Gość sew Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Co myślicie o tym wozie, mam zamiar za 3-4 miechów zmienić swoje autko właśnie na Cherokee, na forum Jeep-a chwalą go pod niebiosy, choć nawet ramy nie ma ale jeździ fajowo Co o nich myślicie, czy warto zamieniać Terrano II na niego w alternatywie miałem jeszcze Terrano I czy znacie innych kontrkandydatów :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nbx Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Szacunek, Nie wiem, ktorego szerokiego chcesz kupić. Nie kojarzę, czy na pewno nie ma ramy (mnie się zdaje, że jednak ma) ale te nowe na pewno mają silnik 2.8 CRD konstrukcji VM Motori z Włoch. Nie wiem, czy to jest dobra konstrukcja, ale na temat tego starszego modelu 2.5 się naczytałem niekoniecznie pochlebnych opinii. W szczególności osobna głowica na każdy cylinder i takich jeszcze trochę innych. O ile dobrze pamiętam na takim forum na temat tuningu. Poza tym magika od takiego silnika raczej nie jest łatwo poszukać, więc może się okazać, że autko owszem - jest fajowe (jest fajowe, bo sam jeździłem takim z automatem) ale jak się coś spsuje to już będzie nieciekawie. pzdr., M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 na forum Jeep-a chwalą go pod niebiosy, każdy żyd swoje gówno chwali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Jeep fajna sprawa, jak chcesz zobaczyć poukręcane półośki W sumie jeszcze nigdy nie widziałem Nyska ma jakby grubsze - wytrzymalsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 To co nie kupili byście, wczoraj jeździłem z Jeep-em w teren na 2 auta, ma coś koło 5 cm podniesiony 2 cale i gumy AT i świetnie mu szło, ale mój tyranek tez świetnie dawał rady, że koleś był zdziwiony. Jeep-owcy totalnie nie szanują Niesanów pitolą że w Patrolach to głowice eksplodują a w teranie nie ma mostu sztywnego z przodu i jest do d*py ogólnie, a jak im powiedzieć że jeep też jest nie całkiem 100%-ową terenówką to się tak oburzają że szok, prawie mnie zlinczowali Ale i tak myślę teraz o Jeep-je Cherokee bo wygodny jak diabli a Terrano I już starutki jest :/ [ Dodano: Pon 10 Lis, 2008 17:28 ] A jeszcze jedno Jeep XJ nie ma ramy [ Dodano: Pon 10 Lis, 2008 18:36 ] Nie wiem, ktorego szerokiego chcesz kupić. XJ 4.0 w automacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Jeep-owcy totalnie nie szanują Niesanów pitolą że w Patrolach to głowice eksplodują a w teranie nie ma mostu sztywnego z przodu Jacyś tacy niedouczeni ci jepowcy niema szywnego mostu z przodu w patrolu? A to ci nowina. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Przeczytaj dokładnie, Jeep-owcy totalnie nie szanują Niesanów pitolą że w Patrolach to głowice eksplodują a w teranie nie ma mostu sztywnego z przodu i jest do d*py ogólnie, -> Patrolach <- to głowice eksplodują, -> a w Teranie <- nie ma mostu sztywnego z przodu i jest do d*py ogólnie, W sumie moja wina nie dałem przecinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 To oni nie widzieli swojego silniczka 2.5 TD Tak naprawdę to bierz co chcesz. Mi osobiście Terrano I się bardziej podobał i lepiej prowadził od szerokiego. No i koszta mniejsze Podnieś tyrana o 2 cale i załóż porządne opony to zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Tak naprawdę to bierz co chcesz. No myślałem i o Nissanie i chyba tylko Tyran I wchodzi w grę, w sumie bardziej mi się podoba z pyska niż Jeep, Raczej szukałbym 3.0 w benzynie 145KM a za nimi to się trzeba trochę najeździć żeby kupić w dobrym stanie a jeep-y 4.0 w pb 185KM, mam pod ręką komis na którym zawsze stoją ze 4 pipki godne uwagi A napiszcie jak się jeździ tymi 2,7td bo brałem pod uwagę ale 98KM :zly: na tą masę mnie przeraża, jak mój 113KM się słabo buja. I na koniec woda W moim 95r a wywaliłem wykładzinę bo waliła już, po każdym deszczu woda jest w środku, i pordzewiały że lol, a jeep-y z 90r i nic nie cieknie ani nie ma tak dużo rdzy :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czerwin Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Hej. Jestem posiadaczem Jeep'a Grand Cherokee ZJ '93 5.2. Mogę śmiało powiedzieć, że nie jest to auto terenowe w pełnym sensie tego słowa. Nie ma ramy, słabe półosie, krzyżaki itp. To wszystko prawda. Natomiast... sew napisał/a: na forum Jeep-a chwalą go pod niebiosy, każdy żyd swoje gówno chwali To oni nie widzieli swojego silniczka 2.5 TD to już(rzeczone powyżej) gówno prawda. Wszyscy posiadacze Jeep'a więdzą, jak gównianym silnikiem jest 2.5TD i nikt tego nie ukrywa. Ciężko go naprawić itd., a awarie zdarzają się dosyć często. Co do samej jazdy w terenie, zwłaszcza w Polskim terenie(mokrym), słabą stroną jest elektronika i tego też nikt nie ukrywa na forum Jeep'a. Za Jeep'em przemawia masa własna, która jest jednak znacznie niższa od Patrola, a to już nie jest bez znaczenia. Jeep-owcy totalnie nie szanują Niesanów kolejne gówno prawda. Wszyscy chwalimy Nissany(zwłaszcza