darek101120 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Wiem przepraszam za zamieszanie poprawie sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dok Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Odebrałem dziś samochód z warsztatu: - komplet sprzęgła Valeo: 380 zł - simmering: 44 zł - olej do skrzyni biegów 1L: 29 zł - robocizna: 250 zł Suma: 703 zł Sprzęgło nie wyglądało na zaolejone, był jednak wyciek oleju silnikowego na tym simmeringu a docisk i tarcza nieco przytarte Różnica po wymianie sprzęgła ogromna, sprzęgło pracuje leciutko, biegi wchodzą jak gorący nóż w masło i ogólnie da się jeździć Zobaczymy jak długo Nie mogę się doczekać przetestowania auta na dłuższej trasie. Dziękuję jeszcze raz za pomoc i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dck Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Witam. Podepnę się pod temat, w tamtym roku miałem wymieniane sprzęgło , awaria niespodziewana a i troche zachodu było ze spinkami itd Mechanik u którego wymieniałem komplet stwierdził doradził że dobrze przy okazji było by wymienić linkę, więc się zgodziłem bo koszt nie wielki linka 110zł wymiana 15zł... Po jakiś dwóch miesiącach linkę trzeba było podciągnąć bo wstecznego i jedynki nie dało się wrzucić ale to podobno normalne [linka się naciąga czy coś] niestety w tym tygodniu sprawa się powtórzyła po ponad 2h jeździe zgubił się wsteczny i jedynka , znów trzeba było podciągnąć linke i póki co jest ok. Mam pytanie czy to normalne czy może mechanik coś spiepszył a może linka do wymiany i tylko z ASO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 a może weź zajrzyj pod maskę w okolicy skrzyni biegów i zobacz czy gwint nie jest zerwany przy lince, tak jak tam jest do naciągania link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Sprawdź czy guma która trzyma linkę (ta przy gumowej harmonijce - > http://allegro.pl/nissan-primera-p11-wp11-2-0-linka-pedalu-sprzegla-i4087499295.html ) nie odkształca się pod wpływem temperatury. U mnie tak było a działo się to przez ciężko działający docisk (wciśnięcie pedału sprzęgła wymagało mego siły) i niestety linka się zerwała. Pomogła wymiana sprzęgła i nowa linka, także tanio nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dck Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 witam gwint dobry, niestety chyba @ ulisses ma racje, dziś byłem zmuszony założyć starą linkę ponieważ gumowy pierścień przy harmonijce przeciągnęło i rozerwało, najlepsze jest to że dopiero gdy przeczytałem tego posta uświadomiłem sobie że za każdym razem trzeba było linkę podciągać po dłuższej jeździe w ciepłe dni sprzęgło mam nowe tzn ma niecały rok ,ciężko chodzi ale mechanik przyznał się że nie wymienił łożyska łapy :-( pomyśle nad tym gumowym pierscieniem , może dam dorobić z trwalszego materiału , póki co jeżdżę, chciałbym tez zlikwidować luz mechanizmu pedału sprzęgła ale to chyba nie będzie takie proste słabi mnie już zabawa z tym, samochód trapią dwie niekończące się usterki właśnie ta linka i wadliwy abs w prawym przednim kole ,ale to już w ciemno wymienie czujnik bo niby wszystko jest ok, czasami sie sam włącza, często na zakrętach , kontrolka sie zapala i gasnie co jakiś czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Dck, podejrzewam, że i tak będziesz musiał wymienić to sprzęgło, u mnie te łopatki docisku nie przeskakiwały na drugą stronę i trzymając wciśnięte sprzęgło bolała aż noga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dck Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Dck, podejrzewam, że i tak będziesz musiał wymienić to sprzęgło, u mnie te łopatki docisku nie przeskakiwały na drugą stronę i trzymając wciśnięte sprzęgło bolała aż noga. czyli czyja wina kogo ścigać jeśli tak będzie ? no i na jakiej podstawie tak twierdzisz, sprzęgło całe kompletne nowe niecały rok valeo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Producenta sprzęgła, ja miałem luka i też mało przejechane bo 60kkm, to jest wada fabryczna docisku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dck Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) założona stara linka i odpukać nic złego sie nie dzieje odświeżę temat dla potomnych ... edit po długich bojach ,łzach,pocie na czole,3 rozwalonych linkach skończyło się wymianie sprzęgła na aisin i nowej lince pedał sprzęgła chodzi jak marzenie lekko i płynnie ,całkiem inaczej niż poprzednio poprzednie sprzęgło poszło na gwarancje czekam na zwrot kasy .. Edytowane 11 Listopada 2014 przez Dck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 A nie mówiłem... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dck Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 A nie mówiłem... ...zapomniałem dodać, cała przygoda z sprzęgłem tzn dwoma kompletami i trzema linkami plus robocizna wyszła ponad 2tysiaki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.