Gość gszymans Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 HI Czy może ktoś wie co zrobić bo jak puszczam pasy (np. przy wysiadaniu) to nie wciągają się, na szczęście działają prawidłowo przy szarpnięciu blokują, ale to trochę uciążliwe bo się wszędzie walają i cały czas je przycinam drzwiami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 wyszysc je bo sa nasiakniete brudem (przez co spuchly i sie tak ladnie nei wciagaja) wez jakeigos wanisha i bedzie dobrze awentualnie sprzezyna w zwijarce moze byc juz zuzyta ale watpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Unexy Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Też mam to samo, ale zawsze je ręcznie wciągam - przy ostrzejszym hamowaniu działają poprawnie. Wydawało mi się, że to po prostu z wiekiem przyszło, w końcu samochód nie nówka - nie wpadłam na to, że brud może mieć z tym coś wspólnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 u mnie też się nie zwijają najlepiej je wyczyścić jakimś preparatem ale nie mocnym detergentem bo inaczej można osłabić ich strukturę ja je ręcznie przytrzymuję i się jakoś zwijają nie polecam regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ropa Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Witam, Oczywiście pasy warto wyczyścić. Ale sprawdźcie też czy nie są poskręcane. Wystarczy zdemontować jeden plastik (ten w który pasy są wpuszczone). Robi się to łatwo - odkręcamy jedną śrubę na dole i boczek ładnie się zdejmie. U mnie było właśnie tak, że pod plastikiem pasy się poskręcały i trzeba je było ręcznie zwijać, co dość skutecznie irytowało kierowcę ;P Naprawa zajęła ok 5 minut... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gnothi_Seauton Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Może się przyda: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=46435 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Unexy Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Muszę przetrawić ten temat, bo te wlokące się pasy trochę wkurzają... ale z drugiej strony boję się nieco dłubania w nich, bo a nuż coś popsuję. :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychu_205 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Gnothi_Seauton, przeczytałem watek ktory podesłałeś i ciekawy pomysł padł zeby pasy folia obłożyć :kosci: a tak na poważnie u mnie tez wystąpiła ta przypadłość j/w opisujecie, ale tylko u kierowcy może dlatego ze jeżdżę sam , generalnie jakos przemęcze sie jak bedzie cieplo i dopiero pasy wypiorę i wysuszę bo teraz to za zimno :diabel2: jaktoś jednak zaradzi temu problemowi czekam na wnioski i porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Rozbierać bęben z pasem,hmmm nie radziłbym no chyba że jesteście póżniej pewni własnego złożenia i poprawnego działania.Czasami pomaga pranie pasów,trzeba je rozwinąć maksymalnie i zablokować i ważne ! dokładnie wysuszyć!Pomaga również psiknięcie WD w mechanizm ,sprężynę ,bywa że w zwoju sprężyny zbiera się brud ,kurz i blokuje bęben(miałem tak),więc jak ktoś się czuje na siłach rozbierać bęben niech rozbiera ,ale to ostateczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 rozbieralem slupki w dwoch autach, proponuje zdjac slupki i wyczyscic "koty" przy bebnie, i nie wd 40 tylko smar w spreju albo silikonem w spreju. pasy mozna wyczyscic wanishem tylko jak koledzy napisali WYSUSZYC, inaczej pasy napecznieja i raz ze nie pomoze a dwa bedzie po pewnym czasie smierdziec, niedosuszony pas + smarowidla. widzialem taki myk na oktavi jak pasy nie chcialy sie zwijac, ze kolo psikal po calym pasie albo sprejem do kokpitu albo do czyszczenia opon. jak znajde to wkleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 eX,masz rację smar w sreju lub silikon w spreju też dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 raz mialem przypadek, potrzebowalem mechanizm odswiezyc i bledem bylo uzycie wd40, odpuscilo szybko, rozruszane ladnie, a po 2 tyg gorzej niz przed czyszczeniem do zamkow lepszy sylikon w spreju (jezeli chodzi o zabezpieczenie przez zamarznieciem lub zatarcem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.