nestio_vip Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Panowie ile moze kosztowac wymiana pierscieni tlokowych wraz z gladzia cylindrow w Almie N16 1.8?? Oraz jakie sa koszty wymiany uszczelniaczy zaworowych z robocizna..Ktos sie orientuje?? Bardzo prosze o wymiane doswiadczen jesli ktos takie ma w tym temacie, bo obawiam sie ze czeka mnie wlasnie cos z tego :029: Żere mi olej jak opetana!! Mam ja miesiac czasu i sie chyba psychicznie wykoncze!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 gładzie niekoniecznie, trzeba ocenić czy nie ma zarysowń ale po ściągnięciu głowicy. Niestety głowica po sciągnięciu do sprawdzenia (planowanie) sprawdzenie szczelnosci zaworów bo jak na wierzchu to trzeba sprawdzić . Masz zapieczone pierścienie na tłokach to częsta przypadłość tego motoru. Ja to robiłem w 2007 roku około wakacji Części niestety serwis , uszczelka pod głowicę , uszczelniacze zaworów , komplet pierścieni, uszczelnienie klawiatury za to wszystko dałem około 800 zł. No oczywiście robocizna wg uznania ale w serwisie drogo . Choć oni biorą za godzinę a stawkę godzinową za tą robotę mają ustawioną dość wysoko. Raptem chyba kilkanaście godzin. Ja robiłem to w serwisie w Krakowie a aso Adamus ale tam miałem znajomego mechanika który wiedziałem ze dobrze to zrobi. Pamiętam ze koszt całkowity ok 1800 zł. Dlatego opinia o tym aucie moja jest znana na forum. jest odmienna od wielu innych ,które reklamują ten model..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 gładzie niekoniecznie, trzeba ocenić czy nie ma zarysowń ale po ściągnięciu głowicy. Niestety głowica po sciągnięciu do sprawdzenia (planowanie) sprawdzenie szczelnosci zaworów bo jak na wierzchu to trzeba sprawdzić . Masz zapieczone pierścienie na tłokach to częsta przypadłość tego motoru. Ja to robiłem w 2007 roku około wakacji Części niestety serwis , uszczelka pod głowicę , uszczelniacze zaworów , komplet pierścieni, uszczelnienie klawiatury za to wszystko dałem około 800 zł. No oczywiście robocizna wg uznania ale w serwisie drogo . Choć oni biorą za godzinę a stawkę godzinową za tą robotę mają ustawioną dość wysoko. Raptem chyba kilkanaście godzin. Ja robiłem to w serwisie w Krakowie a aso Adamus ale tam miałem znajomego mechanika który wiedziałem ze dobrze to zrobi. Pamiętam ze koszt całkowity ok 1800 zł. Dlatego opinia o tym aucie moja jest znana na forum. jest odmienna od wielu innych ,które reklamują ten model..... Dzieki Ci za konkretna odpowiedz!! Mozna powiedziec ze mam dobrego i w porzadku mechanika tylko niewiem czy sie wezmie za nissana. Dowiem sie:) Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam A da sie jakos sprawdzic czy to napewno przez zapieczone pierscienie, czy czasem nie jest to wina uszczelniaczy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.