Gość berni275 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 mam problem z odpalaniem mojego 2.0 TD 99r. Problem polega na tym ze autko niechce zapalic od kluczyka. Pali tylko na zapych - tylko tak go mozna zapalic. Po odpaleniu na zapych pali od kluczyka przez ok. 2-3 dni i problem znow sie powtarza. Dwa dni temu autko odebralem z serwisu ASO Nissana. Skasowali 1000 i nic nie zrobili. Powiedzieli ze jakas kostka sie przepalila i ja juz wymienili. Czy ktos moze mi pomoc!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Po pierwsze reklamacja. Po drugie to opisz bardziej problem. Może to być rozrusznik, ta kostka o której piszesz,, czujnik położenia wału albo jeszcze co innego np Bendix, ale to się tyczy rozrusznika. Po trzecie szukajka może na coś wpadniesz podobnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Po czwarte berni257 nie odpalaj traktorka na pych, bo możesz sobie narobić kaszany z rozrządem!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berni275 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 to nie jest wina rozrusznika tu chodzi o elektryke. Rozrusznik kreci bardzo dobrze. Jak go odpale na zapych to przez nastepne dwa dni moge go palic od kluczyka, pali na dotyk. A po dwoch dniach znowu trzeba go pchac.Pompa nie daje paliwa na wtryski bo cos blokuje doplyw pradu do pompy a fachowcy z aso nie daj rady. [ Dodano: Sob 08 Lis, 2008 19:53 ] emeryt03 - wjem ze sie nie odpala na zapych ale to bylo jedyne wyjscie zeby go odpalic . Za lawete od magika wolali 300 wiec wolalem go zaciagnac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 a może by sprawdzic zawór zwrotny paliwa i po piate do sądu a tymi od ASO.to tacy fachowcy ze umieja tylko to naprawic ci im podpowie laptop a głową sami nie ruszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berni275 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 zawor zwrotny paliwa juz wymienilem na nowy i nic to nie dalo. Zaden mechanik niechce sie podjac naprawy mojej primerki bo nie maja oprogramowania do nissana tylko ci z aso go maja. [ Dodano: Nie 09 Lis, 2008 11:36 ] Czy posiada ktos opis pompy wtryskowej do nissana primery 2.0 TD 99r. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Sprawdź w manualu( do pobrania ze strony głównej primery ) http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37837 Co do elektryki w pompie to np u mnie lepiej jest pojechać do spawdzonego od lat zakładu elektroniki pojazdowej a niżeli do BOSCH SERVICE Woliński albo ASO NISSAN Tak jak pisze krzysS105 to w tych ASO jedynie potrafią wymieniać a nie naprawiać i mało kto wie tam co to jest manual, nie wspominając już o tym jak się nim posługuje Tak na marginesie. Kierownikiem ASO Lublin jest człowiek który pracował wcześniej w Citroenie. Co on może powiedzieć bez kompa o twojej nysie jak jest tam dopioero ze 2 miesiące i o wszystko pyta się mechaników a oni wcześniej kompa. Nie wszystko jest Diagnozowqlne na kompie. Co do nastawy pompy trzeba to robić na GUTMANIE. KTS do tego się nie nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 tak sobie pomyślałem że może poprostu masz za słaby akumulator skoro wszystko sprawne,na popych pali. Własciciele dieslów wiedzą że akumulator dobry i mocny to 80%sukcesu,spróbowac zawsze możesz to tylko moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Mi kiedyś radio zrzerało prąd (było źle podłączone) i też jak stał 2 dni to niechciał odpalić. Oddałem do elektryka podłączył inaczej radio i teraz pali tak jak powinien. A na popych lepiej nie odpalaj bo zaraz będziesz miał większe wydatki niż 300zł na lawete. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berni275 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Dzieki koledzy ale to zadna z wyzej wymienionych usterek. Dzisiaj zawiozlem primerke do do zaufanego mechanika i sprawdzil mi cala elektryke i okazalo sie ze czujnik polozenia walu korbowego nie dziala. A co najgorsze to chyba poszedl jakis sterownik w pompie. Powiedzial mi jeszcze ze bylo 6 bledow . I najprawdopodomniej czeka mnie wymiana kompa . Ale to sie okaze za dwa dni jak zawioze kompa do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 zadna z wyzej wymienionych usterek jak to żadna czujnik polozenia walu korbowego nie dziala Właśnie o tym wspominałem na samym początku ze bylo 6 bledow to w którym ASO byłeś że tego nie odczytali i tyle kasy wydarli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berni275 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 ASO PIŁA. Sory ale niedoczytalem o tym czujniku polozenia walu. A czy mozesz mi powiedziec za co odpowiada czujnik polozenia walu? Z gory dziekuje!!! [ Dodano: Pią 14 Lis, 2008 19:42 ] Po głębszej analizie mojej primerki mój spec stwierdził ze na czujniku położenia wału niema żadnego napiecia, do pompy paliwa nie dochodzi żaden prąd (brak jakiego kolwiek napięcia), na zaworze zwrotnym paliwa też brak napięcia!!! Poprostu ręce opadają !!! [ Dodano: Wto 18 Lis, 2008 20:15 ] Odebrałem samochód od mechanika... Wymienił czujnik położenia wału korbowego.... i odpalił za pierwszym razem Idzie jak igiełka... [ Dodano: Czw 20 Lis, 2008 08:39 ] Dziękuje wszystkim którzy się zaangażowali w ten mój mały problem i za życzliwość!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil-driver Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam poszukuje numerów tego czujnika położenia wału korbowego. Nie mogę znaleźć a powiedzieli mi ze serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubek Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam poszukuje numerów tego czujnika położenia wału korbowego. Nie mogę znaleźć a powiedzieli mi ze serwis. dopiszę się do starego tematu - potrzebuję nr katalogowy tego czujnika - gdyby ktoś miał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.