Gość lukaszenko Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 a jesli ja mam 4 biegi to bez znaczenia co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 a jesli ja mam 4 biegi to bez znaczenia co ? Mocowania do bloku są te same,więc możesz śmiało włożyć 1.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 a kolo zamachowe podejdzie pompa paliwa i gazznik z 1.0 do 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Koło podchodzi,są tam mimimalne różnice wagowe ale to drobiazg,pompa identyko,a w gaźniku są minimalnie inne dysze,ale też będzie latał,ewentualnie mała korekta regulacji i :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Koło podchodzi,są tam mimimalne różnice wagowe ale to drobiazg,pompa identyko,a w gaźniku są minimalnie inne dysze,ale też będzie latał,ewentualnie mała korekta regulacji i :one: Alfa-w 1.0 jest lżejsze jak domniemywam - o ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Alfa-w 1.0 jest lżejsze jak domniemywam - o ile? aBa, Miałem obydwa koła w reku i nie była ta różnica wyczuwalna,o ile w ogóle była.Wymiarowo było to samo,ale z jakiegoś powodu było opisane,jedno 1,0 a drugie 1,2 ,chyba że do wiadomości sprzedawcy na szrocie które koło jest od którego silnika.Próbowałem znaleźć jakieś bardziej szczegółowe dane na ten temat,ale nic nie znalazłem.Nie bawiłem się w kupno koła u tego gościa ,skoro miałem swoje od 1,0 dobre,a u niego tylko porównałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 a jak myslicie jaki olej powinienem zalac do silnika1.2 z 91r przebieg 154tys.kilometrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 a jak myslicie jaki olej powinienem zalac do silnika1.2 z 91r przebieg 154tys.kilometrow Nie wiem jak w 4-suwach ale wg. mnie jeśli nie chcesz ryzykować to mineralny,a jak wiesz że silnik jest w dobrej kondycji to półsyntetyk/syntetyk. Co do lepkości to tu masz foto z instrukcji K10: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Nie wiem jak w 4-suwach No bo w dwusuwach nie ma tego problemu :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 a jak jest z ta srubka na plaski srubokret jak to ma byc ustawione czy tego lepiej nie ruszac bo jakos nie chce mi pracowac po odpaleniu po chwili gasnie mam juz silnik 1.2 w wigilie wlozylem i nie wiem troche co dalej z tym zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Czy chodzi o to Jeśli tak to regulacja jest pod tym kapturkiem i trzeba użyć specjalnego wkrętaka,chyba że rozbebeszysz kapturek i poprawisz rowek w śrubie na płaski śrubokręt luzujemy około 2,5 obrotu od opory,ale nie powinien gasnąć przy nieodpowiedniej regulacji,musi być zawalona jakaś dysza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 lukaszenko mowisz o srubie ktora ma na sobie sprezyne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 tak borciuch1964 o tym dokladnie mowie jak to ustawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 szczerze to ja to wkrecilem na maxa i wykrecilem do polowy. A do wolnych obrotow na benzynie przypiolem do takiego czarnego czegos z tylu gaznika jakis kabel co bys wypiety i jak reka odjac obroty sie pojawily. Drugie to wykrecilem z gaznika taka srube z kablem poruszalem i wkrecilem spowrtotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 a jka jest z tym ssaniem wiem ze temat byl wie;le razy juz poruszany u mnie jakos raz dzial a a raz nie bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Uwaga będę tłumaczył takiego czarnego czegos z tylu gaznika jakis kabel co bys wypiety Grzałka bimetalowego urządzenia rozruchowego i automatycznego ssania.Jeśli jest niepodłączone jest non stop ssanie włączone. taka srube z kablem Selenoid dyszy wolnych obrotów.Niedziałający nie otwiera lub nie zamyka dyszy biegu jałowego (jest drugi w podstawie podnoszący obroty przy załączeniu na przykład świateł ) [ Dodano: Sob 27 Gru, 2008 14:53 ] a jka jest z tym ssaniem wiem ze temat byl wie;le razy juz poruszany u mnie jakos raz dzial a a raz nie bardzo trzeba rozebrać urządzenie ssania(ale oznacz sobie położenie tej kopułki jak jest na pierwszym obrazku),wyczyścić nasmarować i złożyć Najlepiej rozebrać gaźnik (oznacz która dysza gdzie była) wyczyść wszystko,przedmuchaj sprężonym powietrzem ,ustaw poziom paliwa i wtedy reguluj Co do zasady regulacji było już na forum :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 nic dodac nic ujac tylko w 1.0 na tym bimetalu nie ma takiej regulacji i tyle alfabox caly czas szacun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 OK.borciuch1964, to spróbuj coś sensownego poradzić koledze lukaszenko, tylko w 1.0 na tym bimetalu nie ma takiej regulacji A jesteś tego pewien? