakt, ze piszczy przy wolnych predkosciach(30km/h) przerywajac. Tak jakbym mial krzywe tarcze, zcentrowane kola(??) etc.. Ktos mi powie czego to sie tyczy bardziej?? Tarcze zle?? Czy moze opony do d...?? Poradzcie mi cos bo zaczynaja mnie irytowac te hamulce!! Wogole to tarcze mi sie mocno grzeja(a od nich felgi), choc z prawej strony tarcza jest zawsze duzo bardziej goraca.. Co zrobic?? Oprocz tego gdy jade, slysze taki dziwny odglos jak w rowerze gdy jest opona zcentrowana i ociera o szczeki, tylko ten dzwiek jest troche mocniejszy.. Co to moze znaczyc?? Bicie opon?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 z centrowane koła nie mają wpływu na tarcze, może masz krzywe tarcze (co jest w przypadku tańszyc tarcz takim standartem). Sprawdź zaciski bo ci trzymają (skoro się grzeją tarcze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariand87 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 ja tak miałem jak założyłem lipne klocki chamulcowe, po wymianie jest ok - a tarcze nadal są te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Klocki piszczą bo są do d....albo przez blokujące zaciski je przegrzałeś i też już są do d.... . Z tego co piszesz masz zaciski do regeneracji(gumki + smarowanie prowadnic),nowe klocki,no i tarcze pewnie już też skoro są zwichrowane.Jeśli chodzi o klocki to polecam z autopsji TRW.Wymieniałem 2 kpl.klocków( ATE,BOSCH) bo piszczały od nowości na nowych tarczach i dopiero TRW są ciche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Klocki piszczą bo są do d....albo przez blokujące zaciski je przegrzałeś i też już są do d.... .Z tego co piszesz masz zaciski do regeneracji(gumki + smarowanie prowadnic),nowe klocki,no i tarcze pewnie już też skoro są zwichrowane.Jeśli chodzi o klocki to polecam z autopsji TRW.Wymieniałem 2 kpl.klocków( ATE,BOSCH) bo piszczały od nowości na nowych tarczach i dopiero TRW są ciche. Moze byc taki zestaw: Klocki TRW i tarcze BREMBO?? Da sie sprawdzic jakos czy tarcze sa krzywe, czy tylko na oko zdejmujac kolo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Zestaw fajny będzie ok.Jeśli chodzi o tarcze to bicie można sprawdzić przy pomocy specjalnego przyrządu.Niestety na oko lub przy pomocy innych dziwnych metod stanowczo odradzam.Od tego zależy nasze bezpieczeństwo więc nie warto ryzykować.Maksymalne bicie boczne tarczy przedniej to 0,07 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 A jesli mam takie" falowe" piski klockow, tzn ze piszczy tak nierownomiernie i przewaznie przy jezdzie na wprost i skrecie w lewo jadac z niewielka predkoscia(max 60km/h) - to czy moze byc cos innego przyczyna tych piskow czy tylko zle klocki i krzywe tarcze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 przyłóż coś do zacisku pod kątem prostym jakiś rysik może male wiertło oprzyj na zacisku hamulcowym i czubek przy tarczy i zacznij lekko obracac tarcza czasami uda sie wyczuc w ten sposób lekkie bicie tarczy i wtedy bez zastanowienia idziemy i kupujemy nowu komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.