Parchole) za ich wytrzymałość i odporność na wodę itp. sprawy. Sporą wadą wg. mnie jest natomiast to, że Patrol i Terrano są raczej bardzo wolnymi samochodami, Terrano II są zbyt wąskie co do swojej wysokości by można było bez wahania wejść w zakręt z większą prędkością, w terenie jak dla mnie też T II nieprzyjemnie i niebezpiecznie buja na boki. Zaletą Jeep'ów jest mnogość części zamiennych których ceny są śmiesznie niskie. Ceny ulepszeń(lift, blokady itp.) do Jeep'a i Nissana są raczej podobne. A jeśli chodzi o przerobione egzemplarze Patrola, Terrano i Cherokee czy Grand Cherokee to nasz(pojeepany ) kolega Sebastian(Wagoneer) z forum Jeep'a zajmuje swoim porządnie zmotanym Cherokeem regularnie dobre(nie gorsze niż Patrole, Suki SJ i inne żelastwa) miejsca w rajdach. No możecie się nie zgadzać ale pisałem wszystko zupełnie obiektywnie. [ Dodano: Sro 12 Lis, 2008 20:26 ] no i sama wygoda, wyposażenie i wielkość wnętrza w Jeep'ach też jest nie bez znaczenia... :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mosquito Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 No dobrze,skoro pojawił nam sie ktos kto zna jeepa,moze tak szczerze wypowie sie na temat spalania?Chodzi mi wlasnie o silniki 5,2 i 4,0 i nie wiem jakie tam jeszcze benzyniaki byly.Pytam o benzyniaki,bo robie miesiecznie sporo kilosów i zaden diesel nie wychodzi taniej niz LPG,a tylko tak niestety pewnie bede mogl tym jezdzic.Najbardziej chodzi mi o 4,0 w manualu,bo sam rowniez przymierzam sie do takiej zmiany.Wydaje mi sie,ze bedzie jednak troszke bardziej komfortowy do codziennej jazdy niz moj Tyran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 kolejne gówno prawda. Wszyscy chwalimy Nissany(zwłaszcza Parchole) To nie na tym samym forum widać byliśmy że Patrol i Terrano są raczej bardzo wolnymi samochodami, To akurat prawda Terrano II są zbyt wąskie co do swojej wysokości by można było bez wahania wejść w zakręt z większą prędkością, w terenie jak dla mnie też T II nieprzyjemnie i niebezpiecznie buja na boki. Bujania nie zauważyłem a nie mam drążków stabilizacyjnych więc i w zakręty ostro nie wchodzę No dobrze,skoro pojawił nam sie ktos kto zna jeepa,moze tak szczerze wypowie sie na temat spalania? Z tego co osobiście w realu wypytałem to jak delikatnie jeździsz na sekwencji w mieście to 4.0 zamyka się w 18-20l lpg, ale jak jeździsz mniej delikatnie to i 28 i więcej :kosci: ale im więcej opinii tym lepjej :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mosquito Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Ehhh nadal sporo,chyba pozostane jednak przy Tyranie.A moze ktos posiada jakies rzetelne informacje dotyczące Isuzu Rodeo (Opel Froterka) z silnikiem 3,2 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 sory za OT ale czy ja tu widze az 6uzytkownikow nagrodzonych punktami? WOW to chyba jakis rekord,albo kolega troche "za darmo" je rozdaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 albo kolega troche "za darmo" je rozdaje Sorki już nie bende Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czerwin Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 No dobrze,skoro pojawił nam sie ktos kto zna jeepa,moze tak szczerze wypowie sie na temat spalania?Chodzi mi wlasnie o silniki 5,2 i 4,0 i nie wiem jakie tam jeszcze benzyniaki byly.Pytam o benzyniaki,bo robie miesiecznie sporo kilosów i zaden diesel nie wychodzi taniej niz LPG,a tylko tak niestety pewnie bede mogl tym jezdzic.Najbardziej chodzi mi o 4,0 w manualu,bo sam rowniez przymierzam sie do takiej zmiany.Wydaje mi sie,ze bedzie jednak troszke bardziej komfortowy do codziennej jazdy niz moj Tyran. co do spalania to wer. 4.0 powinna spalić max 25 gazu. Mój 5.2 w mieście spokojnie przy dobrze wyregulowanej instalacji sekwencyjnej osiąga 25ltr./100km. W Cherokee i Wranglerach były jeszcze 2.5benz. ale to już nie Jeep tak samo jak z 2.1 lub 2.5TD. Zero przyjemności z jazdy, a i do terenu za słabe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Wierw co do silników - Włoskie silniki VM to silniki z motorówek adaptowane do samochodu - dziadowstwo jakich mało - benzynowy rzedowy 4,0 ze starego cherokee jest bardzo fajny na trasie pali 10 - 11 l tylko że jak to amerykanski silnik nic się w nim nie naprawia tylko wymiena w całości - np wtrysk paliwa zapłon itp. widlaste silniki palą umiarkowanie pomiędzy 16 a 25 l/100 km i jesli komuś to nie przeszkadza to są doskonałe. Co do reszty auta to jest ono lekko badziewiaste - tzn po amerykańsku - to co widać jest super a reszta to szmelc. No i takie kwiatki jak łożyska wprasowane na stałe do obudowy gdzie zamiast 100 zł za łożysko musimy płacić np 1700 zł za cały zespół itp. itd Generalnie Zadbany Cherokee jest fajny do jazdy na szosie i drogach gruntowych w cięższym terenie eksploatacja drogo wychodzi. Powyższe oczywicie nie dotyczy starszych Wranglerów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.