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 u mnie to wszystko jest porobione bo ja znam sie troszke na tym ale nie wiem w tym przypadku akurat a moze to cos z przepustnica nie odbija czy jaki ch........ [ Dodano: Sob 27 Gru, 2008 21:38 ] a na jakim poziomie powinny byc te obroty ssania ile gdzies tak mniej wiecej 1500 czy wiecej niz 2000 czy jakas inna wartosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Spróbuj odłączać i włączać kostkę z dwoma przewodami z których jeden idzie do tej czarnej puszki a drugi do selenoidu poniżej.Przy włączonej stacyjce powinno być słyszalne cykanie selenoidu jeśli cykana nie ma to znaczy że nie działa elektrozawór biegu jałowego. [ Dodano: Sob 27 Gru, 2008 21:44 ] a na jakim poziomie powinny byc te obroty ssania ile gdzies tak mniej wiecej 1500 czy wiecej niz 2000 czy jakas inna wartosc Około 900 obr/min Sorki ssania około 1400-1500 [ Dodano: Sob 27 Gru, 2008 21:48 ] Spójrz na dolną fotkę poprzedniego postu,jedną srubą ustawiasz obroty po nagrzaniu,a drugą na ssaniu przed przegazowaniem>Obracając delikatnie puszką ustawia się czas opóźnienie wyłączenia ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 u mnie jest ze 2000 tys. na ssaniu i jakos nie zabardzo chce schodzic na wolne obroty selenoid wolnych dziala cyka i ten drugi rowniez ten od wiekszego zapotrezebowania na prad ale u mnie jakos obroty nie rosna jak sie wlaczy np.swiatla tylko spadaja a wolne obroty tak z 900? [ Dodano: Sob 27 Gru, 2008 22:06 ] czyli ssanie 1400 -1500 i bimetalem ustawia sie czas wylaczenia ssania czy tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Wolne OK Możesz obroty ssania zmniejszyć tą śrubą po lewej na fotce.Obroty powinny trochę spadać po przegazowaniu a później stopniowo z biegiem czasu ( około 5-10minut).Właśnie to opóźnienie ustawia się położeniem puszki,jest w niej grzałka w ceramice i sprężyna bimetalowa która odkrztałca się po nagrzaniu i uwalnia stopniowo ssanie. Jeśli chodzi o drugi selenoid może być zapchany kanalik w gaźniku,ale tym się nie przejmuj,po prostu ustaw wyźej minimalne bo i tak się jeździ cały czas na światłach,a do tego zawsze można zajrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 a co jesli nie chce palic na ssaniu i tylko zapali i gasnie to troche ten bimetal naciagnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 czyli ssanie 1400 -1500 i bimetalem ustawia sie czas wylaczenia ssania czy tak?? Tak miałem u siebie chociaż w instrukcji piszą że nawet około 1800-1900 A z puszką obracając w prawo skracasz czas ssania,z tym że to są ruchy rzędu milimetrów. [ Dodano: Sob 27 Gru, 2008 22:22 ] a co jesli nie chce palic na ssaniu Ale w jakim sensie nie chce palić,zalewa czy jak.Bimetal ustawiasz jak już wszystko chodzi jak powinno tylko czas działania ssania.Przy otwartym fiiltrze powinno być widać zamkniętą klapę ssania w pierwszej gardzieli,jeśli jest otwarta to coś nie tak z urządzeniem zapadkowym ssania.chyba że kopułka jest za bardzo obrócona w prawo (wyjściowo przewór z kopułki bimetalu powinien wychodzić poziowo w stronę pasażera) W k10kach jest zasada dwa razy pedał gazu do podłogi i odpalamy bez dotykania gazu,po odpaleniu i kilku sekundach można przegazować,wtedy otwiera się częściowo klapa ssania ,ale nadal obroty są podwyższone.W trakcie rozgrzewaniapowinny spadać.Ciepły odpalasz z lekkim gazem ale bez pompowania pedałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 alfabox0266 co masz na mysli jesli piszesz w ostatnim poscie w nawiasie o jakims przeworeze czy chodzi ci o ten przewod ktory wychodzi z tej puszki czarnej od ssania ma byc w poziomierowniutko tak? w strone pasarzera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.